Suomalaiset: Lopetetaan kaikki muslimien tukeminen!

  • Viestiketjun aloittaja vetoomus
  • Ensimmäinen viesti
"plösö"
Ainiin, pitää lopettaa myös pizzojen ja kebabien ostaminen paikoista jotka muslimit omistaa. Se hiukan kirpaisee mutta ehkäpä niitä tekee jotkut muutkin. Enää en muslimeille ropojani kanna!
Itse en enää ole tuosta ählämeiltä tilannut pitsojani vaan tuen mielummin kotipitsa yrittäjiä ja suosin kotimaista onneksi on myös RAX ja pizza buffa (S-ryhmä)
joten aina saan pitsaa, no ei ehkä niin herkkuja kuin ennen mutta ei niiden tarvi rasvassa killuakaan, pitsaa vaihtamalla olen laihtunut 10kg ;) ilman että olen ollut laihiksella.
 
joopa joo
Mahtaako teistä kukaan tuntea yhtään muslimia? Onko kellään mitään käsitystä siitä, että miten tärkeä se uskonto ja kulttuuri on monelle niille, jotka sitä elää?
Muistaako kukaan edes joskus määritellä ihmisen ihmisenä ja unohtaa kaiken muun?

Aina kun katsotaan asioita pelkästään omasta rajoittuneesta näkökulmasta jää kokonaisuudesta jotain huomioimatta.
 
Mun käy sääliksi ihan Suomessakin olevat muslimit kun heti kun alkaa vähän näyttää naiselta niin heitetään säkki päälle ja huivi päähän. Ei käynyt kateeksi tämänkin kesän helteillä katsella kun lenkkipolulla tuli jotain 14v tyttöjä vastaan täysissä tamineissa, vaatteet tietysti päästä jalkoihin. Myös se sisäkuri on jotain ihan käsittämätöntä miten lapsia alistetaan kotona ja sitä kulttuuria, jonka keskellä he elävät demonisoidaan.
Tämä on minustakin inhottavaa. Siinä esineellistetään pieni lapsi, esineellistetään nainen.

Sanokaa mitä vain, mutta minä en toivoisi oman poikani kaveeraavan sellaisen muslimilapsen kanssa, joka aivopestään tuohon maailmaan. Minä en halua sellaista maailmaa tänne.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
"sellainen maailma"
Tämä on minustakin inhottavaa. Siinä esineellistetään pieni lapsi, esineellistetään nainen.

Sanokaa mitä vain, mutta minä en toivoisi oman poikani kaveeraavan sellaisen muslimilapsen kanssa, joka aivopestään tuohon maailmaan. Minä en halua sellaista maailmaa tänne.
Et halua "sellaista maailmaa" tänne, mutta äänestät kuitenkin puoluetta joka haluaa "sellaisen maailman" tänne?
 
[QUOTE="sellainen maailma";30201573]Et halua "sellaista maailmaa" tänne, mutta äänestät kuitenkin puoluetta joka haluaa "sellaisen maailman" tänne?[/QUOTE]

Mielenkiintoista, miten sinä saatoit nähdä, minkä numeron laitoin viimeksi vaalilippuuni?
 
kysyn vaan
Ällöttää, kun tästä palstasta on tullut joku persuääliön leikkikenttä. Jokainen äänestää, kuten tahtoo, et sinä idiootti siihen voi vaikuttaa.
Olenko yrittänyt vaikuttaa?

Kysyin vaan sinulta idiootilta, että oletko sinä suihinottajatyttö, kun tulet tänne ihmisille vittuilemaan "lähettipojista" ja ilmeisesti näin kuvittelet, että voit vaikuttaa siihen miten ihmiset äänestävät tai mistä ihmiset näissä ketjuissa puhuvat.
 
