** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

No ne ovat neuvolassa laskeneet sen väärin. Itsellä 2raskautta takana missä on laskettu kuukautisten alkamisesta (tosin toinen la siirtyi ultrassa, mutta se on asia erikseen) ja on ihan tyksille ym. se laskutapa ollut oikea+ kaikki netin laskurit laskee sen tuon mukaan joten luotan kyllä siihen tapaan :)

Käytännöthän toki voi muuttua, mutta en kyllä ole kuullut mitään, että olisi muuteltu, tosin enpä minä ole nyt seurannutkaan sitten viime raskauteni jälkeen.
 
Tänään kp 30 eli huomenna täti varmaan tulee...Ai kun ei tulisi...No, sen näkee sit...Kaikki kuvitellut raskausoireet on kadonneet eli eiköhän homma ole selvä.

Luru aika kummallista, että sulla näkyy ensin haamu rtestissä ja nyt ei sit näy ees haamua uusinta testissä :eek:
 
mut eikös sillo jos haamu tulee ja sit negaa niin eikös se sillo oo usein ollu kemialinen raskaus? ainaki näin mä oon ymmärtäny tai sit erittäin varhainen km ku eihän niitä haamuja iha turhaan tule ellei sit tule haamua testiajan jälkeen
 
Niin mäkin olen kuullut, et menkkojen alkamispäivästä.. Mutta voin kysyä asiaa ystävältäni on kötilö ammatiltaan ja jouluna valmistunut..

Mutta en tiedä voinko soittaa hänelle nyt.. Mutta laitan jossain vaiheessa teille tietoa, jos saan vastauksen..

KP
 
Tässä perustiedot: meille olisi nyt neljäs tilauksessa, pojat -97 ja -01 ja
tyttö -04.... Jännää aikaa, kävin 26.11 poistattaas hormonikierukan ja mitään ei oo kuulunu(pieni vuoto vain pari päivää gynellä käynnistä.)
 

Yhteistyössä