***Syyskuun Sydäntenmurskaajat*** Heinäkuussa

Gallup Ei osteta vaipparoskista. Voi olla, että juuri parvekkeelle hommataan joku roskis, jos huomaa, että roskia ei vie tarpeeksi usein. Sen näkee sitten, kun vaippasirkus alkaa :)

Elämänilo3 Minun on vaikea stressata vauvan asennosta, kun en ikinä tiedä miten siellä ollaan :)

Huomenna lähden viettämään tyttöjenpäivää ystävän luokse :) Tulee muutama kaveri sinne, joten saadaan höpistä koko päivä "hölmöjä" juttuja! Sitten tehdään ruokaa ja rentoudutaan. Kavereita näkee niin harvoin kun välimatkaa on noin 150 km :(

uneksija85 ja papu 29+4
 
moikka,

merkkaan vaan nopeesti ja kirjoittelen illalla sitten enemmän.

Neuvolassa kaikki hyvin ja Möykky päätilassa. Neuvolatäti oli vaan tosi outo tapaus, kerron siitä illempana :kieh:

Mii toivottavasti kaikki hyvin ja olikos se nyt jellona joka puhu miehestään voin vaan todeta et tuttu tunne.

kirjoittelen viel illalla

Jooseppi & Möykky 31+2 :heart:
 
ElämänIlo: Ressaan, vieläkin. Vaikka eilen ultrassa oli raivotarjonnassa, niin silti mietin että eihän ole kääntynyt ja koetan ymmärtää, että se kääntyminen sattuis enemmän ku nämä normi liikkeet. Ja kun hikka tuntuu yhä alhaalla. Monesti kyllä mietin, et toivottavasti pysyy oikeassa asennossa. Just ku pelkään sitä sektiota niin paljon.

Gallub: Ei hankita mitään vaipparoskista. Ole tullut mieleenkään. :eek: Kun on nuo kaksi muutakin selvitty ilman, niin eiköhän se mene tämäkin. Ja kun tarkoitus olisikin mahdollisimman paljon kestoilla. Tekisi mieli ostaa niitä kestoja vielä yksi satsi ennen vauvan tuloa :ashamed: Vaikka lupasin miehellekin, että katsotaan noilla onnistuuko kestoilu.

Taas on aamupäivän supistellut ikävästi. :( Ja pitänyt olla hyppyyssä koko päivä. Huoh. Koitin näiden vanhempien isää saada olemaan heidän kanssaan, mutta ei. Enkä käsitä. Eli olen sitten koettanut keksiä niille jotain tekemistä.
Jospa ne supistelut ei pahenisi ja tekisi mitään.
 
Mulla oli miehen sisko 3 pv kaverina täällä, ni ei oo tarvinnu kaikkea tehä yksin, ettei niin supistelis... on kyllä tosi ikävä ku ei edes kaupassa (300m päässä) voi kunnolla kävellä ku heti suppailee ja massu kovettuu!! Saas nähä miten sitä jaksaa vielä 2,5kk tällasta jos ei helpota.. :/ Mut ei kai se auta.. ja mukavampi ku kuitenki kotona saa olla ku sairaalassa maata! Täytyy yrittää ajatella positiivisesti :)

Galluppiin: Ei osteta mekää vaipparoskista..ei oo ollu kahella edelliselläkää, muuta ku ihan tavis heiluriroskis ja ei se pahemmin haise ku vie pussin tarpeeksi usein ulos! Se on kyllä kätevä jos on esim. kodari missä pesee kakat ja saa sen roskiksen ulos, mut meillä ei oikein onnistu, ku joutus aina kiikuttaa vaippoja niin kauas. Mut kyllä tavis roskiksellaki pärjää :)

Perätilasta en oo vielä osannu ressata.. yhtenä päivänä vauva oli selvästi jo pää alaspäin, ku potki niin kovasti kylkiin, mut on tainnu kääntyä takas vielä toisin päin! Mut eipä siitä vielä kannata ressata!

Annilia & Tepi 28+6
 
heippa!

joku oli kirjottanut pelkästään kyljellä nukkumisen tuskaisuudesta.. ressaan sitä ihan selkeesti koska yöt alkaa meneen päin mäntyä ton nukkumisen suhteen - oon niin tottunut nukkuun selälläni että vierotusoireita (=heräilyä joka kyljenvaihdon kohdalla) on todellakin ilmennyt. no ehkä sitä kaikkeen tottuu.