Kolmas korppi harmaana
Vaikenemalla se hiljainen siipi hyväksyy myös äärimuslimien toiminnan. Se puoli saa mellastaa ihan rauhassa, eikä kukaan tee asialle mitään.
Jos sinä olet kristitty, hyväksyt vaikenemalla vaikkapa katolisen kirkon piirissä tapahtuneet lasten seksuaaliset hyväksikäytöt? Jos/kun kuulut vielä Suomen evlut-kirkkoon, hyväksyt vaikenemalla myös sen "vapaiden suuntien" piirissä tapahtuneet lasten seksuaaliset hyväksikäytöt? Se puoli saa mellastaa ihan rauhassa, eikä kukaan tee asialle mitään.
 
Oinoska
Olenko yrittänyt vaikuttaa?

Kysyin vaan sinulta idiootilta, että oletko sinä suihinottajatyttö, kun tulet tänne ihmisille vittuilemaan "lähettipojista" ja ilmeisesti näin kuvittelet, että voit vaikuttaa siihen miten ihmiset äänestävät tai mistä ihmiset näissä ketjuissa puhuvat.
Et toki ole yrittänyt vaikuttaa ;)

Annat kuitenkin persuista niin idioottimaisen kuvan, että se tekee vain HALLAA koko puolueelle..
 
[QUOTE="sellainen maailma";30201692]Etkö huomannut kysymysmerkkiä?[/QUOTE]

Oletus se oli. Teit olettamuksen, että olen yksi niistä, jotka äänestävät jotakin sellaista puoluetta, joka sallii tämän kaiken Suomessa.

Et halua "sellaista maailmaa" tänne, mutta äänestät kuitenkin puoluetta joka haluaa "sellaisen maailman" tänne? - siinä sinulle se kysymyslause.
 
kysyn vaan
Et toki ole yrittänyt vaikuttaa ;)

Annat kuitenkin persuista niin idioottimaisen kuvan, että se tekee vain HALLAA koko puolueelle..
Mistä sinä sen tiedät olenko persu vai mikä olen? Entäpä jos en äänestänyt ketään?

Sinä TOIVOT, että ihmisillä olisi persuista idioottimainen kuva. Et pidä persuista, pelkäät persuja. Olet kommenttiesi perusteella selvästi persufoobikko.
 
Pessimisti
[QUOTE="Heli";30201718]Palstapersu elää puutteessa :LOL:[/QUOTE]

Minusta hän haiskahtaa enemmän ihmiseltä, jolla on agenda persuja vastaan. Esittää vain olevansa kannattaja saadakseen heidät huonoon valoon. Sehän on netissä yleinen argumentointikeino, että esittää olevansa jonkun aatteen puolella ja argumentoi puolustuksen niin huonosti, että vastapuolen (ja henkilön oikean joukkueen) on helppo kumota ne ja näin saa muutkin näyttämään typeriltä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minusta hän haiskahtaa enemmän ihmiseltä, jolla on agenda persuja vastaan. Esittää vain olevansa kannattaja saadakseen heidät huonoon valoon. Sehän on netissä yleinen argumentointikeino, että esittää olevansa jonkun aatteen puolella ja argumentoi puolustuksen niin huonosti, että vastapuolen (ja henkilön oikean joukkueen) on helppo kumota ne ja näin saa muutkin näyttämään typeriltä.
Palstan harmaat toteuttavat tuota varsin tehokkaasti. Tosin täytyy mainita että perussuomalaisista kansanedustajista osa tekee samaa tehokkaasti.
 
valinnanvaraa on
Kyllä persut ja varsinkin niiden rivikannattajat luovat ihan itse sen idioottimaisen kuvan..
Olet kyllä itse idiootti, jos mielestäsi nämä muut puolueet (SDP, RKP, Kok, Vihreät, vassarit ym...) eivät poliitikkojensa tekemisten perusteella anna itsestään sinulle idioottimaista kuvaa.

Miten helvetissä joku voi olla niin valheellinen ja tyhmä, että näkee vain persut idiootteina?
 

Yhteistyössä