Tässä on mun mies

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="apua";26021631]Kiitos!!! Mollimelooni!Mistä te kaiken ootte oppineet?

Ollaan vähän rähjääntyneen näkösiä, tietty, kun kentällä ollaan ja reissusta tulossa.[/QUOTE]

Rekisteröitymisen ihmeitä. :D Mustilla on valmiit painikkeet, millä saa noita muotoiluja, hymiöitä ja muuta koodia.
 
Kirjoitanpa minäkin tähän ketjuun. Asunn mieheni kanssa Fairvalessa, Kaliforniassa. Asumme hienossa talossa, kuva alla.


Mieheni työskentelee talon vieressä olevassa motellissa, jonka hän myös omistaa. Ihanaa, ettei ole pitkää työmatkaa.


Tässä miehen nuoruuskuva


Nykyisin on jo hieman vanhempi:
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Niin siinä sitten kävi. Me erottiin. Tomppahan oli tosi ihana, mutta se valehteli mulle olevansa astronautti ja olikin kirjakauppias. Lisäksi se jäi kiinni viestittelystä toisen naisen kanssa. Olivat meilailleet. Nyt sitte löysin sen kellon jossa oli jonkun taas ihan uuden naisen kuva.



Mä luulen, et se on yks Hellu niiden duunista



Mä en tiedä mitä tekisin. Mulla ois kyllä yks kundi tiedossa meidän duunipaikan ruokalasta. Se on katelluy mua vähän silleen..
 
"onnekas"


kokeilen uudelleen laittaa tästä mun rakkaasta kun sai ton ohjeen mollimeloonilta. täs on siis mun hankkimat todisteet siitä et mies aina välillä käy vieraissa.... mut kyl se palaa aina takas mun tykö.
 
Kirjoitanpa minäkin tähän ketjuun. Asunn mieheni kanssa Fairvalessa, Kaliforniassa. Asumme hienossa talossa, kuva alla.


Mieheni työskentelee talon vieressä olevassa motellissa, jonka hän myös omistaa. Ihanaa, ettei ole pitkää työmatkaa.


Tässä miehen nuoruuskuva


Nykyisin on jo hieman vanhempi:
Tosi symppiksen näköinen tyyppi :). Sun anoppi on varmaan myös mukava?
 
maldini
tässäpä mun kultani, urheilullinen mies. Toi mulle vähän kukkasia kevään kunniaksi



joskus se teki myös vähän miesmallin hommia



noh, laitetaan nyt tääkin, innostuttiin vähän yhen matsin jälkeen ja vaatteet lähti aika vikkelään. Ostin murulle lahjaksi nuo alushousut eräästä Milanon designputiikista

 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Tosi symppiksen näköinen tyyppi :). Sun anoppi on varmaan myös mukava?
Anoppi kuoli jo jokin aika sitten. Mutta selvästi aistii kyllä hänet täällä talossa. Ihan hyvä, että kuoli pois, kun en oikein tullut toimeen hänen kanssaan, oli mustasukkainen pojastaan. Vieläkään en pääse hänen huoneessaan käymään, mutta mieheni siellä usein viettää aikaa. Unohdin myös kertoa sen, että mieheni harrastaa lintujen täyttämistä. =)

Moni tuttu myös kauhistelee, kun asun tällä seudulla, täällä kun on kadonnut jäljettömiin naisia, mutta en minä täällä osaa pelätä, kun on mies ja motelli vieressä.
 


Ja tässä on tää mun salarakas. En mä tiedä, se vissiin haluais jotain vakavampaa juttua mun kanssa, mut mä oon sanonu sille, että mä haluan pitää tän mun ja hänen jutun ihan puhtaana fyysisenä suhteena.
 
[QUOTE="vieras";26022026]Tämänkin kanssa oli pikainen suhde, mutta hän ei ole sitoutujatyyppiä.
[/QUOTE]

Mulla oli kerran just toisin päin ongelmia yhden miehen kanssa. Se oli liian sitoutuvaan tyyppiä. Ois aina ja koko ajan vaan halunnut olla mun kanssa, eikä edes vilkaissutkaan toisia. Olisi halunnut elää tiivistä perhe-elämää, lapsia, talo, koira, kesämökki.. kyllähän te tiedätte sen ärsyttävän iholla eläjätyypin, joka ei kestä erossa hetkeäkään.

Mulla on yksi kuva siitä kundista. Oltiin piknikillä. Sillä oli oma munakuppi mukana. Hassu tyyppi.

 

Yhteistyössä