Gallup - ei tule vaipparoskista meillekään. Poljettava roskis soveltuu hyvin ja sitten viedään roskia vähän useemmiin jos tarvetta.

Mii26 tsemppiä kauheesti!! Kaikki päivät on plussaa :hug:

Elämänilo3, mä mietin välillä enemmän ja välillä vähemmän tuota asentojuttua.. Puru on kuitenkin ollut siinä puolenvälin tienoilla perätilassa, ja nyt muljuu ja möyrii niin mahdottomasti (mistä sitä tilaa muka vieläkin vaan riittää??) että pieni huoli on siitä että jää istuskelemaan. Mutta tosiaan täällä näyttää tuota tilaa ainakin vielä riittävän liikeiden puolesta..

Vivid sulla on ollut pesu-urakkaa uuden koneen kanssa, eikös niin..meille tulee myös uus pesukone jota malttamattomana odotan, sitten alkaa pesuhommat täälläkin!

sitten suklaan ja leffan pariin =)

kerttuneiti ja puru 30+3
 
Hyvää iltaa,

Joo tosiaan mulla oli neuvola eilen ja kaikki oli hyvin. paitsi verenpaine hiukan korkealla. Neuvolatäti oli joku kesälomittaja, mut kylläkin ollut alalla jo useamman kymmenen vuotta. Hän jaksoi huomautella siitä, kuinka iso olen raskausviikkoihini nähden ja verenpaineesta et varmaan mulle tulee raskausmyrkytys ku paineet on noin kovat ja pari kertaa kysy et onko suvussa raskausmyrkytyksiä jne.. et ei niin kiva neuvola reissu tällä kertaa. Hän myös mainitsi siitä, et on resursseja niin vähän et seuraava kerta olisi vasta raskausviikolla 36 :eek:
vaan 4 viikkoa enne mahd synnytystä???? eikö tosiaan enää ole mitään väliä millään???? kuinka usein esimerkiksi teiltä on otettu hb ja tarkastettu kohdunsuu? Mulla on katottu ehkä kerran ja sekin oli noin kuukausi sitten. Tässä ei kuitenkaan ole kun 10 vkoa jäljellä. ja tosta isoudesta vielä muutenkin painiskelen tässä tän mun painon kanssa niin ihan kiva et joku hieroo sitä sitten vielä naamaankin.

Ehkä eniten mua huolestuttaa tällä hetkellä se, et ei olla vieläkään löydetty sitä asunto ja pitäis jo kohta päättää mihin sairaalaan sitä menee synnyttää ja mihin neuvolaan varaan ajan pk-seudulla. Ihan hirvee ressi. Itkeskelinkin yks päivä ku rupes ahdistaa tää kaikki. pitäsi sada se lapsellekin kaikki kuntoon ja vaatteetkin pestyä jne... :p no toivottavasti se tästä pikku hiljaa.

Oliko se nyt tosiaan Jellona joka puhu miehestään. Tosiaan tuttu tunne. Toivoisin myös oman mieheni ymmärtävän minua paremmin. Iltaisin kun pyydän häntä hieromaan jalkojani niin pienen pohdinnan ja valittelun jälkeen hän niitä hieroo. Välillä vaan tuntuu et valitan turhaan jos tiedätte mitä tarkoitan? Ollaanhan me puhuttu tästä raskaudesta hänen kanssaan ja hän sanokin minulle ettei hänellä ole vielä sellaista yhteyttä lapseen kuin minulla on. Se on ihan totta, mutta kaipaan silti läheisyyttä ja ymmärrystä osakseni. Tapahtuuhan minun keshossani suuresti muutoksia jatkuvasti ja on tässä siis itselläkin nieltävää. Tiedän että mihestäni tulee hyväisä j ahän ei millään malta odottaa tulokkaan näkemistä :heart:

