taas uusi "vanhus" kuumeilee

Saattoi se sisätutkimus kyllä ärsyttää ja se voi myös käynnistää synnytyksen kunnolla, jos tulee tosi kipeitä suppareita soita ihmees sinne synnärille jos ne tulee kerta säännöllisestikin, saavat sitten päättää lähettekö sinne, kuullostaa kyllä siltä itteltään, mä valvoin ekan kanssa melkeen 3 vuorokautta putkeen ennen tosi koitosta ja tiedän että on vaikea suppareil nukkua. kun siinä väsyy niin mahdottomastikin, sinulla on tosi koitos edessä kuitenkin niin voimia tarvitaan pyydä mies vähän hieromaan mene lämpöseen suihkuun ja jos teil on viljatyyny niin lämmitä se ja laita massun tai selän päälle.tarkkaile jos vaan kovenee ni soita heti kun saat sitten halutessasi kivunlievityksen sairaalas heti, mäkin sain 3 epiduraalia ja ilokaasua useimmilla epiduraali auttaa mulla valitettavasti ei auttanu. mutta tsemppiä sinulle kovasti siellä rosaeh! ajattele vaan että joka kipu on lähempänä sitä ihanaa vauvaa :heart: :wave:
 
:wave:
...helmikuun 19 päivä klo 1.48. Mitja mitat olivat 3746g ja 51 cm. Synnytys oli huikaisevan kaunis, rauhallinen ja helppo ja olemme äärettömän onnellisia! Profiiliin olen päivittänyt Mitjasta kuvan päivän vanhana. Haluaisin tähän viestikenttäänkin laittaa kuvan, mutta nyt en teknisesti osaa(neuvoja!). Olemme ensimmäistä päivää kotona ja kirjoitan myöhemmin pidemmän synnytyskertomuksen. Paljon tsemppiä Rosaehille...taisin viedä sen sinun lasketun päiväsi!




 
En minä pääse näistä palstoista irti joissa odotetaan vauvoja ja kuumeillaan vauvoja, en sitten mitenkään! Melkein joka päivä käyn lueskelemassa muitten iloja ja suruja ja tsemppaan sen mukaan mitä muille kuuluu. Eli hengessä olen mukana vaikka harvemmin tulee mitään kirjoiteltua. Surullisissa uutisissa menee aivan sanattomaksi, tekisi mieli kirjoittaa jotain mikä auttaisi, mutta mitään järkevää ei vaan keksi.

Mutta nyt, ajattelin onnitella Kenzie 64 vauvelin syntymästä ja ihanaa vauva-arkea ja muillekin kaikkea hyvää odotukseen ja plussaamisia niitä toivoville! :flower:

Itsellä poika täytti tänään 4 kk, olen antanut sille nyt muutaman päivän perunaakin, iso poika jo.(Joka muuten heräsi juuri joten lyhyeen jäi tämä kirjoittelu). Pitää yrittää joku toinen kerta paremmalla ajalla..

Joten hyvää jatkoa kaikille!
 
pyrstötähti
Niin täydellisen ihana pieni ihme. Olen liittymässä tähän kuumeilijoiden joukkoon. Olen 47 vuotias 3 lapsen äiti joka on vuosia sitten teettänyt suuressa tyhmyydessään sterilisaation varmana siitä että tässä tämä oli. Elämä ei mennyt niinkuin suunnittelin ja olen ollut 2 vuotta aviossa uuden mieheni kanssa,joka on lapseton. Hän on hyväksynyt asian mutta minä olen koko ajan salaa toivonut että rinkulat irtoaa ja raskaudun "vaingossa". Eilen kävin lääkärissä ja hän oli sitä mieltä tutkittuaan historiani ja testattuaan FSH arvon, 11 että mikäli haluan yrittää riskeistä huolimatta,hän suorittaa purkuleikkauksen lähiaikoina,sain miettimisaikaa vielä ja uuden ultraääniajan. Koeputkihedelmöitys on huomattavasti epävarmempi ja kalliimpi minun ikäiselleni,jos purkuleikkaus onnistuu niin yrityskertoja on kuitenkin niin paljon enemmän ja koska kierto toimii ja hedelmällisyys on jäljellä hänen mielestään minulla on suuremmat mahdollisuudet onnistua tällä tavoin. Lääkärin mukaan yli 43 vuotiaalla 70-80 % munasoluista on kromosomiviallisia joten joudun varautumaan, mikäli purkuleikkaus onnistuu, joka tapauksessa erittäin korkeaan keskenmenoriskiin. Ultraäänitutkimuksessa näkyi 1,7 mm munarakkula oikealla puolella ja toisella puolella juuri irronneen munasolun "varjo" eli aktiivisesti toimivat munasarjat ja kohdussa aikaa vastaava limakalvo. Olen tehnyt päätökseni viime yönä että menen operaatiooon. Joten jos haluatte, toivottakaa onnea,en voi kenellekään muulle tästä asiasta puhua, koko ympäristöni pitäisi minua täysin kajahtaneena. Mutta uskon, että tämän palstan porukka ymmärtää täysin mistä puhun :saint:
 
