Tämä nainen, joka vihaa koulunkäyntiä yli kaiken

Rollolainen
mä tykkän käydä koulua, so what vaikka olenkin nuorten seassa. Haluan oppia monia uusia juttuja. Ja mikä parasta koulusta saa uusia kavereita ( ikään katsomatta) ja ilmaisen ruuan. =)
 
Rollolainen
Tosin ammattikorkeassa siitä ruuasta joutuu maksamaan, mut ei se kelan tuella 2,5 euroa päivässä paljoa ole :D
ei kaikki ammattikoululaisetkaan saa ilmaista ruokaa, mutta PÄÄTOIMINEN opiskelija saa, vaikka olis aikuinen =) ja vaikka tuo ruoka maksais, opiskelisin, ottaisin van omat eväät si mukaan koska mulla ei oli varaa JOKA päivä maksaa ruuasta 4,20e, se on ammattikoulussa opiskelijoiden hinta, meidän kouluss aei oo ammattikorkeakoullaisia lainkaan.
 
ei kaikki ammattikoululaisetkaan saa ilmaista ruokaa, mutta PÄÄTOIMINEN opiskelija saa, vaikka olis aikuinen =) ja vaikka tuo ruoka maksais, opiskelisin, ottaisin van omat eväät si mukaan koska mulla ei oli varaa JOKA päivä maksaa ruuasta 4,20e, se on ammattikoulussa opiskelijoiden hinta, meidän kouluss aei oo ammattikorkeakoullaisia lainkaan.

Jotain 5 euron paikkeilla se meilläkin on ilman kelan tukea. Tosiaan itsekin aikoinaan aikuisena nautiskelin ilmaisesta ateriassa samaisessa koulukokonaisuudessa :D.
 
"vieras"
ei kaikki ammattikoululaisetkaan saa ilmaista ruokaa, mutta PÄÄTOIMINEN opiskelija saa, vaikka olis aikuinen =) ja vaikka tuo ruoka maksais, opiskelisin, ottaisin van omat eväät si mukaan koska mulla ei oli varaa JOKA päivä maksaa ruuasta 4,20e, se on ammattikoulussa opiskelijoiden hinta, meidän kouluss aei oo ammattikorkeakoullaisia lainkaan.
Totta, me ei saatu ruokaa, koska opiskeltiin iltalinjalla! Päiväopiskelijat saavat aina!
 

Yhteistyössä