** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

RD: meillä esikoinen on nyt 4,5v ja on pysynyt nyt kuivana kun jätin vaipat pois, poika on. Kuopus on 3v tyttö ja vaipat on olleet kuivana jo pidemmän aikaa, eiköhän nuo yötkin tuosta kuivu pikkuhiljaa ilman vaippojakin :)

Noi on tollaset mustat nahkasohvat 3+2istuttavat, kotimaiset ostettu v.2001, jalat ja koristepuut tummat. 2istuttava sohva on parempikuntoinen kuin tuo 3istuttava, mutta molemmat ehjät ja nahanhoitoaineella saa ihan hyvännäköisiksi. Kissat vain ovat repineet hieman sohvan takaosia joten siellä on muutama naarmu, jotka nekin varmaan saa tolla nahanhoitoaineella ihan hyvin peittoon.
Sanoisin, että hyväkuntoiset, mutta ei uudenveroiset.
 
Olipas tullut tekstiä parin päivän aikana...

Tämä neiti viettää uuden vuoden yövuorossa (kuten viime vuodenkin)...saa kattella kännistä porukkaa taas kerran...

Hyvät uudet vuodet kaikille!! Ja plussaonnea nyt hirveesti meille kaikille!!! =)
 
voi luru jos se siitä viel plussaks muuttuu..

kp:lle kans pidän peukkui.. ei ainakaan täti oo tullu..

mä päätin eilen et tukka saa nyt lähteä ja kävelin tänään parturiin ja kas kas lähti n.20cm hiusta pois ellei ylikin :D nyt on ihanan pirtee tukka.. olokin siinä samassa muuttu..

toivottelen kaikille parempaa ja plussa rikasta uutta vuotta :wave: :heart:

(lueskelemassa kuitenkin viel käyn :) )
 
Hups, nukuin tuossa taas parin tunnin päikkärit, oli ihan uskomaton tuska nousta ylös, mutta pakkohan se oli. Jos nyt jaksaisi vaikka mennä ripustamaan pyykit.
Mutta syy miksi jaksoin nousta ylös on se, että ulkona SATAA LUNTA!!!!!!!!
 
Omaa napaa sen verran ettei kuulu mitään uutta, mahdollista ovista odotellaan. Kaikki merkit viittaa siihen, että viime kierrossa oli kun olikin ovis!!! :D Toivottavasti on nytkin, tikut odottaa kaapissa ;)

Täällä pidän kovasti peukkuja teille kellä tätiä ei näy! Uskotaan että plussa vielä tulee =) :p

Miehen kanssa ollaan oltu vähän liiankin aktiivisia :ashamed: Paikat aika hellänä eikä vielä ole edes tärppiaika :whistle: :saint:

Yritän illemmalla komentoida teidän juttuja, nyt täytyy valmistella poikaa mummola reissua varten!

Missä vaiheessa muuten tämä ketju muuttuu talviunelmasta 2008 haaveilijat? ;) Mä olen ainakin täällä vielä silloin :wave:
 
Kiitos suikku!!!!
juu ei ole vieläkään mitään merkkiä menkoista ja yksi kaverini sanoi mulle tänään, että varmana oot raskaana.. Mulla on ajoittain kuvottavaa oloa.. Kaupassa ollessani välillä kramppasi vatsa ja närästys on vaivannut nyt viime aikoina.. Usien nälkä..
 
mä en nyt millään pysty kaikille kommentoimaan kun oli tullut ihan kauheasti tekstiä :ashamed: joten pahoitteluni!
kaikille :hug: :hug: jotka niitä haluavat ja onnittelut jos jollekulle sellaisia oli tarpeen antaa :flower:
tervetuloa uusille :wave:
nyt poistun jälleen taka-alalle nega testini kanssa :( ja toivon että täti pian saapuisi jotta osaisi edes hieman laskea missä mennään..
 
:heart:

Me ollaan oltu koko viikonloppu nettipimennossa.. Onneksi pääsin töihin lukemaan teidän viestit, joita oli taas kamalasti! Huominen menee varmaan taas katveessa, kun nettiyhteys ei jostain syystä kotona pelitä.

Kaikille jännääjille tsemppiä! Toivotaan, että saataisiin heti vuoden alkuun plussauutisia.

ON: Ei mitään uutta!! :headwall: Hitsi, hulluksi tuun. Tänään käytin poika lekurissa ja meinasin kysyä samalla tuosta omasta asiastani, mutta lekuri olikin sellainen räjähtäneen näköinen ukko, niin en kysynytkään.. Kauhulla ajattelin, jos se olisi ruennut jotain alatutkimusta tekemään.. :LOL: :kieh: Taidan pirauttaa johonkin yksityiselle gynelle vaikka vuodenvaihteen jälkeen.

En tiedä tehdäänkö tk:ssa täällä verikokeita. Asun Helsingissä. Jotenkin vaan ajattelen, että tosi noloa, jos tunkisi itsensä sellaiseen ja se olisikin nega.. Pitäisivät varmaan ihan tollona..?

Kp taisi kysellä miten vietetään uutta vuotta. Me ollaan perheen kanssa (minä, mies ja poika melkein 4) kotosalla ja syödään hyvin. Illalla jossain vaiheessa käydään ampumassa vähän raketteja. Kun on saatu poika nukkumaan, jatketaan herkuttelua miehen kanssa ja ehkä vähän harjoitellaan tuota vauvan tekoa.... :whistle: :heart: Huomenna sitten laitetaan myös jotain vähän "parempaa" ruokaa ja relataan. Sittenhän tämä juhlakausi onkin vähäksi aikaa ohi.

