Tässä on mun mies

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"mimmi"
[QUOTE="vaimo";26018696]Hei mä taisin muuten nähdä teidän kissan tässä yks päivä........
[/QUOTE]

Hei, me ollaan etsitty sitä kaikkialta ja lapsilla on hirveä suru. Palauta kotiin jos vielä näet.
 
Jaana.a
[QUOTE="kala";26018333]Ai sanokse sullekki että teillä "natsaa tosi hyvin"??? Mä nimittäin himmailin ton hepun kanssa vähän aikaa ja se aina puhu siitä ku natsaa niin hyvin. Luulen että se otti vähän liian vakavasti sen partioryhmän vetämisen...[/QUOTE]

Joo, Aatu oli kyllä hirveen innokas vetään sitä partioryhmää, mutta otti kyllä aika vakavasti, mutta kyllä mä silti olin ylpeä siitä, se teki niille semmosen hienon yhteisen partiomerkinkin, joka näkyy tuossa kuvassa.

Mun mies myös tykkäs hirveästi matkustella ja puhukin aina maailmanvallotusmatkasta, Ja kyllä me vähän matkustettiinkin, viimeinen reissu käytiini ihan partioporukalla tuola Venäjän puolela, mutta tuli sitte jotain kränää ja jouduttiin palaan sieltä pois aika äkkiä.
 
Mun on ihan pakko laittaa vielä kuva mun nuoruudenrakkaudesta. Me oltiin yhessä silloin, kun hää ei ollu vielä niin kovin kuuluisa.



Nyksä (sori pakko laittaa senkin kuva, kun se on niiin :p ), kuva on otettu siellä Espanjankodin ostoreissulla) on vähän mustis, kun toi(kin) käy vielä ihan kuumana muhun.

 
[QUOTE="aava";26018590]


Täs tää mun kulta nyt sit on




Ja täs yks tämmönen lomakuva



Ja täs yks kuva meistä yhdessä[/QUOTE]

No hupsista, huomasitko että hän onkin jo varattu?? Tuossa aiemmin "mautonta" kertoi että kyseessä olisi hänen miehensä ja hän lupasi antaa miehen lainaan MINULLE (me sovittiin jo treffit ja käytiiin äsken yhdessä Prismassa) Mikähän mussa on vikana että AINA haksahdan näihin varattuihin??
 
rakastunu <3
muru ei kestä mun nalkutusta : /

[imghttp://ihfun.com/wp-content/videoimages/img_263156_mr-bean-painting-his-house-mr-bean-streicht-sein-haus.jpg[/img]

iltasin otetaan yhdessä yömyssyt <3 ja sit rakastellaan oiiiiikein pitkään <3



muru kokkas :p



ja tässä lopputulos : /

 
rakastunu <3
sit mun murulla on kaikkia fantasioita |O



muru lentokoneessa, tää on musta niiiiiiiin ihana kuva :p on mulla kyllä komea aviomies, en tiedä mitä oon tehny et oon ansainnu noin ihanan miehen <3



muru osti uuden auton meille <3



hei tää oli ihana kuva kans, muru hassutteli <3

 
Joskus on kiva tehä ukkoa vähä mustasukkaseks... ei ainakaan sitte pidä itsestäänselvyytenä. On vaan aika kiihkee suuttuessaan ja on "vaatinu multa päätä vadille" suuttuessaan ku vähä flirttaan toisten kaa...

 

Yhteistyössä