Tällä on kyllä todella tylsää

Minni-hiiri harmaana
Samaa mieltä. Kysyin ylläpidolta, että mistä johtui palstan uudistus: halusiko sitä joku? Vaadittiinko oikeesti?

Miksi edes uudistaa uudistuksen halusta jotain, johon kaikki ovat tyytyväisiä?
 
vierailija harmaana
Joskus palsta oli lähes ystävän tai no ei nyt sentään mut keskustelu ja väittelykaverinkin korvike. Oivoi. Mä kyllä oon täällä, joskus, mut missä kaikki muut on.
 
vierailijaaaa
täällä on ollut todella tylsää jo pari vuotta, joskus sillon tällön vilasen etusivua ja tuntuu samat ongelmat ja tappelut olevan vuodesta toiseen :D siks täällä ei enää jaksa pyöriä.
 
Idimobiil
the ketju taitaa imeä kaikki. sen pesän kun poistas niin ne kärpäset lentäis sieltä tekemään ketjuja.
Joo, aika hyvä pointti.
Täytyy kyllä myöntää, että en ole ensivilkaisun jälkeen ketjua lukenut. Olenkin luullut, että se on vain tietylle porukalle.

Mutta eipä minua kyllä sekään haittaa, että jotkut sinne kirjoittelee. Ja oikeastaan nykyään käyn täällä niin harvoin, että en minä tätä sen tylsemmäksi koe, kuin ennenkään. :D
 
the ketju taitaa imeä kaikki. sen pesän kun poistas niin ne kärpäset lentäis sieltä tekemään ketjuja.
Teretulemast ketjuun kirjotteleen, jos häiritsee. Kaikki on tervetulleita. Mutta voin ainaki omasta puolestani sanoa sen verran, että jos ketjua ei olis, niin tuskin ees täällä foorumilla notkuisin, ku emmä viitti tehdä alotuksia siitä, mitenkä hyvä mieli mulle tuli ku nukuin puolen tunnin päikkärit nyt ennen yövuoroa, tai miten tarviis Suomi-mies-Suomi sanakirjaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja famipala
alastulossamättäälle
Teretulemast ketjuun kirjotteleen, jos häiritsee. Kaikki on tervetulleita. Mutta voin ainaki omasta puolestani sanoa sen verran, että jos ketjua ei olis, niin tuskin ees täällä foorumilla notkuisin, ku emmä viitti tehdä alotuksia siitä, mitenkä hyvä mieli mulle tuli ku nukuin puolen tunnin päikkärit nyt ennen yövuoroa, tai miten tarviis Suomi-mies-Suomi sanakirjaa.
ootko lesbo?
 

Yhteistyössä