Tällä on kyllä todella tylsää

vieraildsdija
Höpö höpöä taas :). Hiukan on hankala saada tänne mitään ns. uutta elämää, koska jos on joku vähänkään vauhdikkaampi ketju, niin se kyllä tapetaan - aika usein vielä - jonkun harmaan toimesta, joka huutelee väliin asiattomuuksia. Ei semmoisessa keskusteluketjussa kukaan viihdy, joten se ampuu heti omaan nilkkaansa.

Ja mitä tulee The Ketjuun - juu-u, itekin siellä mokoma olen :) - niin siellä voi ihan kuka vaan ihan milloin vaan tulla jutteleen ihan mistä vaan - eikä sitä asiaa ole kukaan tropedoimassa saati heittämässä kuraa niskaan kohtuuttomia määriä.

Antaa siis Ketjun vain lihoa, eihän sitä tarvii edes huomioida, kerran noin kovasti aiheuttaa närää ja pahaa mieltä. Ja ei, Ketju ei tätä palstaa kuoleta, kyllä se on aivan joku muu taho :)
Niinhän sen kuuluukin keskustelupalstalla mennä, että uusia ketjuja syntyy ja kuolee jatkuvasti. Eikä niin että vain yksi ketju lihoo sivun ylälaidassa ja muuten kuollutta.
 
tietysti sä puolustelet ketjua koska olet siellä jatkuvasti. Ei kovin puolueeton näkökulma. :)
Ei kukaan varmaan epäile ettette te jotkut viihtyisi siellä the ketjussa, ongelmahan on just se että te viihdytte vain siellä. Me jotka halutaan lisää elämää tänne, halutaan se ketju pois, koska se kuolettaa tän palstan puoliksi, (palstapersu kuolettaa loput).
Huomaatko, the ketju taas 1.sivun ylälaidassa lihomassa, mikään muu ei liiku.
Ja mä nyt en vaan usko että se tätä palstaa kuolettaa vaikka se onkin olemassa. Tai jos se häviäis, palsta vilkastuis.

Kirjoittajiakin täältä kun on lähtenyt paljon pois vuosien varrella.
 
Jos torpedoidaan niin uutta vain tilalle, niin se homma etenee.
Ei niin että te piilottelette yhden megaketjun uumenissa lipomassa siirappia toistenne karvasista pyllyistä.
No alaan tehtailla niitä alotuksia hyvistä aiheista niin katellaan sitten miten käy. Tällä hetkellä etusivulla ei oo yhtään aloitusta jota mua edes esim. Kiinnostais, et voi men kirjoittaa jotain, tätä lukuunottamatta tietenkään.

Joku ois halunnu lukea ketjua alusta asti, voin kertoa että samat jutut siellä on pyöriny sen 9000 viestiä, et helppo on päästä juttuun mukaan ku arkipäiväsiä juttuja höpistään.

Edelleen ihmettelen tota logiikkaa miten ketju tappaa keskustelun täällä. Kyl tää paikka on ollu kuollut jo pidemmän aikaa. Hyvät ketjut menee muutaman tyypin kanssa jankkaamiseen ja kun niitä hyviä alotuksia on kerta viikkoon tai kahteen niin ei silloin voikaan olla vilkasta.
 
Jos torpedoidaan niin uutta vain tilalle, niin se homma etenee.
Ei niin että te piilottelette yhden megaketjun uumenissa lipomassa siirappia toistenne karvasista pyllyistä.
Aijaijai - kun aivan suotta tiiätkö ahdistaa suakin ton Ketjun olemassaolo. Ja näemmä argumentaatio taidotkin vain menevät alaspäin, kun pitää ruveta harrastamaan jo solvailuja....

Ensinnäkään - et suinkaan voi yleistää, että kaikki Ketjulaiset vain ovat juuri tuossa ketjussa juttelemassa. Kerran olet noinkin valvetunut, niin varmasti silmääsi on käynyt myös sellainenkin asia,että ketjulaiset osaavat keskustella myös muissakin ketjuissa - ja sangen asiallisestikin, tosin kuin eräät.

Ja toisekseen - edelleenkin, jos Ketju laitettaisiin poistoon, niin - todellakin uutta vain tilalle :)

Joten ehei ollenkaan, ei ole edelleenkään Ketjulaisten käsissä se tosiasia, että palsta on hiljentynyt ja väki viihtyy toisaalla.
 
Ja ennen Ketjua oli se prinsessaketju vai mikä oli nimeltään.
Siinäkin oli monta tuhatta sivua.
Itse en siihen kirjoittanut kuin vasta ihan lopussa muutaman viestin mutta ei mua sen olemassaolokaan mitenkään koskaan häirinnyt.
 

Yhteistyössä