** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Täälä tulee hulluks... :eek:
Kummilikalla on jo toistamiseen tänään kauhee sekopääkohtaus menossa...Nauraa aivan karseesti :LOL:
Eikä pysty lopettaan...
Mulla tuli tänään taas limaa vähä enemmänkin :eek:
Mä en ymmärrä...Ja kn on jossain tuola korkeella ja kovana.
Huuh ja puuh,mä tästä meen taas.

HyVäÄ UuTtA vUoTtA !!!!!

Muistakaa turvalasit B)
Ja ens vuonna plussataan sit joka akka,vai mitä?! :D
 
ASUNTOASIAAN: mitä jos tarjoatte asunnosta vähemmän, koitatte kepillä jäätä mikä on kipuraha jolla suostuvat asunnon myymään. näin me toimimme kun ostimme Turusta sijoitus kolmion tuossa viime keväänä. ja usko vaan tinkivät aika lailla. jolloin teille jää remonttirahat välistä. ja samaa kaavaa noudattivat nykyisenkin talomme ostajat ( hymm..) meillä alkaa uuden rakennnus kunhan löydämme unelmiemme tontin. ja rakennusajaksi muutamme sinne kolmioon.

ONNELLISTA JA VAUVA RIKASTA UUTTA VUOTTA! :heart:
 
Hyvää ja vauvantuoksuista uutta vuotta kaikille!



Tänä aamuna testattu tyylipuhdas nega. Kovasti jännitti molempia, pettymyshän se sitte oli nähä vaan yks viiva. Mies kyseli sitten että millon menkkojen pitäis tulla, ja hänestä tuntuu ettei ne tule...toivottavasti ois hänen isänvaisto oikeassa. :heart: :)
 
Kyllä tää naisen elämä on ihmeellistä. täti tuli tänään kylään, kyllä vuodelle tuli ilonen alku. oon siis oikeesti iloissani. mun kierto on siis nyt enää 29pvää =) voiku se ois nyt sit tasaantunu ja pysys myös säännöllisenä. 29pvää on siis niin ihanan normaali kierto :LOL:
nyt lukasen noi aikasemmat kirjotelmat. sitte lisää :kieh:
 
Miten meni muilla uusi vuosi?

Itsellä meni ihan kivasti. Mentii "mökille" ja siel sit ammuttii raketteja, syötiin ja saunottiin. join muutaman oluen, en ees ollut humalassa.

Tytöt tykkäs roomalaisista! Ne oli heidän mielestään parhaimmat. Heidän silmistä näki, miten nauttivat niistä. Saivat itse pitää tikkuja. Onneksi ostettiin niitä ihan kunnolla. Tais niitä jäädä ens vuodellekin :D

Tultiin kotio siinä klo 23 jälkeen ja neidit rupes kiltisti nukkumaan. Kuopus tais vilustua, ku heräili useaan otteeseen yöllä, nenä tukossa..

Oli kannettava keittiössä.. Rupesin listaa päivittää ja tiesin akun olevan lopuillaan, mutta ajattelin, että kyl se sen verran kestää.. Mut loppui just sopivasti kesken.. En sit viittiny tulla tänne meidän makkariin laittaa laturiin, ku esikoinen nukkui meidän välissä viime yön.

Vaalensinpa sit klo 1 aikaan hiukset, että saan tänään laitettua värin päähän, jonka haluan.. Mutta kahtoo minkä väriset tulee :LOL:

Nyt on pyykit peseytymässä.. Pitäis eiliset mennä laittaa kaappiin.. Ja siivota muutenkin. Huomenna ois nimittäin kouluun meno.
 
RD samassa veneessä ollaan :LOL:
Minunkin pitäisi siivota.. tiski- ja pyykinpesukone on peräti jo pyörimässä..
Ja mullakin huomenna kouluun meno :whistle:
Pitäs saada itseään niskasta kiinni, että jaksan alkaa käymään siellä.. :|

Moneltas sulla muuten alkaa huomenna?
 
