Suuri paketointisota alkaa kohta... muita kellä vielä paketoiminen kesken?

Meillä perinteisesti tää on jätetty tähän aaton vastaiseen yöhön... Mulla ei oo minkäänlaista joulufiilista (toisinsanoen, ei yhtään semmonen olo,että huomenna on jo jouluaatto).
Mut kohta se on alettava,että saa valmiiksikin... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Kaikki paketoimatta ja taitaa jäädäkkin. Se onneton joulu fiilis jonka ehdin kasaa kynsin ja hampain katos. :/
Niin no siks en jätä kyllä paketoimatta... Ku kaikki puketit on lapsille... Ei saa tuottaa pettymystä.
Mut kaipaan sitä omaa joulufiilistä kun oli niin joulunen olo että... =)
 
Olen toivonu jo pitkään ettei koko joulua tule. Nyt mä toivon sitä viel hartaammin. Kai mie nuo lasten paketit koitan saada paperiin, ja jonkin sortin hymyä kasaan huomenna. Äh, voiku olis sittenkin töissä huomisen päivän. :/
 
Ite ostetut lahjat paketoimatta vielä, nyt on niiiiiiiiiiiiin rento olo, tulikuuman kylvyn jälkeen, ettei huvittais :D Mutta pakko. Käyn kessulla ja otan lisää juomaa ja kaivan paketointivälineet, onneksi tuo mies paketoi 80%, mä inhoon sitä puuhaa :whistle:
 
veneficalle
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Olen toivonu jo pitkään ettei koko joulua tule. Nyt mä toivon sitä viel hartaammin. Kai mie nuo lasten paketit koitan saada paperiin, ja jonkin sortin hymyä kasaan huomenna. Äh, voiku olis sittenkin töissä huomisen päivän. :/
mikäs sua nyt nin harmittaa, mihin joulufiilis kadonnu? :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja veneficalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Olen toivonu jo pitkään ettei koko joulua tule. Nyt mä toivon sitä viel hartaammin. Kai mie nuo lasten paketit koitan saada paperiin, ja jonkin sortin hymyä kasaan huomenna. Äh, voiku olis sittenkin töissä huomisen päivän. :/
mikäs sua nyt nin harmittaa, mihin joulufiilis kadonnu? :(
Ensiksi oli raha huolia, sitte tuo mies taas sen paskan päästi valloilleen, kuningas alkoholi. Ei jaksa hymyillä ku oli jo usko parempaan. :/

 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Alkuperäinen kirjoittaja veneficalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Olen toivonu jo pitkään ettei koko joulua tule. Nyt mä toivon sitä viel hartaammin. Kai mie nuo lasten paketit koitan saada paperiin, ja jonkin sortin hymyä kasaan huomenna. Äh, voiku olis sittenkin töissä huomisen päivän. :/
mikäs sua nyt nin harmittaa, mihin joulufiilis kadonnu? :(
Ensiksi oli raha huolia, sitte tuo mies taas sen paskan päästi valloilleen, kuningas alkoholi. Ei jaksa hymyillä ku oli jo usko parempaan. :/
:hug:
tota oon itekin pelänny mutta alkoton joulu näyttää tulevan. :heart: ymmärrän silti täysin sun fiiliksiä. :(
 

Yhteistyössä