Surullinen olo kummitytön puolesta

monster
Kuten muutkin jo ehdotti, pyydä vkl luoksesi tai mene sinne huomenna yllärinä..todella pahamieli tuli tytön puolesta!!Ja varmasti muistaa koko elämänsä tuon,itsellä vähän samanlainen muisto kun olin n.6v..
 
Auh :( Tytön äiti varmaan tietämättään kasvattaa lapsestaan julmuria. Ei tuollainen rangaistus ainakaan hyvää tee sielunelämälle. Voin kuvitella että tyttö meinaa tukahtua tuskaan. *Näkee sielunsa silmin miten lapsi murtuu lopulta tuskaansa itkuisena*
 
Äippä
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Synttäreiden peruttaminen unohtamisen ja paidan likaantumisen vuoksi on todella yliammuttua.
Eihän tuossa ole edes tapahtunut mitään rangaistavaa.
Se aikuinen joka ei koskaan ikinä ole unohtanut mitään tärkeää töissä tai kotona nostakoon kätensä ylös.
Ei taida montaa kättä nousta. Mahtaako kummityttösi äidinkään käsi nousta.
7v on lapsi ja leikeissä aina vaatteet tahraantuu, mutta sitä varten on pesukone keksitty.

Jos hän tässä asiassa antaa noin ankaran rangaistuksen niin oletko kysynyt, että millaisia rangaistuksia hän sitten jakelee kun oikeasti tapahtuu jotain rangaistavaa.
Juuri näin.

Mä en muista mitään ja mulla on aina jotakin tahroja rinnuksilla.

Mulla on ekaluokan juuri aloittanut tytär ja pieni lapsihan se vielä on! Just tänä aamuna piti vaihtaa paita ennen kouluun lähtöä, kun maidot meni rinnuksille. Mitä sitten, vaikka menikin, paita heitetään pyykkiin ja pannaan puhdas tilalle, herrajesta! Ja muutenkin ekaluokkalainen vasta harjoittelee koulumaailman sääntöjä, takuulla unohtuu ja ymmärtää väärin vielä monet jutut.

Mun tyttärellä on synttärit yli puolen vuoden päästä seuraavan kerran ja jo nyt laskee kuukausia, että kauanko pitää odottaa. En käsitä, mitä sellaista lapseni voisi tehdä, että toimisin niin halpamaisesti, että peruisin hänen TÄRKEIMMÄN päivänsä.

Mulla on tosi paha mieli kummityttösi puolesta. Mikä tosiaan on rangaistus lapselle silloin, kun oikeasti tapahtuu jotain rangaistavaa?
 
Samaa mieltä muiden kans,toivottavasti saat edes vähän tytön unohtaan asiaa ja kevennät pahaa oloa ja taakkaa.Voi olla ihan kamalan paha olla nuin kohtuuttomasta rangaistuksesta..Haluttais halata sitä pientä tyttöä ja sanoa äidille muutama sana.
 
vieras vaan
Todella tuli pahamieli mullekin. =( En kyllä nyt äkkiseltään keksi yhtään syytä minkä takia peruisin oman tyttöni synttärit. Kamalalta kyllä kuulostaa ja tuo, että on ollut TUHMA (hirveä sana) ja itse joutunut kertomaan.. huh huh..
 
vieras
Sitten ymmärtäisin äidin suutahduksen, jos olisi vaikka sanonut paidasta, että sitä ei laiteta päälle ja sotketa, vaan säästetään juhliin tms. Mutta SILTI tuo juhlien peruminen olisi ihan kohtuuton juttu.
 

Yhteistyössä