Tämä on Iivari *kuva*

"just"
Hän oli joutunut eilen auton tönäisemäksi (todennäköisesti) ja mursi tassunsa niin pahasti, ettei leikkauskaan olisi häntä auttanut.
Ekan kuvan ja kommentin perusteella olisit saanut mun sympatiat mutta tämän takia et saa kun vihat! Kuka ihminen on vielä niin idiootti että päästää kissan kulkemaan ulkona vapaasti!!!! Ittees saat syyttää!!! KISSAN MURHAAJA!!!!
 
..
[QUOTE="just";23269532]Ekan kuvan ja kommentin perusteella olisit saanut mun sympatiat mutta tämän takia et saa kun vihat! Kuka ihminen on vielä niin idiootti että päästää kissan kulkemaan ulkona vapaasti!!!! Ittees saat syyttää!!! KISSAN MURHAAJA!!!![/QUOTE]

Ootpa hölömö. Kyllä kissat saa kulkea vapaana.
 
Livian
[QUOTE="just";23269532]Ekan kuvan ja kommentin perusteella olisit saanut mun sympatiat mutta tämän takia et saa kun vihat! Kuka ihminen on vielä niin idiootti että päästää kissan kulkemaan ulkona vapaasti!!!! Ittees saat syyttää!!! KISSAN MURHAAJA!!!![/QUOTE]

Olipas kivasti sanottu... x(
 
[QUOTE="just";23269532]Ekan kuvan ja kommentin perusteella olisit saanut mun sympatiat mutta tämän takia et saa kun vihat! Kuka ihminen on vielä niin idiootti että päästää kissan kulkemaan ulkona vapaasti!!!! Ittees saat syyttää!!! KISSAN MURHAAJA!!!![/QUOTE]

Aatella, kissa voi karatakki vaikka muuten ois aina sisällä. Kidutusta se sellanen on että kissaa pietään sisällä aina, mulla juoksee kaikki kissat vapaana miten tahtoo, mut toki me asutaan niin syvällä mettässä maaseudulla että auton alle jääminen ois aika epätodennäköistä...

Mut miettiä kannattaa ennenkö huutelee mitä sattuu.
 
"just"
Ootpa hölömö. Kyllä kissat saa kulkea vapaana.
No ei muuten saa! Ja turha se on vinkua ja itkeä jos on niin tyhmä ja välinpitämätön että päästää kissan pihalle ja auto ajaa päälle! Ihan oikeesti mä en ymmärrä tollasia ihmisiä joille kissat on vaan kulutustavaraa... edellinen jää auton alle tai tapahtuu jotain muuta kuolemaan johtavaa niin ei muuta kun piikkiä ja uusi kissa tilalle.. ja sama paska jatkuu. Mä oikeesti vihaan tollasta välinpitämättömyyttä!!!! Kuka päästää koiransa pihalle vapaana vaeltamaan tai esim. kaksivuotiaan lapsensa???
 
"miumau"
[QUOTE="just";23269532]Ekan kuvan ja kommentin perusteella olisit saanut mun sympatiat mutta tämän takia et saa kun vihat! Kuka ihminen on vielä niin idiootti että päästää kissan kulkemaan ulkona vapaasti!!!! Ittees saat syyttää!!! KISSAN MURHAAJA!!!![/QUOTE]

Kyllä kissan pitää päästä edes välillä kulkemaan vapaana!
 
"just"
Aatella, kissa voi karatakki vaikka muuten ois aina sisällä. Kidutusta se sellanen on että kissaa pietään sisällä aina, mulla juoksee kaikki kissat vapaana miten tahtoo, mut toki me asutaan niin syvällä mettässä maaseudulla että auton alle jääminen ois aika epätodennäköistä...

Mut miettiä kannattaa ennenkö huutelee mitä sattuu.
Ai ihan kidutusta!!! No kuuleppa, mulla on sen verran kalliit kissat että en viitti montaa tonnia kankkulan kaivoon nakata. Ja meillä on kissoilla ulkotarha sekä niitä käydään ulkoiluttamassa taluttimen kanssa. Vittu mä olen nähny niin paljon sellasia kissoja jotka on tolla periaatteella saanu sellasia tauteja ja vammoja että huh huh.. siinä sitten omistajat on ihmeissään, että mitenkäs tässä näin kävi!!! Kannattas ensin miettiä voiko hoitaa lemmikkinsä KUNNOLLA ennen kun tekee mitä sattuu!!!
 
[QUOTE="just";23269532]Ekan kuvan ja kommentin perusteella olisit saanut mun sympatiat mutta tämän takia et saa kun vihat! Kuka ihminen on vielä niin idiootti että päästää kissan kulkemaan ulkona vapaasti!!!! Ittees saat syyttää!!! KISSAN MURHAAJA!!!![/QUOTE]

Kyllä kissan voi maaseudulla päästää kulkemaan ulkona vapaasti. On aika vastuutonta ja välinpitämätöntä autonkuljettajalta, joka jättää eläimen virumaan tien sivuun. Eikä kyllä taida sullakaan olla kaikki muumit laaksossa.
 
