sydänäänet-poika/tyttö???

Onko siinä mitään perää kun veikataan sydänäänien perusteella sukupuolta? Eli korkea syke on poika, matala puolestaan tyttö... Ja miten on teillä käynyt? meillä 1. oli korkeasykkeinen ja poikahan siellä oli... nyt jännittää kumpi tulee taas :)
 
mulla sykkeet ollu koko ajan 155+ paitsi nyt pari vikaa viikkoa 140+ ja tyttö on 4 eri ultraajan mukaan tulossa=)ja jopa yx vanhempi kätilö sano sykkeiden perusteel et tyttö..vaikkei ees ultrannu..että näin täällä=) :heart:

tietämätön ja rinsessa rv 37+6
 
Mäki oon kuullu ton toistepäin sanottavan :D Tosin myös näin päin.. Et uskoo ny ken tahtoo sit ja mitä uskoo B)

Ja eikös miehil muutoinki usein oo syke alhaisempi ku naisilla ni eiks sit kävis järkeen et tyttövauvoillaki ois korkeempi?
 
Ei meillä ainakaan mtn vaikutusta. Ensimmäiellä ja toisella lapsella sykkeet oli aika prikulleen samat koko raskauden ajan, ja nämä muksut ovat siis tyttö ja poika! Nyt kolmannella on hitusen vilkkaampi syke, ja toinen tyttö olis tulossa. Mä en ainakaan niihin luota ollenkaan!
 
Meil ensimmäises raskaudes veikkailtii sykkeen perusteella et poika, sykkeet oli 125-138 lähes aina ja poika sielt sit tulikin. Toises raskaudes taas sykkeet oli selvästi korkeemmat ja vanha, lähes eläkkeel oleva kätilö sanoi heti et tyttö tulee ja mä en voinu uskoo ollenkaan ku joka kerta pulssi pienellä oli nii korkee 148-170, mutta, tyttö sielt tuli kuin tulikin. Mut tietty, kuten ärrieri sanoi, voihan toikin vaikuttaa. Mut uskomuksiahan on kaikenlaisia, kuten et kun vatsa edes nii poika ja ku levee hiukka sivuilleenkin nii tyttö.. =) Ehkä niist jotai voi päätellä..tiedä sit.
 
mä oon kuullut että korkeet sykkeet taas meinais tyttöä ja matalat poikaa...

esikoisesta sykkeet oli korkeet (lukemia en tosin tiedä) mutta neuvolantätikin niiden perusteella veikkas tyttöä, POIKA TULI.

nyt tästä kuopuksesta sykkeet matalat: 130-140 ja POIKA TULI. :D

joten, itse en usko ainakaan enää että sykkeillä ois mitään merkitystä!!
 
B-7
Mulla 7 odotusta ja kohta 7 lasta =)
Ja kaikista olleet sykkeet ensimmäiset 35 viikkoa sielä 150-160 krt/min huitteilla kunnes sitten viime viikoiksi asettuneet 130 paikkeille.
Ja tyttöjä että poikia on!
 

Yhteistyössä