Galluppiin vastaus ne varman hanki tuota vaipparoskista.
Kuinka moni ensi synnyttäjä miettii jo tulevaa koitosta? Pelkäättekö synnytystä?
Mä en ole osannut pelätä, mutta leikkauksi apelkäänku mä en ole ollut ikinä sairaalassa ja mulle ei ole ikinä tehty mitään. auttakaa te jo synnyttäneet

tässä ol mun kuulumiset tällä kertaa

hyvää vlopu kaikille

jooseppi & Möykky 31+2
 
Jooseppi: Kyllä mulla on katsottu keskimäärin joka toisella neuvolakäynnillä hemppa. Pariin kertaan oon itse pyytänyt tuota hempan mittausta kun on ollut niin väsynyt olo ja aina on mitattu. Kohdunsuuta tarkastaa täällä meillä ainakin vain lääkäri, ei neuvolan terkkari joten kahteen kertaan se on mulla nyt katsottu. Noi neuvolakäynnit tihenee ainakin mulla nyt ihan normisti kahden viikon välein käynneiksi, tosin nyt tulee kolme viikkoo kun on lomalla neuvolan vakkariväkee niin paljon, mutta ei tuo nyt niin hirveesti haittaa kun tunnen muuten että kaikki on hyvin.

Olenko mä ainoa joka ei heräile vessaan eikä kyljen kääntämiseen? Mä oon tähän mennessä nukkunut tosi hyvin yöni eikä oo tarvinnut heräillä veskiin tai asentoa vaihtamaan. Aamulla tuon kyllä sitten huomaa että oon nukkunut koko yön samassa asennossa kun on olkapäät usein tosi kipeet ja kämmenet puuduksissa. Noi onkin oikeastaan ainoat vaivat jotka nukkumisesta on tässä raskaudessa tulleet, muuten nukun kuin ennen raskautta. Ehkä tuohon vaikuttaa seuraavat kaksi asiaa: nukun vasemmalla kyljelläni ja Ötzki makoilee masussa poikittain ja oletettavasti vielä niin että selkä on kohti vatsalaukkua tms. Tosin eipä tuo vatsalaukkuakaan vielä kovin paina, joten tulee välillä mieleen että olenko mä sittenkään raskaana.

Olkkis ja Ötzki 31+5
 
Jooseppi, kävitkö neuvolassa Turussa vai Espoossa? Mulla oli myös kesälomasijainen (Brahen äitiysnla), mutta tosi mukava ja katsoi kaikki normaalit arvot. Hemppa mulla on taidettu katsoa vain 2 kertaa (verenkuva alussa + sokerirasituksen yhteydessä ), joten oon käynyt työterveydessä mittailemassa sitä. Kohdunsuun tilanne multa on katottu 2 kertaa tähän mennessä. En tiedä katsotaanko se siellä synnytystapa-arviossa sitten vielä kerran, mutta tosiaan sen tarkistaminen on tietääkseni lääkärin heiniä, ei kai niinkään neuvolan hoitajan. Seuraavan nla-ajan sain parin viikon päähän.

Olkkis kyseli yöunista, en heräile vessaan enkä kyljen kääntämisiin, mutta melkein joka yö nykyisin suonenvetoihin. :( Onko muilla ilmennyt mokomaa riesaa raskauden aikana? Mä syön tällä hetkellä 1 tabletin päivässä raskausmultitabseja ja niissä pitäis kyllä olla magnesiumia, mutta ehkä mun pitää sitten joko ottaa 2 tablettia päivässä tai hakea apteekista ihan magnesiumvalmistetta, jos se vaikka auttais noihin kramppeihin. Ei tarvii kuin venyttää jalat ihan suoriksi ja pohje alkaa krampata.

Kuinka moni on tehnyt aiemmissa raskauksissa välilihan hierontaa jollain öljyllä tai aikoo nyt aloitella? Oletteko havainneet siitä olleen jotain hyötyä? Mulle kaveri suositteli ja netistä luin positiivisia kokemuksia, joten ajattelin, että eipä siitä varmasti haittaakaan ole. Ostin eilen Ceridalin lipolotionia, jolla ajattelin alkaa pikkuhiljaa hieromaan.
 
Huomenia![

Käytiin eilen Porin reissulla ostamassa käytetyt yhdistelmävaunut ja täytyy sanoa että tosi tyytis olen!Tässä kuva..

URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=4483387.jpg]
[/URL]

Mielipiteitä saa laittaa rohkeesti.. :wave:

Äippä35v ja Nuppu28+5 :flower:
 
J84
Huomenta :)

Nuppu09, onpa upeat ABC:n vauvut :D Onko nuo kuinka vanhat, sillä näyttävät kuin olisivat juuri paketista otettu? Itse myin vähän aika sitten pois omat ABC:n vaunut, koska yhteistyö niiden kanssa ei toiminut :/ Tosin ne olivat eri mallia kuin nuo ja taisivat olla "hieman" heikompaa materiaa. Voin sanoa, että nuo ainakin näyttävät 100 kertaa paremmilta ja vankemmilta omiini ex-vaunuihin verrattunu :D ...laitan kuvan niistä vertaukseksi.


Tänään pitäis mennä taas yläkertaa laittamaan maalauskuntoon ja tyhjentää samalla leluhuone esikon leluista, jotka siirtyvät alakertaan hänen tulevaan huoneeseen ja osa menee varastoon odottamaan junnua. On niin kova halu saada jotain näkyvää aikaiseksi, ettei mitää juurikaan jäisi syyskuulle. Täyty vaan tuota isäntää potkia persuuksille, ettei mun tarvi yksin mennä ahertaan :D

J84 29+1
 
Hellou, pitkästä aikaa. :wave:
En oo täällä kerennyt hirveesti pyörimään, mitä nyt välillä käynyt lukemassa teidän juttuja, mutta ukon koneelta niin en ole viitsinyt kirjautua.

Täällä on jotenkin semmonen olo, että sais jo tulla syyskuu, ei millään jaksais enää yhtään tätä raskautta. Vaikka kaikki onkin hyvin ja suht helppo raskaus kuitenkin niin jotenkin vaan haluisin jo tästä mahasta eroon. :/
Tosin eipä tässä vielä olla edes mitään pistetty valmiiksikkaan, ainoastaan vaunut olen hommannut ja yhden ulkoilupuvun ostanut. Kaverille annoin meidän tyttöjen pienet vaatteet, nekin pitäisi hakea takaisin ja alkaa pesurumbaan. Onneksi sentään kaukalo ja hoitopöytä löytyy vielä ettei tarvii niitä alkaa hommaamaan. :)

Olette vissiin vaipparoskiksesta galluppia pistäneet. Meille ei semmosta hommata, ei ole ollut kertaakaan edes mietinnässä. Aika hyvin ollaan hajuilta vältytty kun pistää vaipan tiiviisti kiinni ja vie vaan tarpeeksi usein ne roskiin. :)

Täytyy yrittää joku päivä lueskella teidän jutut taas läpi, nyt siivoilu kutsuu. :wave:

Hikkis&tirppa 29+4 (kait) :)
 
Heip.

Ei tullut vastausta supistuksiin testeistä. Streptokokki ja pissat ok, ei siis selitystä näistä supisteluun. Ja ne tosiaan jatkuu vieläkin ihan päivittäin. Mietin taas eilen, että pitäisikin laskea montako päivässä oikeasti tulee, mutta aina sitä unohtaa. Tänäänkin tullut jo kymmenkunta jos ei enemmänkin. Viime yönä sai jo vikistä, kun sattui oikeasti. :( Harvemmin muutenkaan enää täysin kivuttomia mahan kovettumisia on, lähes kaikki tuntuu.

No, uskon kuitenkin että tyttönen ei ihan vielä ole tulossa. Nyt kun taas pelottelee niin taitaa tulla lasketun ajan jälkeen vasta. Kunhan ei vielä viikkoihin kuitenkaan.
 
Jellonameille sanottiin että ne vaunut olisivat olleet käytössä vaan noin 9kk ja siltä ne näyttävätkin..ei mtn jälkiä ja olenkin tosi tyytyväinen kyseiseen kauppaan.. ;) Mikä ongelma sulla olikaan noiden ABC-vaunujen kanssa vai etkö vaan tullut niiden kanssa toimeen?? :whistle:

Jooseppi Eipä ollut sulla oikein asiansaosaavaa henkilökuntaa neuvolassa..todella törkeää tuollalailla mainita odottavan äidin isokokoisuudesta..mä oisin paukauttanut päin naamaa että tuollainen peli ei vetele.. :x Mulla on myös painoa aikalailla ja onneksi en ole joutunut kyseiseen tilanteeseen..ainakaan vielä..ettäs kehtaavatkin!!

