Tässä on mun mies

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Tässä vielä tämä meidän rakkaustarina. Tutustuttiin siinä ravintolassa, jossa olimme hetken aikaa töissä.


Niin komeana tuossa työasussa


Mieheni Norman kutsui minut kotiinsa käymään, tämä on ensimmäiseltä vierailulta otettu.


Tässä vielä muutama rakkaudentäyteinen yhteiskuva.





Tässä syömme aamiaista, Norman tykkää tehdä kolmiovoileipiä. =)
 
"harmaana"
[QUOTE="harmaana";26028397]Myönnän että näytettiin huonoa esimerkkiä pojalle



tässä kuvassa kirmaan pihan läpi

[/QUOTE]

Tekeeköhän mitäs nyt-palstalaiset meistä ls-ilmon, koska laitoin näitä kuvia...? Oon tosi huolissani!! Mitä sit tapahtuu jos sossut saa tietää?!!

Todellinen huoli nyt :((
 
Tässä me ja meidän lapset :heart:


Tässä mun mies soittaa mulle miten hirvee pieru siltä pääsi. Sille ei vaan hernesoppa sovi, et sitä ei sit meillä enää syödä.


Tässä mun mies tekee selväksi kaikille miten mä olen sen nainen :heart: Sillä meni hermot kun yhden keikan yhteydessä mulla oli vähän ehkä epäilyttävän näköstä touhua yhden tyypin kanssa..


Tottakai joku urpo otti sit kuvankin siitä kun me Orlandon kanssa siellä keikalla vähän supateltiin kun mun mies hermostu.
Mulla unohtu rintsikatkin kotiin, melkein vilahti moneen kertaan!! Mä oon kyllä niin läski tässä kuvassa :x
 
"ystävä"
En kyllä usko että teissä on aihetta ls-ilmoon!! Ole huoleti! Kyllähän noista kuvista oikein huokuu sellainen rakkaus, harmonia ja tasapainoinen perhe-elämä. Ainakin mun silmään näytätte ihan unelmaperheeltä!!

Ei meidänkään perheessä aina niin freessiltä näytetä, hei se on elämää!

 
"harmaana"
[QUOTE="ystävä";26028674]En kyllä usko että teissä on aihetta ls-ilmoon!! Ole huoleti! Kyllähän noista kuvista oikein huokuu sellainen rakkaus, harmonia ja tasapainoinen perhe-elämä. Ainakin mun silmään näytätte ihan unelmaperheeltä!!

Ei meidänkään perheessä aina niin freessiltä näytetä, hei se on elämää!

[/QUOTE]

Siis iso kiitos tsempeistä!!!! Meillähän oli jotain taustaa etten tiedä mitä pojasta tulee isona. Tässä pojan kummi:

 
rakastunu <3
[QUOTE="harmaana";26028733]Siis iso kiitos tsempeistä!!!! Meillähän oli jotain taustaa etten tiedä mitä pojasta tulee isona. Tässä pojan kummi:

[/QUOTE]

oikun söpö <3 mahtaa olla hyvä tyyppi? jotenkin leppoisan ja kiltin oloinen? :)
 
"Nuppunen"
Meillä oli tos alkavan viikonlopun kunniaks vähän parisuhderiisiä...!!

Sain kultani kiinni rysän päältä, sillä sialla oli työpaikkaromanssi yhden hoitsun kaa... Turha oli kieltää kun kuvakin oli todisteena!



Laitoin sen koville kun illastettiin ravintelissa, ja siitähän synty ihan kauhee riita, yks ohikulkija nappas kuvan kun tapeltiin kadulla... Vähän noloo joo.



Mut sit se pyys anteeksi sikamaista käytöstään, ja me sovittiin koko juttu, ja nyt me ollaan taas ihan lovena <3



On se, ihana <3
 
Meillä aamu on ollut aika kiireinen, kun yllätysvieraita pelmahti paikalle ja piti loihtia jotain pientä tarjottavaa jääkaapin tähteistä, aikaa 10 minuuttia.



Ja tämmöinen tuli kakusta, pupu on ihan oikee, piti vaan laittaa paljon erikeepperiä pyllyyn että se pysyy tuossa nätisti (ehkä sen takia sen ilme on vähän tollanen surkee?)



Hyvää pääsiäistä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Halikatti
Yksss
Tässä mun kulta kun käytiin Pariisissa <3




Se oli viime vappuna ja siks toi naamari, vaik kyllä se sitä naamaria pitää jskus muullonkin, en tajuu miks mut ehkä se on vaan mukava? Tässä mä ja meidän akvaario, se meni jotenki rikki tuolt alapuolelta, yritän pikaliimalla sitä korjata.



Mun kaveri sai tämmösen laitteen kun sen leuat menee jatkuvasti pois sijoiltaan, toi ilme on aika kaamee mut se just kuuli et se joutuu pitään sitä 10 vuotta



Tässä mun mies tänä aamuna, on vähä krapula hällä. Naamairn kanssa viuhtoi menemään melkein koko yön :D



Anopin mielestä mä puhun liikaa, sain siltä tämmösen joululahjaksi... en nyt kehtaa sille sanoo mut en oo kyl käyttänyt sitä kuin kerran.



Tässä mun mies nuorempana meidän ensiasunnossa :)



Tässä meidän poika.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26029882:
Meillä aamu on ollut aika kiireinen, kun yllätysvieraita pelmahti paikalle ja piti loihtia jotain pientä tarjottavaa jääkaapin tähteistä, aikaa 10 minuuttia.



Ja tämmöinen tuli kakusta, pupu on ihan oikee, piti vaan laittaa paljon erikeepperiä pyllyyn että se pysyy tuossa nätisti (ehkä sen takia sen ilme on vähän tollanen surkee?)



Hyvää pääsiäistä! :)
Tää oli tällainen, joita Venakko Milanna ihan tosissaan laittaa -tyyppinen päivitys :)
 
Yksss
Mä olin pääsiäisenä "auttamassa vanhempiani", oikeesti olin tän miehen kans Bahamalla mut ei kerrota miehelle se on vähän mustis.



Tässä tää salaraksu maalasi minusta muotokuvaa eräs ilta :)



Ton salaraksun poika kävi kylässä, tais olla jonkun palstalaisen ukkeli jos en väärin muista



No joo tää on otettu viimesenä iltana.. haikeeta



Mut ihana oli palata kotiin oman miehen luo

 

Yhteistyössä