Tässä on mun mies

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Hei!

Teillä muilla alkaa varmaan olla kesälomat jo selvillä? Olisikohan kukaan halukas tuleemaan meidän motelliin (nimeltään Bates Motel) lomalle?


On ollut aika hiljaista, kun ei olla edes minkään päätien varrella. Mieheni on masentunut kun ei oikein motellivieraita näy ja rahakin alkaa olla tiukilla. Nähtäväähän täällä ei kauheasti ole, mutta Fairvalen keskustaan ei ole kovin pitkä matka. Voitte vaikka lentää Los Angelesiin ja sieltä vuokrata auton ja tulla tänne muutamaksi päiväksi. Näkisitte aitoa Amerikkaakin samalla. Fairvalen keskustassa on ihana diner-tyylinen ruokapaikka, mieheni on joskus ollut siellä töissäkin. Kaksplussalaisille tarjoamme huoneet tietenkin erikoishintaan ja pääsette ensisijaisesti motellin parhaaseen huoneeseen eli numero ykköseen jos se vaan on vapaana.
 
Hei!

Teillä muilla alkaa varmaan olla kesälomat jo selvillä? Olisikohan kukaan halukas tuleemaan meidän motelliin (nimeltään Bates Motel) lomalle?


On ollut aika hiljaista, kun ei olla edes minkään päätien varrella. Mieheni on masentunut kun ei oikein motellivieraita näy ja rahakin alkaa olla tiukilla. Nähtäväähän täällä ei kauheasti ole, mutta Fairvalen keskustaan ei ole kovin pitkä matka. Voitte vaikka lentää Los Angelesiin ja sieltä vuokrata auton ja tulla tänne muutamaksi päiväksi. Näkisitte aitoa Amerikkaakin samalla. Fairvalen keskustassa on ihana diner-tyylinen ruokapaikka, mieheni on joskus ollut siellä töissäkin. Kaksplussalaisille tarjoamme huoneet tietenkin erikoishintaan ja pääsette ensisijaisesti motellin parhaaseen huoneeseen eli numero ykköseen jos se vaan on vapaana.
Me voitais ajatella ku näyttää aika rauhalliselta ja luotettavalta paikalta. Mikähän se hinta mahtais olla?
 
Me voitais ajatella ku näyttää aika rauhalliselta ja luotettavalta paikalta. Mikähän se hinta mahtais olla?
Meillä ei ole kuin yhden ja kahden hengen huoneita, mutta jos on lapsia, niin voidaan tuoda patjoja lisää huoneisiin ja huoneet on ihan tilavia, ei mitään koirankoppeja. Ja hinnasta, eli yhden hengen huone 30 $/yö ja kahden hengen 40 $/yö.
 
hotellivieras
Onko siinä hotellin pihalla pakastinta tai mitään jääpala-astiaa, et saa tarvittaessa kokikseen jäitä?

Tässä mun mies, että tunnistatte sitte meidät



älä välitä tosta hassusta naamarista, liittyy vissiin oikaisuhoitoon tai johonki..
 
"harmaana"
Meillä ei ole kuin yhden ja kahden hengen huoneita, mutta jos on lapsia, niin voidaan tuoda patjoja lisää huoneisiin ja huoneet on ihan tilavia, ei mitään koirankoppeja. Ja hinnasta, eli yhden hengen huone 30 $/yö ja kahden hengen 40 $/yö.
Mä voisin tulla pojan kans, olen vähän kyllästynyt mieheen kun se vaan istuu kirjoituskoneella ja baarin puolella. Eilen illalla se raukka jäätyi pihalle kun ei voinut kiukultaan tulla sisälle:




Vaihtelu virkistää uskoisin ja kiva tavata viimein se sunkin miehes!
 
Kahden hengen huone on meille just passeli, vietetään lemmenlomaa. Saahan siel olla sit ihan rauhassa?
Nyt kun ilmoittautujia on jo nyt näinkin paljon niin älä vaan buukka yli,me halutaan virkistävälle lomalle. Ollaan ajalteltu jotain jopa kuukauden lomaa. Vuokraattehan huonetta niin pitkäksi aikaa?
 
rakastunu <3
Hei!

