Tämäkö nyt on se uudistus ? Tänne pinoon kaikki jotka haluaa vanhan palstan takaisin !

Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21883074:
Ahhahhaa, kyllä työ ootta huvittavia :D Edellisen uudistuksen jälkeen, ihan sama poru, "tää on ihan peestä, vanha takaisin". Ja nyt sitä peetä halutaan takas.

Voi teän kanssa. Harjotelkaa ny ees vuorokausi ennenkö inisette.

ei mulla ole ollu mitään valittamista ennen.:popcorn:
 
"vieras"
Mistä on löytynytkään näin ällöttävät värit? Tekstitila mun läppärille liian kapea, koko sivusto kertakaikkiaan sekava. Ennen tuntui mahtuvan enemmän kirjoittajien aloituksia yhdelle sivulle, samoin keskusteluissa se teksti oli kivasti pääosassa: nyt ei sivulle mahdu kuin muutama kommentti kun kaikki epäolennainen on melkein pääosassa. Mutta onneksi nettiriippuvuus hellittääkin tämän myötä. :)
 
Miksei siihen vanhaan versioon olisi voinut vain lisätä uusia juttuja ja poistaa asiat, jotka ei toimi? Siis suurinpiirtein sama layout, mutta toimivampi?! Uskon, että palstaa olisi saanut parannettua ilman näin suurta muutosta..
 
Hassua muuten, tässä näkyy nyt suoraan, milloin kukakin on rekisteröitynyt ja kuinka monta viestiä on kirjoittanut. :O
Munkin täytyy sitten kokeilla, että koska olen rekkautunut ja montako viestiä on tullut naputeltua :confused:

Vähän tuntuu oudoltä näin äkkiseltään. Infosiko joku tästä muutoksesta vai olenko taas ollut väärään aikaan poissa pelipaikalta?
 
Matkimista.. En tykkää. Pakko tottua tietty, tuskin takaisin muuttavat, mutta oli hyvä ja toimiva joten ihan turha muutos. Pääosassa ihan väärät asiat ja toi profiilin naamakirjamaisuus on aivan naurettavaa. Kaksplussa yrittää kilpailijaksi vai mitä ihmettä? En tajuu.. Tänään on valituspäivä joten turha sanoa älä valita :p Ja tämä kyllä ihan rehellisesti kannustaa etsimään muita palstoja..
 

Yhteistyössä