Annastiinalle : Onnea ultraan! :hug: :heart:
Pömppölille: Ihana kun käyt moikkaamassa meitä, ja Onnea vielä ihanasta pojastasi! :heart:
Pyrstötähti: Ymmärrän hyvin päätöksesi, tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :hug: :heart:


Minulle lääkäri juuri soitti kaikista verikokeistani! Arvot ovat hyvät hänen mielestään, joten nyt vaan menkkojen odottelua ja sitten taas Ihanaa "tositoimiin" Jotta uusi raskaus alkaisi! :heart:

Positiivisin mielin siis edetään! :D

kaikille pinolaisille ihanaa vkloppua tasapuolisesti! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Hieno päätös Pyrstötähti! Onnea leikkaukseen ja valtavasti positiviisia tuulia mukaan!

Meillä myös tuore avioliitto, miehellä ei omaa lasta ja minulla sterilisaatio taustalla. Olin jo kuitenkin 48 v. kun raskaudesta aloimme puhua, joten aika oli vähissä. Purku ei tullut kyseeseen, koska oma munasolutuotanto oli jo hiipunut. Siispä suoraan luovutusmunasoluhoitoon Riikaan (koska Suomessa AVA:n ikäraja oli 45).

Poika potkii nyt siihen malliin, että täytyy nousta liikkeelle. Hän ei tykkää ollenkaan tietokoneella istumisesta. :)

lutuliini ja göö-poika 23+4
 

Tervetuloa vaan kajahtaneiden joukkoon ;) Itse olen 46-vuotias ja elämäntilanne suunnilleen sama kuin sinulla. Lasta on toivottu ja yritetty nyt puolitoista vuotta, hormoniavuilla ja ilman, tuloksetta. Suhtaudun asiaan nyt jo aika rennosti; lapsi tulee meille jos niin on tarkoitus. Viime vuosi oli vaikeampaa, oli suuret odotukset ja joka kuukausi sitten suuri pettymys. Aina välillä kuulee jonkun kannustavan tarinan ja vakaasti uskonkin, ettei ole lainkaan mahdotonta tulla raskaaksi tämän ikäisenä. Muttta olen myös täysin sinut sen asian kanssa, että niin ei ehkä meidän kohdalla käy. Mulle tämä on myös ainoa areena pohdiskella tätä asiaa, koska KUKAAN ei miestä lukuunottamatta pitäisi mua täysjärkisenä jos tästä vauvahaaveesta kuulisi :) Mitä parhainta onnea teille yritykseen!
 
Onnea pienen pojan johdosta, Kenzie64. Oikein kutkuttaa tuo rosaeh'n tilanne. Tekisi mieli sanoa kuuden synnytyksen kokemuksella, että sitähän se on - kohta pääset mukaan syntymän juhlaan.

pyrstötähti: monet ihmiset eivät uskalla toivoa mitään elämältä, etteivät sitten pettyisi. On aina mukava tavata niitä, jotka uskaltavat heittäytyä. Kuulun itse siinä suhteessa samaan joukkoon, että mitään järkeä ei vauvatoiveissa ole. Toivon vaan, kun en osaa lopettaa toivomasta. Pelkkä toivokin kantaa monen ankean päivän ylitse. Toivottavasti sinä onnistut, ja toivottavasti minulle käy niin kuin on itselleni ja perheelleni parhaaksi.

