taas ä polilla käyty :///

sain lähetteen t keskuksesta kun taas pissatulehdus ja tuli puhetta että vauva ei liiku kuunnolla... käyrä ok lekuri ultas lähimmäs 40min mutta ei saanut vauvaa liikkumaan.. käyrälle tunniksi ja jälleeen ok sitten ultrattiin taas vauva liiku jonkun verran mutta tosi laiskasti.. käskettiin heti huomenna mennä takas jos ei liikkeitä tunnu :/ mutta onneksi oli vauvalla paino noussut melkein päästiin alakäyrälle :| tulis jo pihalle niin ei tarvia koko aikaa huolehtia
 
vieras
mie olisin vaatinut radikaale ratkaisuja heti!!

en halua pelotella mutta tiedän tapauksen jossa lapsi liikkuin laiskasti mutta kumminkin oli kunnossa asialle ei tehty mitään ja kohta ei ollutkaan enää mitään tehtävissä. :(
 
Ihmettelen kans miksi laittoivat kotiin. Mulla oli kans kuopuksella tilanne, etten tuntenut ´liikkeitä. Neuvolan kautta sairaalaan eivätkä enää kotiin päästäneet ja käynnistelyt aloitettiin heti. Tosin mulla oli laskettu aika ihan käsillä, en muista miten sulla.
 
la on parin viikon päästä.. lekuri vaan sanoi että sydän voi hyvin ja päästä katsoi jotain ja istukasta kaikki kuulemma ok... mutta jos vähänki en tunne niin lähen heti kyllä... mitenköhän saan edes nukuttua kun huolestuttaa :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja että näin:
tiedän yhden perheen jossa piti seurata vauvaa viikonlopun yli ja maantaina oli liian myöhäistä mennä käynnistykseen
Samoin :(
tää on oikeesti liian mahdollista. Sinuna minä menisi takaisin sinne, enkä lähtisi kuin vasta sitten kun vauva mukana.!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja että näin:
tiedän yhden perheen jossa piti seurata vauvaa viikonlopun yli ja maantaina oli liian myöhäistä mennä käynnistykseen
No, kyllähän se sitten kuitenkin käynnistetään vaikka vauva onkin kuollut. Synnyttämään sen kuolleenkin vauvan joutuu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja että näin:
tiedän yhden perheen jossa piti seurata vauvaa viikonlopun yli ja maantaina oli liian myöhäistä mennä käynnistykseen
No, kyllähän se sitten kuitenkin käynnistetään vaikka vauva onkin kuollut. Synnyttämään sen kuolleenkin vauvan joutuu.
älykääpiö!!!
 
Kolmen äiti
Voi kun tuntuu pahalle lukea tälläsiä. Miten ihmeessä laittoivat kotiin miettimään ja pelkäämään? Ap, mene takaisin sinne, sano, ettet uskalla olla kotona... :(
 

Yhteistyössä