[QUOTE="just";23269589]Ai ihan kidutusta!!! No kuuleppa, mulla on sen verran kalliit kissat että en viitti montaa tonnia kankkulan kaivoon nakata. Ja meillä on kissoilla ulkotarha sekä niitä käydään ulkoiluttamassa taluttimen kanssa. Vittu mä olen nähny niin paljon sellasia kissoja jotka on tolla periaatteella saanu sellasia tauteja ja vammoja että huh huh.. siinä sitten omistajat on ihmeissään, että mitenkäs tässä näin kävi!!! Kannattas ensin miettiä voiko hoitaa lemmikkinsä KUNNOLLA ennen kun tekee mitä sattuu!!![/QUOTE]

No kuuleppa, vittu, tuollaselle teini-ikäselle kiroilevalle tyypille ei viitti ees vastata. Vittu niin. Vittu.
 
"Sara"
[QUOTE="just";23269589]Ai ihan kidutusta!!! No kuuleppa, mulla on sen verran kalliit kissat että en viitti montaa tonnia kankkulan kaivoon nakata. Ja meillä on kissoilla ulkotarha sekä niitä käydään ulkoiluttamassa taluttimen kanssa. Vittu mä olen nähny niin paljon sellasia kissoja jotka on tolla periaatteella saanu sellasia tauteja ja vammoja että huh huh.. siinä sitten omistajat on ihmeissään, että mitenkäs tässä näin kävi!!! Kannattas ensin miettiä voiko hoitaa lemmikkinsä KUNNOLLA ennen kun tekee mitä sattuu!!![/QUOTE]

No niin, tässähän tuli syy sun intoilulle. Menee rahat hukkaan, jos kissa kuolee...
Oksettavaa!
 
tiu tau
Kyllä kissan voi maaseudulla päästää kulkemaan ulkona vapaasti. On aika vastuutonta ja välinpitämätöntä autonkuljettajalta, joka jättää eläimen virumaan tien sivuun. Eikä kyllä taida sullakaan olla kaikki muumit laaksossa.
Voi, mutta eri asia onko se järkevää...kuten varmaan huomasit oman kissasi kohtalosta... eipä ole sunkaan muumeilla hurraamista... Ja ihan turhaa haukut autonkuljettajaa vastuuttomaksi ja välinpitämättömäksi... itse olet ihan samanlainen kun päästit kissasi ulos.. katoppa ihan peiliin vaan!
 
"just"
No kuuleppa, vittu, tuollaselle teini-ikäselle kiroilevalle tyypille ei viitti ees vastata. Vittu niin. Vittu.
Taidat itse olla teini-ikäinen...ainakin vastuuntuntosi tuntuu olevan sitä tasoa.. ja vastasitpahan kuitenkin :p Minä vaan olen sitä mieltä, että lemmikin kun ottaa siitä pitää huolehtia ja se huolehtiminen on myös sitä ettei lemmikki joudu vaaroihin. Mutta kukanenki tekee niinku tykkää, tänne vaan mun mielestä on vähän tekopyhää tulla sitten ruikuttaan tällasta asiaa. NIH!
 
"just"
[QUOTE="Sara";23269608]No niin, tässähän tuli syy sun intoilulle. Menee rahat hukkaan, jos kissa kuolee...
Oksettavaa![/QUOTE]

Oksenna mihin kerkeet.. minä haluan pitää lemmikeistäni huolta! Minulla oli aikasemmin myös maatiainen (lue ilmainen kissa) joka eli 21 vuotiaaksi ja voimpa vaikka sanoa, että suuri syy miksi eli noinkin vanhaksi on siinä, ettei se ollut ulkokissa joka altistuu taudeille ja vaaroille.
 
"vieras"
[QUOTE="just";23269641]Oksenna mihin kerkeet.. minä haluan pitää lemmikeistäni huolta! Minulla oli aikasemmin myös maatiainen (lue ilmainen kissa) joka eli 21 vuotiaaksi ja voimpa vaikka sanoa, että suuri syy miksi eli noinkin vanhaksi on siinä, ettei se ollut ulkokissa joka altistuu taudeille ja vaaroille.[/QUOTE]

Lässynlässynlässyn...

Mulla on ollut neljä kissa, ja kaikki onnellisia ulkokissoja. Mikä sen ihanampaa kissoista kuin kiivetä kesällä omenapuuhun, jahdata vähän kimalaisia ja sitten pötkötellä nurmikolla, jonka jälkeen voikin kiivetä vaikka talon katolle kuikuilemaan maisemia.
 
[QUOTE="just";23269625]Taidat itse olla teini-ikäinen...ainakin vastuuntuntosi tuntuu olevan sitä tasoa.. ja vastasitpahan kuitenkin :p Minä vaan olen sitä mieltä, että lemmikin kun ottaa siitä pitää huolehtia ja se huolehtiminen on myös sitä ettei lemmikki joudu vaaroihin. Mutta kukanenki tekee niinku tykkää, tänne vaan mun mielestä on vähän tekopyhää tulla sitten ruikuttaan tällasta asiaa. NIH![/QUOTE]

Sinun ehkä kannattaa ostaa seuraavilla tonneilla itelle pehmustettu häkki näköalalla ulos.
 
järkky
[QUOTE="vieras";23269655]Lässynlässynlässyn...

Mulla on ollut neljä kissa, ja kaikki onnellisia ulkokissoja. Mikä sen ihanampaa kissoista kuin kiivetä kesällä omenapuuhun, jahdata vähän kimalaisia ja sitten pötkötellä nurmikolla, jonka jälkeen voikin kiivetä vaikka talon katolle kuikuilemaan maisemia.[/QUOTE]

omenapuu = vaaranpaikka
kimalainen = vaaranpaikka
talon katto = vaaranpaikka

eli siis piut paut välität kissoistasi.. voi voi...
 

Yhteistyössä