Suomalaiset: Lopetetaan kaikki muslimien tukeminen!

  • Viestiketjun aloittaja vetoomus
  • Ensimmäinen viesti
Mahtaako teistä kukaan tuntea yhtään muslimia? Onko kellään mitään käsitystä siitä, että miten tärkeä se uskonto ja kulttuuri on monelle niille, jotka sitä elää?
Muistaako kukaan edes joskus määritellä ihmisen ihmisenä ja unohtaa kaiken muun?

Aina kun katsotaan asioita pelkästään omasta rajoittuneesta näkökulmasta jää kokonaisuudesta jotain huomioimatta.
Ei voi. Tuo on aivan älytön idea.
Kulttuuri määrittää aika suurilta osin sitä, millainen ihminen on.
Suomalaisetkin ovat omanlaisensa kansa. Se ei auta, jos muutama meistä poikkeaa valtavirrasta.
 
dddd
Jos sinä olet kristitty, hyväksyt vaikenemalla vaikkapa katolisen kirkon piirissä tapahtuneet lasten seksuaaliset hyväksikäytöt? Jos/kun kuulut vielä Suomen evlut-kirkkoon, hyväksyt vaikenemalla myös sen "vapaiden suuntien" piirissä tapahtuneet lasten seksuaaliset hyväksikäytöt? Se puoli saa mellastaa ihan rauhassa, eikä kukaan tee asialle mitään.
En ole kristitty, enkä kuulu evlut-kirkkoon. Kaikki uskonnot voidaan minun puolestani lopettaa.
 
Suomen valtio tukee meitä nyt ja aina. Että sori vaa kaikki muslimin vihaajat. Ja pakotamme jatkossakin naisiamme pukeutumaan kunnolla.
Niinhän te luulette.
Vapaus on hullaannuttavaa ja uskon vakaasti, että musliminaiset eritoten ne nuoret tytöt, jotka ovat saaneet mielettömän etuoikeuden kasvaa suomessa eivät enää alistu tuollaiseen hölynpölyyn vaan valitsevat itse tiensä. Muun sosiaalisen verkoston kasvaessa perheen vaikutus hälvenee.
Vai ajattelitteko teipata ne himaan?
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaisi miettiä miten noihin voisi tehokkaimmin puuttua ja uhreja suojella.
Asentamalla kaikkiin maahantulijoihin mikrosirut????
Tekemällä full- body tarkastuksen, kun maahan tullaan ja tarkistaa säännöllisesti se, ettei tyttöjä ole ympärileikattu?
Mä veikkaan, että kaikki keinot, mitä voitaisiin käyttää rikkoo taas jotain ihmisen yksityisyyden suojaa tai sitten on rasistista pakottaa esim. terveystarkastuksiin.
 
Pessimisti
Mitä tuossa sanotaan, mun kaiutin on hajalla, enkä kuule, mitä nuo puhuu?????
Tiivistettynä; Muslimivieras muistuttaa, että suurin osa muslimeista eivät ole radikalisoituneita. Paneelin puheenjohtaja antaa tähän 4 minuutin vastauksen, jossa hän selittää, muutamaa esimerkkiä käyttäen, että ne rauhalliset muslimit ovat täysin epäolennainen seikka, jos samaan aikaan on olemassa 15-30% niitä radikaaleja, jotka ovat valmiita tappamaan aatteen puolesta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tiuhuus
Kun katsoo miten tänä päivänä vanhusten,, sairaiden ja muiden heikko-osaisten hoito on retuperällä, ihmisiltä lähtee työt alta, lapsille ei ole riittävästi hoitopaikkoja eikä tukitoimia, sitä alkaa todellakin ihmettelemään, millä helvetin rahalla me kustannetaan kaikenmaailman pakolaiset tänne perheineen? Sitten hyväksytään heiltä vielä kaikkea sellaista, mitä suomalainen Pertti ja Hertta ei missään nimessä saa tehdä. Koska heidän oma kulttuuri, plaah. Silti Suomessa vallitsee Suomen lait joita kulttuurista huolimatta olisi jokaisen noudatettava, niin varmaan... Kohtaha tulee vielä iso liuta niitä ammattikorkeaopiskelijoita Ebola-alueilta; ei ihan ilmaista ole heidänkään saapuminen ja elättäminen.
 