Mulle tuo pelkästään kyljellä nukkumisen riemu rupeaa riittämään..mä olen tottunut vatsallanukkuja ja kärsin todella paljon kun ei asentoa meinaa löytyä!!Olenkin jokayöksi laittanut ison tyynyn jalkojen väliin, jotta ei selkä kipeytyisi.. :ashamed:

Kivaa lauantai-iltaa kaikille..kohta makaroonilaatikon kimppuun kun mies tulee lenkiltä.. =)

Äippä35v ja Nuppu28+5 :flower:
 
Vauvan asennosta stressaaville!Mulla on kerran tehty ulkokäännös vk 36,eikä se ollut kauheata.Se tehtiin äippäpolilla ja vauva pysyi sen jälkeen pää alaspäin.Eli vaikka vauva pysyisi perätilassa älkää heittäkö toivoa,kääntäminenkin voi onnistua hyvin! :)

Millaisen ulkopuvun olet vauvalle varannut,siis minkä vaatteen varaat mukaan laitoselle.Hirmu vaikea päättää kun ei tiedä ilmoista kun saattaa olla tosi lämmintä tai sitten tosi syksyistä.Mulla on kyllä paljon valinnan varaa esim.kevyttoppapuku,neuleasu,h&m: "pupuhaalari".ajattelin katsoa jos jostain löytäisin ohuen fleecehaalarin,se voisi olla sopivan paksu.Ihana olisi Tintun turvelo,mutta kun maksaa niin älyttömästi..
 
Meillä on tutan karhupuku varattuna kotimatkalle ja viltti varulta sitten siihen kans. Päälle varmaan ihan vain body ja potkupuku. Tietysti lakki päähän. Puvuissa on "hanskat" niin niitä ei erikseen tule varmaan. Tosin en kyllä ole katsellut mitään muuta kuin tuon karhupuvun valmiiksi.

Aiotteko ottaa laitokselle vauvalle omat vaatteet?
Minä ajattelin. Ainakin osittain puen omiin. Esikko meni ihan kokonaan sairaalan vaatteissa, toiselle oli omat osittain ja tuntui jotenkin enemmän omalta. Ja kun nyt noita pieniä vaatteita on, niin kyllä suunnittelin pakkaavani niitä matkaan.
 
Moi!

En oo vielä ajatellut niin pitkälle että mitä laitokselle mukaan vauvan kotiutumisvaatteiksi... Kattelee sitten kunhan tietää hieman tarkemmin että miten tuo Masupallero tuolta ulos tulee. Tänään taas yrittänyt vasemmasta kyljestä tulla ulos niin voimakkaasti että oikein sattuu...

Mä sain eilen ihanan kasan vielä ihan vauva-ajan vaatteita... Pitäis saada ne pestyä ja laskostettua komeroon. En vain oikein uskalla tuota meidän pesukonetta kauheasti käyttää kun sinne rungon ja rummun väliin putos aamulla mustekynä eikä sitä kuulemma saa mitenkään pois. Ei olis oikein kivaa jos se siellä hajois ja sotkis kaikki vaatteet.

Heisku: Mä en aio antaa edes yrittää tuota ulkokäännöstä (Ötzki on linnoittautunut masuun poikittain). Siskolla käynnisty siitä synnytys ja pikkuinen syntyi yli 4vkoa ennen la:aa. Jotenkin oli karmaiseva kokemus vaikken itse mukana ollutkaan kun poika oli niin pirun pieni... Nyt onneksi vallan valloittava 3.5v..

Nyt keittiöön kuolaamaan mitä isäntä siellä oikein paistaa... Jotain höpisi päivällä köyhistä ritareista mutta en tiedä kuulinko ihan väärin. :D

Olkkis ja Ötzki 31+6
 
Ihana olisi ottaa kyllä sairaalaan omat vaatteet,kum ainankin mikkelissä on vielä käytössä ne kauhean vaikeat froteevaatteet ja kietaisupaidat.ajattelin että oma hattu olisi kiva.pitää nyt vielä miettiä,jos vaikka joutuu olemaan useamman päivän niin sitten sitä pyykkiä pitää kantaa niin paljon kotiin.en ole kyllä vielä sairaalassa ollessani nähnyt että kellään olisi ollut omat vaatteet päällä.
 