Onnea kaikille vuoteen 2008 ja PLUSSIA!
 
Tosiaan, ei muuta kuin hyvät uudet vuodet kaikille!

Täällä meinaa itsellä olla mieli vähän maassa..

Käytiin tänään sitä kolmiota katsomassa
ja miehen kanss molemmat siihen ihastuttiin täysin.
Todella hyvässä kunnossa oli asunto ja tuli aivan sellainen olo kuin kotonaan olisi ollut..

Käytiinpä sitten pankissa ja se tyyppi siellä tiskillä oli aika.. noh.. minä en hänestä pitänyt eikä kuulema oikein mieskään..

Saatiin kuitenkin lainalupaushakemus eteenpäin ja tosiaan eivät varmaankaan suostu lainaa antamaan kuin juuri ja juuri sen asunnon hinnan eli 88000. Mutta kun tarvitsisi enemmän.. Lattiat pitäisi siellä asunnossa ehkä pistää uuteen uskoon.. Ja sitten kun meidän pitäisi saada nuo entiset luotot maksettua pois, muuten ei pärjätä..

Ei taida tulla meidän asuntohaaveista koskaan totta :ashamed: :ashamed:
 
Khimaira
Arcatha: Entä jos käytte kysymässä toisesta pankista? Siellä voivat vaikka antaakin enemmän..Me kun käytiin kysymässä autolainaa, niin sanoivat ettei saada senttiäkään kun kummallakaan ei ole vakipaikkaa- asuntolainaan molemmilla pitää olla vakkarit :( Että en ymmärrä niitä juttuja, että vakaipaikaton/ työtön pariskunta ottaa 200 tuhannen lainan :/ Tsemppiä teille- jospa asia jotenkin järjestyisi :)

KP Jospa se plussa sieltä.... =) Minäkin olen ollut hurjan väsynyt- en tiedä johtuuko työstä vai mistä...

Kamiliya: ai kamala jos pitäisi mennä jonkin repsahtaneen näköisen ukon vastaanotolle alatutkimukseen :$ Ja sen takkiahan niihin kokeisiin mennään, että saadaan tietää asia suuntaan tai toiseen- joten mene vaan rohkeasti! Mitäs hyötyä sinne olisi mennä, jos tietäisi tuloksen varmaksi...

caffee jospa kipuilu enteilisi muuta :whistle: =)

SBT olisipa täälläkin yhtä vilkasta :/ Ainoaksi puuhasteluksi jäi mun yhtenä yönä näkemäni uni: kävin maksullisissa miehissä :LOL: :saint:
Ja kysymykseesi: taidetaan mennä tuonne keväälle syyshaaveissa...Jos nämä talvet rupeavat olemaan tällaisia, niin eihän kukaan enää saa talvi vauvaa :kieh:

Lapinmaria :hug: Toisaalta kuitenkin hyvä- tiedätpähän ainakin että kierto on alkanut normaalisti :) Minä ainakin ymmärsin että hormonikierukan aikana kohdunlimakalvo on ohuempi, joten menkat todistavat että kyllä sitä siellä jo on :) Jos niinkuin haluaa löytää positiivisia puolia asiasta :whistle:

Käytiina katsomassa kaupungilla lasten ilotulitus ja hieno oli! Pienimmälle tuli ihan itku......kun tulitukset loppuivat :D

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2008 KAIKILLE!!!! jA PLUSSIA!!!! :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Nyt ollaan tulevassa anoppilassa viettämässä uutta vuotta..
Ajateltiin mennä jossain vaiheessa kävelemään ja katselemaan raketteja..

Nyt on taas ihan hyvä olo, kun kotona vähän pisteli suuhunsa jotain.. Päiväunilta herätessä hieman huippasi..
Nyt saa nähdä miten menee tämä uusi vuosi..

KP
 
sain äsken kauhean itkukohtauksen. Kun masensi lasten huono mieli. Olisivat halunneet kunnon raketteja eikä ostettu semmosia. Ostettiin vain roomalaisiakynttilöitä(jos muistin nimen oikein) Itkusta ei meinannut tulla loppua. Itkin miehellekin puhelimessa varmaan varttin verran. Ei oikeastaan puhuttu yhtään.

Tuli semmoinen olo että mitä jos en olekkaan valmis tulemaan enää äidiksi kun en pysty lapsille nytkään tarjoamaan kunnon lapsuus muistoja joita muistella isona
 
Khimaira
tikruliini :hug: Mietihän omaa lapsuutta- liittyvätkö parhaat muistot "tekemällä tehtyihin juttuihin" vai asioihin jotka "vain tapahtuivat" ? Mulla ainakin moni asia- ihana asia on jäänyt mieleen aivan erikoisista tilanteista. Mahdotonta on mietiä niitä "jotka tulevat jäämään lasten mieliin"
Vietiin kerran lapset eläintarhaan ja koko reissun mieleen painuvin asia oli parkkialueella sijainnut pienen pieni leikkipuisto :whistle:
Halaus vielä sulle :hug: Etköhän sä vielä äidiksi pääse- ihan ansaitusti :heart:
 
kiitos luru lude haleista. Mies soitti mulle äsken ja sanoi että kyllä minun tarvii raskaana olla kun en aikasemmin näin helposti ole itkenyt. Olen ollut viime päivät todella ailahtelevainen. Välillä nauran hysteerisesti sit seuraavaks saatan olla ihan maassa.
Nyt itseänikin naurattaa se itkukohtaus.
 

Yhteistyössä