Arcatha: klo 8.15 alkaa :D Jaksaakohan sitä lähteä :whistle: Pakkastakin kerran on luvattu ihan kivasti. Jos toi auto ei vaik lähtis käyntiin :whistle:

Minun pitäis tuo astianpesukonekin tyhjentää :). Mutta eka sais tuo ukon ketale nousta ylös tuosta sängystä.
 
niinhän se vuosi vaihtui taas.. kohta pitäisi sen plussan tulla kun madame mamma ennusti että saan tytön joulukuussa 2008.. hmm.. :LOL: huomenna sitten taas töihin.. saas nähdä kuinka levottomia muksut on pitkän loman jälkeen..

tikruliini oon kyllä varma että oot raskaana.. ei tuo mitään muutakaan voi olla :heart:
 
täällä vuoden vaihde meni mukavasti. noi meijän miehet. siis mun ja mun siskon äijäkkeet on aika kalja-sieppoja mut eilen molemmat yllätti ja oli selvin päin :whistle: siis mä join eniten, 2lonkeroa :LOL:
muuten oli hauskaa syötii herkkuja ja valettiin tinaa. ja arvatkaas. mun tinaa ku katottiin varjo kuvana ni siinä oli elvät vauvan rattaat :saint: toivottavasti oli enne :whistle:
mulla kans pyykkikone laulaa ja siivota pitäs. ei haittaa, oon tänää ihmeen ilosella mielellä :eek:
höpöti höp. eihän tässä puhetulvassa oo taas mitää tolkkua...
haavekuva: älä stressaa kiertoas. oot vasta alkanu yrittää muksua ja kierto on viel hakusessa. tiedän kokemuksesta et raskaana luulee olevasa mut ei muuta ku negoja pärähä ruutuun. oottele rauhassa ja älä toivo liikoja ettet putoo liian korkeelta. mulle neukussa sanottiin et jos oikeen toivoo ni menkat voi olla jopa vuoden poissa jos saa vaa itteään niiin paljo psyykattua.
 
tere!
täällä taas, siis kotosalla. Hyvin on menny Joulu ja Uusvuoskin lähtenyt kivasti käyntiin.
Eipä tässä just nyt kerkiä tämän enempää...joskus sitten enemmän kuhan taas lähtee tämä ns normielämä / arki rullaamaan.

:wave:
 
rapu, juu niinhä se hyvinnii onki :p ja kyl mie uskon et mie en raskaana ole ja menkatki alkaa iha just eli et kiertokaa ei sit iha äärimmillee veny :) meinaa ny tänää alko just niin menkkamainen juilinta et jos tänää tai huomen ei menkat ala ni sit en tunne kehoani yhtää :p

tikruliinin ei ehk nii kovasti kannattais oireitaan miettiä ku sit niit ainaski tulee ja sit tippuu korkeelta ja kovaa ko on nii varma raskautumisesta.. Toki toivon et oisit raskaana mut tuntuu et sä myöskin liiaksi mietit raskausoireita koko ajan.. sillä niin mäki tein et mietin oisinko jne.. ja ny kyl oon täysin varma et koht menkat tulis. Mut sit onneks vain uuteen kiertoon :)
 
Meillä meni uusi vuosi rauhallisesti..

Tosiaan kierreltiin pankeissa ja usuntoesittelyissä koko päivä..
Sitten käytiin siskoni ja hänen perheensä luona kahvilla.
Kotiin päästyäni tein ensimmäistä kertaa lasagnea ihan itse alusta alkaen!
Mies ei uskonut, että tein ensimmäistä kertaa itse kun oli kuulema niin hyvää :D Sanoi vielä luulleensa, että hänen äitinsä tekee parasta lasagnea, mutta nyt hänen täytyy perua puheensa..