Olipas hyvää... Köyhiä ritareita... NAMI!

Mä oon ajatellut nuo sairaalavaatteet ja niiden käytön niin että olipa kyse äidistä tai vauvasta niin helpommalla pääsee kun käyttää sairaalan vaatetta. Ei tarvii itse ensimmäisenä olla pyykkäämässä vaatetta puhtaaksi kun tekemistä on varmasti muutakin (ellei sitten puoliso ole yli-innokas pyykkääjä).

O&Ö
 
J84
Kyllä voi maalaaminen olla rentouttavaa ja ajan tajun vievää puuhaa :) Kuopuksen huone on lähes valmis, lattia pitäisi maalata yötä vasten tumman suklaan sävyllä. Yläkerta on kokonaan puupaneelia ja lattia lautaa...tekee kyllä ihmeitä, kun puu saa uuden värin. Seinät ja katto tuli puolipeittävällä valkoisella maalilla...vielä olisi meidän tuleva makuuhuone, pikku eteinen, wc ja takkahuone maalattavana :) ja jos tätä menoa maalataan, että huone päivässä niin sitähän pääsee muuttamaan yläkertaan elokuuhun mennessä, jes :D

Nuppu09, meillä oli ongelmana ABC:n vaunuissa pyörät. Niistä lähti kolme kertaa kävelylenkkien aikana pyörä irti vietereineen ja kiinnikkeineen päivineen, eivät siis olleet laakeripyörät :/ Muuten vaunuissa ei ollut mitään vikaa, mutta mulla vain meni hermot, kun jouduin tilaamaan pyöriä ja odottamaan vielä monta viikkoa :( Nyt mulla on tollaset VauvaPopista ostetut Pati Jedolinen yhdistelmät, mutta eriväriset kuin kuvassa
 
Nyt iski kauhee tylsyys ja ketutus... Ei jaksais enää olla raskaana hetkeäkään jos ei olis pakko... Ötzki on ollut tänään sellainen showbeibi ettei toista. Hetkeäkään ei oo saanut olla rauhassa. Saunassakin veti jotain karatetreeniä. Ei ihmekään että esikoinen tuijotti mun masua pitkään. Neiti sitten kyseli että tiedetäänkö me vauvan sukupuoli.... Kun kuuli että tiedetään niin rupes kyselemään että koskas hän saa tietää. Sovittiin että sitten vasta kun vauva on syntynyt. Ihme että tyytyi siihen, kun muuten kaikkee yrittänyt udella ihan viimeiseen asti. :D

Tarttis varmaan kohta yrittää mennä nukkumaan... Esikoisneidin kummitäti tulee hakemaan likkaa huomenna kymmeneltä ja menevät lintsille. On likalla ollut tämä viikko yhtä huvipuistoa kun tiistaina oli isänsä kanssa Tampereella Särkänniemessä. No hyvä että noita viejiä löytyy sillä meikäläinen ei ole tässä tilassa kyllä yhtään huvipuistoihminen. Keittäis vain kovin kun pitäis itse katsoa vieressä kun toiset riekkuu laitteissa...

Olkkis ja ötzki huomenna 32+0
 
Tänään eka päivä viikkon kun ei ole särkenyt päätä kuin sellaisen tunnin verran.
Neuvolassa oli sitä mieltä että mulla olisi ollut silloin su-ma välisenä yönä lievä migreeni kohtaus.
Mutta ei kai migreenikään voi jatkua viikkoa?
Muuten olikin neuvola ihan peestä. En ole eläissäni ollut yhtä oudolla neuvola lääkäri käynnillä.
Housut ales pöydälle ja kotiin heippa. ;)
Vauvan sykkeenkin sai hyvin otettua vaikka sydän jysähti vain kerran siihen anturiin...
Taisi olla lääkärillä kiire kotiin.
Niin ja siitä mun synnytystapa arviosta.. toinen hoitaja neuvolassa sitä mieltä että minä en sellaista tarvitse?! Mulla ei kuulemma ole mitään syytä?
Katotaan nyt sitten mitä Koksista vastataan.
Tulee vaan näitä lähetteitä ja päätöksiä koko ajan ja erilaisia mielipiteitä?
Ketä tässä pitäisi sitten enään uskoa?