Hyvää viikonloppua kaikille.

Plättä
 
pyrstötähti
Olipa mukava saada kannustusta,nyt minulla on sitten paikka jossa aprikoida ja jakaa teidän muidenkin fiiliksiä vauvajutuista. Meillä on kaikilla omat haaveemme ja ikäiseni ystävät joilla on isot lapset pistävät kuulemma kyynärpäät ristiin kun he saavat olla vapaita. Itselläni on 3 lasta joista kaksi lähestyy teini-ikää ja yksi on jo aikuinen eikä minulla ole silti koskaan ollut elämässä tunne etten olisi voinut tehdä kaikkea mitä olen halunnut vaikka minulla onkin lähes koko aikuisikäni (22 vuotiaasta saakka) ollut jonkin ikäisiä lapsia. Toki se on ollut joskus vaivalloisempaa harrastaa, tehdä töitä, matkustaa ja remontoida kun lapsia pyörii joka puolella. Mutta on se aika säälittävä ajatus että ensin tehdään niitä lapsia ja sitten aletaan odottaa että ne kasvaa äkkiä että vapaus koittaa. Elämä on tässä ja tänään huomisesta kenelläkään ole takuuta joten kannattaa kyllä elää ihan täysillä joka päivä,mehän eletään sentään vapaassa maassa jossa harvalla on suoranaista nälänhätääkään. Joten tsempataan nyt täällä toisiamme ja nautitaan kevään odotuksesta!
 
uudet pinoilijat ja haaveilijat :flower:

Toivottavasti Annastiinalla on hyviä uutisia tuomisinaan ultrasta :hug:

Mulla katos supparit aamupäivästä kuin tuhka tuuleen... :'( Ollut siis kaikin puolin huono päivä kun eilen jo näytti niin hyvältä... Vaikea nostaa taas ittensä ylös ja aloittaa taas tämä "finaalin" odotus alusta... Anteeksi, ei pitäis valittaa :ashamed:

Myötätuulta teille kaikille ja ihanaa että olette olemassa täällä "virtuaali"ystävinä :heart:

t. Rosaeh ja Pikkunen 40 + 3, jota tulevalla äitillä ja isillä on jo hirmuinen ikävä...
 
...aivan ihana uusi pieni ihme!!! Olen myös liittymässä haaveilijoiden joukkoon. Kolme lasta edellisestä avioliitosta. Nyt parisen vuotta uudessa liitossa ja yksi yhteinen toiveissa. Yritetty ilman hoitoja ja tehty hoitoja omilla soluilla. Myös yksi luovutushoito passeineen tuloksetta. Tuoresiirto plus, mutta meni kesken. Nyt ollaan lähdössä riikaan munasolunlahjoitushoitoon. Siirto 20.3. Fiilikset ihan korkealla, siellä teimme kolme viimeistä passia. Nyt luovuttajamme riikasta.

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille toivottelepi VEKARA ;)
 
Ultrassa kaikki hyvin pienen pieni pipana oikeassa paikassa kasvamassa,sydämmen sykettä ei vielä näkynyt,mutta varattiin keskiviikolle uusi aika,toivottavasti siellä silloin jo näkyisi syke :) :) muuten olo ihan ok,vaan hajut ällöttää ja väsyttää niin vietävästi,mutta ajatus pikkuisesta lämmittää :hug: kaikille uskomattomille naisille täällä sivuilla :heart:
 
Oi onnea Kenzie64 :flower:
Ihana vauveli :heart:

Toivotaan, että Rosaehkin pääsee pian tositoimiin :wave:

Mukava, että meitä vanhempia naisia täällä...itse olen 43v ja esikkoa odotan elokuussa syntyväksi. Meille tämä lapsi on suuri Luojan antama lahja :heart:

Mikkka + pikku-Raksu 16+2
 

Yhteistyössä