Synttäri paikkoja

  • Viestiketjun aloittaja Miettivä
  • Ensimmäinen viesti
Miettivä
Missä muualla kuin kotona olette viettäneen lastenne synttäreitä? Poika täyttää 7v ja paikkaa mietitään, olisi kiva pitää jossain muualla kuin kotona mutta heset, mäkkärit ja Hoplopit ei innosta....
 
b
-metsäretki makkaran grillauksen ja suunnistusleikkien kanssa...
-uimahalliin polskimaan ja sen jälkeen kakkua kahviossa tai kabinetissa joita joka hallissa varmaan on
-Lasten teatteri esitys ja kebinetissa kakkutarjoilu sen jälkeen
 
vieras
Meillä ovat olleet mäkkärillä ja pizza raxissa. Kaikkein mieluisin oli paikallinen urheiluhallin yleisurheilualue, jossa on trampoliini ja volttimonttu. Penskat huiski tunnin naamat punaisena, kokoushuoneessa tankattiin herkkuja ja sitten vielä toinen tunti. Niin ja mies vuokrasi linja-auton, mentiin ja tultiin koko lössi sillä! Hintaa kertyi ehken 50e.
 
:)
9.v. tyttöni tykkäsi hirveästi kun pidimme kaveri synttärit lasipajalla. en nyt kyllä enää muista mikä sen paikan nimi oli mutta netistä löytyy varmasti joitain paikkoja...
 
"tuntematon"
etsiskelen täällä paikkoja minun lapselleni kun hän täyttäää 12 ja poikiakakin on tulossa 2 :) ja minun lapseni on tyttö antaisitteko jotn hyviä paikkoja vinkiksi:)??
 
Hoplopien ja pikaruokaketjujen lisäksi olen törmännyt tällaisiin:

- Tytöille koruliikkeen parituntinen koruntekokurssi, jossa tekeleet saa pitää. Tämän jälkeen vaikka syömään.

- Konditorian tai vastaavan tee-itse-herkkuja -tutustuminen

- Teattereissa järjestettyjä naamiaistyyppisiä tai teemasynttäreitä

- Synttärit taidemuseon tiloissa, Heurekassa, uimahallissa.

- Marakattimaailma (Espoo) - eri teemoja

- Hohtokeilauspaikassa

Googletuksella eka linkki oli blogiin, jossa listattu kanssa hyviä:

Minityyli – Lastenjuhlat
 
-
Tytölläki on just 12w synttärit ja ollaan ajateltu pitää ne fatserilla ja niitten herkuilla. Idea on se ettei saa
sillon juoda kun on herkku huoneesssa ja sitteku tulee jano nii ei saa enää mennä sinne
 
Synttärit on out
LAitamme aina lapsille hienot synttärit ja on lahja myös vieraille, leikkejä ja paljon kivaa syötävää. Rahaa uppoaa 150-200€ joka kerta. Molempien lasten synttärit on loma-aikoina ja joka kerta pettymys kun vain muutama tulee (pari kertaa kukaan ei tullut). Joten nyt lapsi saa itse päättää minne menemme synttäreinä ja ottaa kaksi parasta kaveria mukaan (eiköhän lomallakin pääse kun ilmaista kivaa luvassa!). Sovitaan vieraiden kanssa jo hyvissä ajoin! Saa valita HopLop reissun, elokuvateatterin, kylpyläpäivän tai shoppailureissun johon kuuluu sankarin lahjan valikointi (vieraille jotain pientä), mäkkärissä ruokailu, ja ilmojen mukaan puistoilua. Toisella lapsella synttärit talvella joten vois olla myös päivä laskettelukeskuksessa ja makkaran paistoa laavulla. KYSY mitä lapsi haluaa?
 
"Mie"
Meidän lapset on ollut
- keilahallisynttäreillä
- luisteluhallisynttäreillä
- seinäkiipeilysynttäreillä
- zumbasynttäreillä
- sählysynttäreillä
- sirkussynttäreillä
jne jne
Muotia tuntuu olevan tuollaiset liikunnalliset juhlat ja siihen sitten päälle ne herkut jossakin huoneessa.
 
täti joulunpunainen
Lelumuseo Espoossa. WeeGee talossa on monia muitaki mahdollisuksia kuin lelumuseo.
Tropicario Hki, SeaLife Hki, Heureka Vantaa,
Gardenia Helsinki, Hohtokeilauspaikat ympärisuomea,
Monet museot, leikkipuistot ja avoimet leikkipuistot vuokraavat tiloja.
Asukastalot vuokraavat tiloja.
Leikkiluola Helsinki.
 

Yhteistyössä