Minäkään en ole vielä alkanut miettiä sairaalaan mukaan otettavia vaatteita Kun ensin saisi ne vaatteet haettua tuolta varastosta ja pestyä ne :D

Mulla on ollut oireena nyt jonkun aikaa tuo suonenveto öisin.
Ja iso apu siihen oli kun aloin käyttämään villasukkia öisin.
Vähän on helpottanut. :snotty:

Mulla on jotenkin ollut ihan veto pois tän päänsäryn takia!! :attn:
En tiedä kauan saa päätä särkeä että ne alkaa tutkia?
Kun ei siis tosiaan toi panadol auta :headwall:
Eilen otin viisi ja silti koko ajan päätä jyskytti ja särki :'(
Pakko varmaan maanantaina oikeesti kumminkin soittaa tonne äippäpolille ja kysyä
mitä mieltä ne on? :/

Nyt painun nukkumaan :wave:
Nettikin päätti toimia kunnolla hetken ilman suurempia taisteluita :D

Bebes & Salamatkustaja 32 :heart::heart: (ei enään niin kauan ) :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hiljaisuus:
Heip.

Ei tullut vastausta supistuksiin testeistä. Streptokokki ja pissat ok, ei siis selitystä näistä supisteluun. Ja ne tosiaan jatkuu vieläkin ihan päivittäin. Mietin taas eilen, että pitäisikin laskea montako päivässä oikeasti tulee, mutta aina sitä unohtaa. Tänäänkin tullut jo kymmenkunta jos ei enemmänkin. Viime yönä sai jo vikistä, kun sattui oikeasti. :( Harvemmin muutenkaan enää täysin kivuttomia mahan kovettumisia on, lähes kaikki tuntuu.

No, uskon kuitenkin että tyttönen ei ihan vielä ole tulossa. Nyt kun taas pelottelee niin taitaa tulla lasketun ajan jälkeen vasta. Kunhan ei vielä viikkoihin kuitenkaan.
Toivotaan että pysyy viel viikkoja kuitenkin mukana. Pidämme peukkuja pystyssä. Mul supparit kaikonneet jonnekin... =D melkei sama mitä tekee ei supistuksen supistusta. Kiva toisaalta näin. =) Olo ihan oksettava koko ajan, pää painaa yhä tuonne ylävattalle ja tuntuu todella kurjalta. Enkä kyl enää usko et kääntyy ku nii tiivisti ny istuu tuol. Ei ole ny enää kääntyilly edes toisinpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heisku:
Vauvan asennosta stressaaville!Mulla on kerran tehty ulkokäännös vk 36,eikä se ollut kauheata.Se tehtiin äippäpolilla ja vauva pysyi sen jälkeen pää alaspäin.Eli vaikka vauva pysyisi perätilassa älkää heittäkö toivoa,kääntäminenkin voi onnistua hyvin! :)

Millaisen ulkopuvun olet vauvalle varannut,siis minkä vaatteen varaat mukaan laitoselle.Hirmu vaikea päättää kun ei tiedä ilmoista kun saattaa olla tosi lämmintä tai sitten tosi syksyistä.Mulla on kyllä paljon valinnan varaa esim.kevyttoppapuku,neuleasu,h&m: "pupuhaalari".ajattelin katsoa jos jostain löytäisin ohuen fleecehaalarin,se voisi olla sopivan paksu.Ihana olisi Tintun turvelo,mutta kun maksaa niin älyttömästi..
Lohdullista että näinkin..ku meä nuppunen istuu tuol lähestulkoot koko ajan. Enä ei ole edes käyny toisinpäi, sivuttain välil tosin, mut kuitenkin, nii jotenni pelko persiissä olen et ei se ny enää kuitennikaa käänny raivotarjontaan...kääntäminen pelottaa ajatuksenakin jo. =) Mut ehkä sekin sit voipi onnistuu jos tuo tuonne noi päättää jäädä.
 

Yhteistyössä