Asentamalla kaikkiin maahantulijoihin mikrosirut????
Tekemällä full- body tarkastuksen, kun maahan tullaan ja tarkistaa säännöllisesti se, ettei tyttöjä ole ympärileikattu?
Mä veikkaan, että kaikki keinot, mitä voitaisiin käyttää rikkoo taas jotain ihmisen yksityisyyden suojaa tai sitten on rasistista pakottaa esim. terveystarkastuksiin.
Minä olen aivan tosissani sanoessani että yksityisyyden suojaa voitaisiin laskea. Lapsilla voisi aivan hyvin olla pakolliset terveystarkastukset joissa mm. nuo asiat tarkistetaan. Eikä aikuiselle väestöllekään olisi pahitteeksi käydä pakollisessa terveystarkastuksessa muutaman vuoden välein. Tosin tuo jälkimmäinen tuskin auttaisi tähän käsiteltävään asiaan. Ehkä jopa lapsen kotiolojen tarkistus tiettyinä hetkinä.
 
"..."
Minä olen aivan tosissani sanoessani että yksityisyyden suojaa voitaisiin laskea. Lapsilla voisi aivan hyvin olla pakolliset terveystarkastukset joissa mm. nuo asiat tarkistetaan. Eikä aikuiselle väestöllekään olisi pahitteeksi käydä pakollisessa terveystarkastuksessa muutaman vuoden välein. Tosin tuo jälkimmäinen tuskin auttaisi tähän käsiteltävään asiaan. Ehkä jopa lapsen kotiolojen tarkistus tiettyinä hetkinä.
Jos toisit ehdotuksesi julkisuuteen olisit tärähtäneistön mielestä pahimman luokan rasisti...
 
vieraas
[QUOTE="plösö";30201497]Itse en enää ole tuosta ählämeiltä tilannut pitsojani vaan tuen mielummin kotipitsa yrittäjiä ja suosin kotimaista onneksi on myös RAX ja pizza buffa (S-ryhmä)
joten aina saan pitsaa, no ei ehkä niin herkkuja kuin ennen mutta ei niiden tarvi rasvassa killuakaan, pitsaa vaihtamalla olen laihtunut 10kg ;) ilman että olen ollut laihiksella.[/QUOTE]

Tämä pitsa-ajatus naurattaa minua aina. Kotipitsa on franchising yritys ja jonkun tietyn kotipitsan jossa sinäkin käyt syömässä voi ihan hyvin omistaa joku turkkilainen :D
 
vierrr
Minä olen aivan tosissani sanoessani että yksityisyyden suojaa voitaisiin laskea. Lapsilla voisi aivan hyvin olla pakolliset terveystarkastukset joissa mm. nuo asiat tarkistetaan. Eikä aikuiselle väestöllekään olisi pahitteeksi käydä pakollisessa terveystarkastuksessa muutaman vuoden välein. Tosin tuo jälkimmäinen tuskin auttaisi tähän käsiteltävään asiaan. Ehkä jopa lapsen kotiolojen tarkistus tiettyinä hetkinä.
Ihan naurettavaa. Suomessa valtio holhoaa jo muutenkin liikaa eikä ihmisen tarvi edes käyttää omia aivojaan selvitäkseen elämästä. Kohta varmaan ehdotat että joku valtion instanssi voisi tulla lapioimaan ruokaakin meidän suuhumme että osaamme syödä?

Mutta mikäs siinä jos suomalaisetkin haluavat juosta terveystarkastuksissa jatkuvasti ja miksei samantien pistettäis lastensuojelu tarkastamaan kaikkien perheiden lapset aina parin vuoden välein. Siitähän moni innostuisi.
 
Mehmer
Itse ainakin odotan innolla kun suomessa islam on valtauskontona noin 2026 vuoden tienoilla, sitten on kurjuus kaukana ja eletään kuin bahrainissa. Sitten on mulla alla hienot autot, hyvä ja vauras elämä, monta lasta ja vaimoa omassa pilvenpiirtäjässä, kaikki tämä vantaalla.
 

Yhteistyössä