Tuota minä en itse kyllä usko, että teen muka parempaa kuin hänen äitinsä :p

Käytiin sitten illalla vähän ajelemassa katselemassa raketteja ja mentiin viime vuoden puolella nukkumaan, eli ei jaksettu valvoa tähän vuoteen :D
Kumpikaan ei ottanut alkoholia tippaakaan.. vaikka mäyräköiran tuo mies kävi ostamassa..
 
must vähä tuntuu et sä alitajuisesti uskot raskauteen ku kaikki sulle niin sanoo.. toki voin olla väärässäkin mut kyl mäki kovasti mietin et juu en oo raskaana en oo.. ko siis testit negaa mut sit kuiteski mietti et no jos kuitenki ois ko nii paljo oireit.. ja koht tulee menkat :)
 
Ja minulle ei kelpaa, että te vain plussaatte tänä vuonna, vaan teidän pitää saada nyytit syliinne tänä vuonna :)



Niin Arcathako se on joka asuntoasiaa miettii, ette tietenkään maksa pyydettyä hintaa asunnosta vaan tingitte sitä sen mukaan, että pitää remonttia tehdä :)

haavekuva mä toivon, että sulla alkaa menkat jos nyt testit näyttää negaa, siis ihan vain siksi, että saisit jotain selvyyttä asiaan. Jos ei niin pidän peukkuja, että vaikka viikon päästä sieltä tulisi se plussa vihdoin ja viimein, sitä tietysti enemmän toivot varmaan sinäkin. Mutta tosiaan, se turha oireiden keksiminen kannattaa jättää pois, mäkin aina kun olen kuvitellut olevani raskaana niin sitten kun jotain oireita on, niin todennut, että kuvittelen taas tuonkin. Ihmiskeho on kummallinen kun pelkkä toive laittaa "oireilemaan" vaikka miten.

Me viime yönä puoltayötä odotellessa pohdittiin asuntoasioita ja nyt on pari vaihtoehtoa, menemme katsomaan yhtä taloa ja siitä nyt sitten näkee sen jälkeen, että voiko sitä edes kuvitella vaihtoehdoksi tai sitten vaihtoehtoisesti myymme nykyisen pois (no se tapahtuu joka tapauksessa) muutamme vuokralle hetkeksi aikaa kauheaan murjuun ( :p ) ja alamme rakentaa unelmiemme taloa. Näimme sen talon asuntomessuilla muutama vuosi sitten ja siitä lähtien ollaan siitä haaveiltu, eilen kaivoin sen pohjapiirrustuksen netistä ja se vain on täydellinen, tilasin sitten talomyyjältä esitteet siitä... saas nähdä mikä on kustannusarvio, me kun löysimme täydellisen tontinkin, tosin vain netin perusteella, joten sitä tarvitsee sitten mennä kuikuilemaan paikan päälle.

juuh, laskurien mukaan on tänään ovulaatio, en tiedä ollenkaan kuinka pitää paikkansa, eilen on laitettu siemenet matkaan ja tänään varmaan uudestaan (ja huomenna) :LOL: Toistaiseksi ei ole mitään oireita sen kummemmin, vessassa käydessä jäi paperiin jotain kosteaa, mutta se nyt saattoi olla ihan mitä hyvänsä.
Yöllä näin muuten unta, että mulla alkoi kuukautiset tänään, onneksi ei!
 
Olin eilen toiveikas että olis täti tullut kylään kun mahaa poltteli siihen malliin mutta ei tullutkaan. Silloin tunsin olevani pettynyt. Odotin niin että täti tulisi. Ens viikol saa onneks selvyyden.

Voi olla että tuolla pääkopan perukoilla on pieni toivon kipinä :D :D
 
ruoan teko: mä en osaa tehdä ruokaa, en mitään ruokaa! No, makaroonilaatikko ja jauhelihakeitto, muuten mun ruoat on tyyliin keitettyjä makarooneja ja paistettua jauhelihaa kera ketsupin tai puolivalmisteita (niitä pastajuttuja) kerran tein omasta ja miehen mielestä hyvää lihamureketta, mutta lapset ei siitä tykänneet, tais olla liian maustettua.

Meillä siis mies tekee pääasiassa ruoan, lapsilla olisi tosi yksitoikkoinen ruokavalio jos mies ei tekisi. Miehen tekemät lihapullat on ylivoimaisesti parhaita lihapullia mitä olen ikinä syönyt ja lasagnekin on vertaansa vailla, tai no, liki mikä tahansa mitä mies tekee on hyvää :)
 

Yhteistyössä