Täällä taas, koko yön!

[QUOTE="hmm";25237107]Kieltämättä itsestäkin kummallista, jso koneella voi olla jokayö. Mitäs pomo mieltä tällasesta yötyöstä?[/QUOTE]
Pomo on mun työpanoksesta vallan kiitollinen. On tarjonnut mulle työsopimusta useaan kertaan pyytämättäni.
 
vier
Ihmiset aika harvoin tuntuu ymmärtävän, että hoitoalalla usein "no news is good news". Eli jos hoitajalla on aikaa istua yöllä koneella, niin hoidettavat on rauhallisesti unten mailla. Ja kyllä niitä tulee taas niitäkin öitä, että saa juosta tukka putkella koko ajan.

Itse olen vuosikausia vanhainkodissa valvonut ja tiedän kyllä, että osastoja on erilaisia, ja öitä on erilaisia. Se että istuu nyt koneella ei tarkoita että on siinä aina, perse homeessa ja työt tekemättöminä :D

Rauhallista yötä Titi-Uu
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
Mämä
No en olettanutkaan että mulle olisit tarkoittanut, kun en ole mitään sanonutkaan sellaista.
Ja taas tuolle kommentoijalle, mitä ihmettä ap:n oikein pitäisi tehdä?
Hän valvoo hoidettavia, joita on pakko valvoa. Tekee selvästi välillä jotain järjestelyhommia, kirjauksia, ja laittaa aamupalan kun on sen aika. (?)
Hoitaa hoidettavat takaisin nukkumaan, ja hoitotoimenpiteet jotka täytyy suorittaa. Mutta eihän sitä hommaa ole koko ajan. Jos olisi, niin silloin kai pitäisi olla useampia hoitajiakin, jotta silloinkin kun tulee täysin arvaamaton tilanne, ehdittäisiin tehdä ne kaikki hommat.
Mutta joo, kai ap:lle pitäisi olla jotain hyödyllistä puuhaa. Hänhän voisi vaikka luppoaikoina imuroinnin lisäksi rakentaa lisäsiiven, tai jotain.
Tai sitten vain hoitaa niitä potilaita, kääntää vaikka kerran minuutissa:)
Tai ehkä potilaat voitaisiin myös kääntää useampaan vuoroon, sillä tavalla saataisiin yksilöllisempää hoitoa, kun puolet potilaista valvoisi yöt ja nukkuisi päivät?
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
Ihania ehdotuksia Mämä! Aloinkin jo suunnitella sitä uuden "ei-lainkaan-laitoksen" rakentamista. Se pitäisi kyllä jättää täysin yökköjen tehtäväksi. Ja toi on todella edistyksellistä ajattelua että asiakkaat rytmitettäisiin eri vuoroihin! Voisin ulkoilla ja harrastaa näiden kanssa koko yön! :LOL:
 
Mämä
No niin. Herätä sieltä nyt muutama johonkin askartelutuokioon tai jumppahetkeen, niin olet tehnyt töitäkin:)
Sitten voi tehdä johtajalle/päättäjille aloitteen metodin laajentamisesta hyvien kokemusten perusteella.
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu

Yhteistyössä