Tää palstan rasistipelle..

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä yksi mielenkiintoinen linkki! Kertoo näistä kasu-rasisteista, jotka hyökkäävät suomalaisten naisten kimppuun netissä. Hyvin kirjoitettu juttu, jossa näitä nettimeuhkaajia on haastateltu ihan nimellä! Kannattaa lukea

http://www.journalisti.fi/artikkelit/2016/2/h/
Heti jutun alussa kerrotaan mitävittua-lehden toimintatavoista, kuinka se usuttaa hulluja naisten kimppuun:

MV-lehti julkaisee vielä samana päivänä jutun, jossa Pelkosta kutsutaan ”suvakkitoimittajaksi”. Jo poliisin tiedotuslinjasta kysyminen on kovan linjan rasisteille aivan liikaa. Jutun kommenttiketjussa Pelkonen on ”naiivi sinisilmäinen 20-vuotias lapsi”, ”tunneköyhä suvakki-feministi” joka kuuluisi ”sorakuopan reunalle”, ”huora toimittaja” ja ”idioottipentu”.

Joku postaa kommenteihin Pelkosen puhelinnumeron.
Miesääni kertoo puhelimessa, että toimittajan ”kannattaa katsoa, missä liikkuu”. ”Mulla on uusi reitti, missä mä nykyään ulkoilutan mun koiraa. Sä et ehkä tiedä vielä, mutta meistä tulee hyviä ystäviä”, mies sanoo.
 
vierailija
Tässä yksi mielenkiintoinen linkki! Kertoo näistä kasu-rasisteista, jotka hyökkäävät suomalaisten naisten kimppuun netissä. Hyvin kirjoitettu juttu, jossa näitä nettimeuhkaajia on haastateltu ihan nimellä! Kannattaa lukea

http://www.journalisti.fi/artikkelit/2016/2/h/
Uhkailee muslimitkin. Ja sitä paitsi, nuothan on yksittäistapauksia. Ja vielä, ei suvakit pitäneet kovin suurta meteliä silloin kun Salman Rushdietä uhkailtiin, miksi vasta nyt uhkailu on pahasta?
 
vierailija
h
Tässä yksi mielenkiintoinen linkki! Kertoo näistä kasu-rasisteista, jotka hyökkäävät suomalaisten naisten kimppuun netissä. Hyvin kirjoitettu juttu, jossa näitä nettimeuhkaajia on haastateltu ihan nimellä! Kannattaa lukea

http://www.journalisti.fi/artikkelit/2016/2/h/
Loistava tyyppiesimerkki siitä mitä on paskajournalismi. Siinä todellinen tarkoitusperä verhotaan läpinäkyvällä huvilla ja ollaan puhuvinaan tähdistä, vaikka tarkoitetaan aurinkoa. Kirjoitus otsikointia myöten aiheesta "toimittajien häiriköinti". Niin, siis ihan yleisesti tässä vaan haluttiin muina miehinä kysyä, että onks' se jees kiusata toimittajia. Ihan kuin että kysyisin vaikka, että onko se jees asia syödä lihaa. Se on vain kysymys, ei tässä mitään taka-ajatuksia kellään ole, enkä edusta mitään tai ketään. En ole mikään vihervasemmistofeministi. En ole. Usko jo! En ole.

Kohta toimittaja kertoo esittäneensä haastateltavalle kysymyksen: "Taustalla taitaa olla naisvihaakin, vai miten on?". Jaa-a. Mistäs toimittaja tämän "ässän hihasta" veti? Tämänhän piti olla kirjoitus toimittajien kokemasta häirinnästä. Kas kuinka ollakaan toimittaja vetikin akselistolle naisvihan. Mutta feministi hän ei ole, sillä hän kertoi ettei ole. Haastateltavat eivät tekstin edetessä myöskään ole pelkästään naisvihaajia, vaan rasisteja. Mutta toimittaja itse ei ole suvakki, sillä hän kertoi ettei ole.

Kun juttu lähestyy loppuaan, niin "ei se haukkuminenkaan nyt niin pahasta ole". Toimittaja jopa itse kertoo kirjottaneensa blogitekstin, jossa hän toivotti yhdelle esimiehistään syöpäkuolemaa ja nettioperaattorinsa asiakaspalvelijan haukkui muuten vaan. Joten eihän se (jutun alkuperäinen aihe) nyt niin kiinnostava olekaan, mutta: haastatteluista jäi päällimmäiseksi tunne, että puhun nationalismin, puhtaanvalkoisen Suomen ja rasismin nimeen vannovien uskonsoturien kanssa.

Sehän se tässä vituttaa justiinsa. Mutta hei mä EN ole suvakki, feministi ja tää artikkeli on yleisluonteinen kirjoitus toimittajien ammattikunnan häiriköinnistä. Koska mä sanon niin!
 

Yhteistyössä