***Syyskuun Sydäntenmurskaajat*** Heinäkuussa

Rekkumaaria :x se sattu! En pysty kyl kuvittelemaankaan. Pahemminkin ois varmaan voinu käydä :( kuinkahan kauan siinä menee kun se luutuu takasin?

Enää kolme tuntia viikonlopun viettoon =) jee!! Pitää käydä torilta ostamassa miehelle herneitä, oli niin nyrpee kun vedin kaikki herneet (3 litraa) =) täytyy myöntää, olin hieman ahne :snotty:
 
Vivid
Alkuperäinen kirjoittaja Jellona84:
Mulla onkin täs pari päivää ollu inhottava tunne kohdunsuulla, paineen ja vihlomisen oloista, varsinkin silloin, kun poika puskee itseään lantioon :/ Onko muilla ollu?
Mulla tuntu kans alapäässä tänään painontunnetta, kun olin koiran kanssa pihalla. Ja sit mulla tulee välillä sellasia tuikauksia tonne nivusiin? Tuleeko muilla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vivid:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellona84:
Mulla onkin täs pari päivää ollu inhottava tunne kohdunsuulla, paineen ja vihlomisen oloista, varsinkin silloin, kun poika puskee itseään lantioon :/ Onko muilla ollu?
Mulla tuntu kans alapäässä tänään painontunnetta, kun olin koiran kanssa pihalla. Ja sit mulla tulee välillä sellasia tuikauksia tonne nivusiin? Tuleeko muilla?
Juuri tällaista täälläkin! Tarkoitatko Vivid sellaisia tosi kipeitä, pistäviä vihlaisuja kohdunsuun tienoilla? Kestävät vain ehkä sekunnin verran?? :eek:

*muoks* kirjoititkin nivusissa.. Mulla tuntuu vaan tuolla jossain alhaalla sisällä :/
 
Jellona-tädille onnea :flower: Mä saan varmaan odottaa tätiytymistä vielä vuosikaudet, vaikka mulla 3 veljeä onkin (27, 20 ja 13v.).

Rekkumaariaalle kestämistä keppien kanssa :hug: Onneksi sulla on aika pieni masu, ettei sekin ole esteenä liikkumiselle.

Nauratti tosiaan nuo huippumallin raskauskuvat :LOL: Otettu kaiketi heti kun testi näyttänyt positiivista ;) Jokuhan kirjoitteli täällä käyvänsä raskauskuvissa oikein jossain valokuvaajalla. Olisi tosi kiva nähdä niitä kuvia. Vaikka tuolla kerhon galleriassa :whistle: On muuten ihan "kuollut" tuo kerho näköjään, pitäiskö sinne pistää vähän vipinää, niin voisi näitä arkaluontoisempiakin asioita ja purnauksia kirjoitella hieman suljetumpien ovien takana?

Mä en enää ole varma mitenpäin tuo tyyppi masussa oleilee, saattoi nimittäin vaihtaa asentoa tuossa myllätessään taas. Ainakin teki niin kipeää ja maha muutti muotoaan. Teräviä potkuja kun ei oikein ole tuntunut, enkä kyllä nyt erota missä on pää ja missä peppu :whistle: Joka tapauksessa kroppa on vasemmalla ja raajat räplää oikealla (sekä ylhäällä kyljessä että alhaalla), otapa tuosta nyt sitten selvää :whistle: :D :heart:

Eikös Roona olekin ihanaa, kun porukka saa pikkuhiljaa tietää teidän tempauksesta :D Palasi ihan omat tuntemukset mieleen parin vuoden takaa :heart: Meillä oli maanantaina juuri 2. hääpäivä ja sen vuoksi mennään tänään leffatreffeille ja syömään miehen kanssa :heart: Saatiin mun äiti lapsenvahdiksi illaksi =) Mites muuten teillä, joilla on melko pieniä muut lapset; saatteko helposti lapsenvahtia? Meillä ei täällä ole oikeastaan ketään muuta vaihtoehtoa kuin äitini ja pikkuveljeni (nyt armeijassa), joka on pojan kummisetä :/ Kertaakaan esikoinen (nyt 1v5kk) ei ole vielä ollut yökylässäkään, ehkä siksi etten olisi antanutkaan :saint:

Nyt poitsu hiljeni päikkäreille, joten tämä mamma ottaa viimeisestä kesälomapäivästä ilon irti ja menee löhöämään sohvalle :D Ehkä kurvaan ensin pakastimen kautta hakemaan ison kipallisen jädeä :p

31+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivid:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellona84:
Mulla onkin täs pari päivää ollu inhottava tunne kohdunsuulla, paineen ja vihlomisen oloista, varsinkin silloin, kun poika puskee itseään lantioon :/ Onko muilla ollu?
Mulla tuntu kans alapäässä tänään painontunnetta, kun olin koiran kanssa pihalla. Ja sit mulla tulee välillä sellasia tuikauksia tonne nivusiin? Tuleeko muilla?
Juuri tällaista täälläkin! Tarkoitatko Vivid sellaisia tosi kipeitä, pistäviä vihlaisuja kohdunsuun tienoilla? Kestävät vain ehkä sekunnin verran?? :eek:

*muoks* kirjoititkin nivusissa.. Mulla tuntuu vaan tuolla jossain alhaalla sisällä :/
Joo mulla kans "tuikahduksia", jos siis meinaat sellasta ilkeetä nopeeta vihlomista? Nivusiin, ja muualle tonne alapäähän, häpyluu vihloo esim aika usein, varsinkin jos on kävelly paljon, ja suppareita tullu. Nykyään kyllä joka päivä. Ja viime yönä tosiaan supisteli taas niin maan perkeleesti yhessä välissä, että meinasin jo herättää miestäkin. Ei onneks sattunu ja ne laantu sitten pois.
 
Kristelle: Meillä on esikoinen 1v3kk ja harvoin saadaan ketään hoitamaan. Pojan kummeilla on itsellä pieni lapsi ja appivanhemmat hoitaa, kun pääsevät (asuvat siis melko lähellä ). Mun vanhemmat asuukin sit kauempana. Mutta ihan liian harvoin saadaan hoitajaa. Leffassa ei paljon tarvi ees miettiä käyvänsä... Neuvolassakin poika on ollu mun mukana, jos en oo saanu ihan aamuaikaa niin, et mies on pystyny jäämään kotiin. Yökylään antaisin milloin vain, jos joku ottais!! :)

Täällä kans tulee teräviä vihlaisuja alapäähän aina välillä. En tiedä onko sit kohdunsuulla vai missä, mutta tuolla alhaalla ja sisällä tuntuu. Ilmeisesti samaa kun sulla Kristelle?

Mulla ei maha vielä haittaa hengittämistä eikä sinällään ahdista millään lailla. Ei ahdistanut esikoisestakaan missään vaiheessa, vaikka oli perätilassa. Nyt on vissiin vauva laskeutunut niin ajoissa, ettei ikinä ehtinytkään ahdistella mun kylkiluitani :D

Jaha, nyt lepäämään, kun poikakin on unilla :wave:

rimpulakissa POKS 35+0 (ja eka äitiyslomapäivä ;))
 

Yhteistyössä