sydämen asialla

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
silloin tällöin olen aina vilkuillut ja nyt taas pitkästä aikaa katsoin... minnes sen hyvännäköisen poliisin juristivaimo on kadonnut...
tais ottaa ja häipyä.. siis tuli ero, muistakseni..katoin em. sarja sillon kun se tuli ekan kerran, joten voi muisti temppuillakin..
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti harmailee:
ja siis olen hyvin tuohtunut siitä, että Greengrass on hävinnyt sarjasta. Melkein voisin väittää, että vauvammekin on.
se oli ihan ykkönen!! taisi saada jonkun aivoveritulpan tai jonkin vastaavan jonka takia jäi pois..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
se läksi yhen adrianin mukaan. Mike on taas sinkku...
Ja minä ja meijän vauva katsotaan. vauva tykkää tunnarista yli kaiken.
oliks se adrian se mies jota se nainen puolusti... eiks sitä miestä epäilty raiskauksesta, mikä sit paljastuikin vedätykseksi... sen miehen ainakin muistan sille naiselle lirkutelleen...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
no mites sit se dave (kiharapäinen poliisi)... eiks sillä ollut jotain sutinoita sen baarin pitäjän kanssa...
Siis Phill? joo onhan niillä sutinaa sen baarin naisen kans, suhde etenee aika vakavaksikin..
 
Piika-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
no mites sit se dave (kiharapäinen poliisi)... eiks sillä ollut jotain sutinoita sen baarin pitäjän kanssa...
Jep ja ne seukkaa :D
alkoko ne uudelleen jo seukata Ginan antamien rukkasten jälkeen? sitä en ollut tajunutkaan... Ja vaikka katson sarjaa sekä aamulla että illalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
no mites sit se dave (kiharapäinen poliisi)... eiks sillä ollut jotain sutinoita sen baarin pitäjän kanssa...
Siis Phill? joo onhan niillä sutinaa sen baarin naisen kans, suhde etenee aika vakavaksikin..
phil???? bellamy oli vissiin kuitenkin sukunimi...

pitäis vissiin useammin seurata, mutta kun olen töissä aina kun sarja tulee, illasta ja aamupäivästä...
 
Piika-äiti
Sen sisko sai jossain länsi-intiassa tai muualla valtavan lottovoiton ja halusi jakaa omaisuutensa Greengrassin kanssa ja tämä lähti kauhealla tohinalla ja jätti Davidille mörskänsä.
 

Yhteistyössä