Teillä muilla alkaa varmaan olla kesälomat jo selvillä? Olisikohan kukaan halukas tuleemaan meidän motelliin (nimeltään Bates Motel) lomalle?
Mun muru oli ensin kun kysyin et mentäskö, niin näin



mut sit se innostu ja en meinaa saada sitä sisälle : /



p.s. eihän haittaa jos se ottaa rakkaan nojatuolinsa mukaan? |O

pps. eihän haittaa vaikka sillä on tapana hieman vaellella alasti, ei se pahaa tarkota : /



mäkin koitin jo uusia biksuja <3 eiks oo ihanat :D



Vitsi et tuleekin kiva loma!!! :)
 
"harmaana"
Mut vakavasti, olisitteko kuinka huolissaan mun ukosta? Se on alkanut puhumaan yksin ja meidän seiniin ilmestyy outoja kirjoituksia.



Kannattaakohan meidän lähteä lomailemaan ollenkaan nyt, mitä mieltä?
 
Kahden hengen huone on meille just passeli, vietetään lemmenlomaa. Saahan siel olla sit ihan rauhassa?
Nyt kun ilmoittautujia on jo nyt näinkin paljon niin älä vaan buukka yli,me halutaan virkistävälle lomalle. Ollaan ajalteltu jotain jopa kuukauden lomaa. Vuokraattehan huonetta niin pitkäksi aikaa?
Ihanaa, että kiinnostuneita löytyy ja saa viipyä ihan niin kauan kuin haluaa ja voi ottaa myös nojatuolin mukaan. =) Mieheni harrastaa lintujen täyttämistä ja voi pitää vaikka palstalaisille kurssin aiheesta, se on tosi mielenkiintoinen harrastuu ja saa kivoja koristeita seinille.

Sellainen juttu vielä, että täällä ei toimi kännykkäverkko, mutta tuossa motellin edessä on puhelinkoppi mistä saa soitettua.
 
Viimeksi muokattu:
rakastunu <3
Ihanaa, että kiinnostuneita löytyy ja saa viipyä ihan niin kauan kuin haluaa ja voi ottaa myös nojatuolin mukaan. =) Mieheni harrastaa lintujen täyttämistä ja voi pitää vaikka palstalaisille kurssin aiheesta, se on tosi mielenkiintoinen harrastuu ja saa kivoja koristeita seinille.
Mun muru lupas toimia kuvaajana, en tiedä tosin mitä se meinaa kuvata :O

 
Mä oon kuullu vähän juttuja tosta Bates Motel:sta.. Ei nyt siis mitenkään pahalla, mutta olen kuullut että siellä olis kylppärit vähän epäsiistejä ja suihkuverhot sotkussa?? Pitääkö paikkaansa?

Meillä oli tänään tämmöinen tilanne ABC:lla kun huomattiin viimeinen maitopurkki hyllyssä:



Onneks murulla on aina noi irtoviikset varmuuden vuoksi taskussa, ettei sitä tunnistettais joka tapauksessa. Ja me saatiin se viimeinen maito!!! Mun mies on kyllä ihan paras, tonkin se teki ihan vaan meidän perheen vuoksi :heart:
 
rakastunu <3
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26027505:
Mä oon kuullu vähän juttuja tosta Bates Motel:sta.. Ei nyt siis mitenkään pahalla, mutta olen kuullut että siellä olis kylppärit vähän epäsiistejä ja suihkuverhot sotkussa?? Pitääkö paikkaansa?

Meillä oli tänään tämmöinen tilanne ABC:lla kun huomattiin viimeinen maitopurkki hyllyssä:



Onneks murulla on aina noi irtoviikset varmuuden vuoksi taskussa, ettei sitä tunnistettais joka tapauksessa. Ja me saatiin se viimeinen maito!!! Mun mies on kyllä ihan paras, tonkin se teki ihan vaan meidän perheen vuoksi :heart:
HUI kamala, ootteks te kunnossa? :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26027505:
Mä oon kuullu vähän juttuja tosta Bates Motel:sta.. Ei nyt siis mitenkään pahalla, mutta olen kuullut että siellä olis kylppärit vähän epäsiistejä ja suihkuverhot sotkussa?? Pitääkö paikkaansa?

Meillä oli tänään tämmöinen tilanne ABC:lla kun huomattiin viimeinen maitopurkki hyllyssä:



Onneks murulla on aina noi irtoviikset varmuuden vuoksi taskussa, ettei sitä tunnistettais joka tapauksessa. Ja me saatiin se viimeinen maito!!! Mun mies on kyllä ihan paras, tonkin se teki ihan vaan meidän perheen vuoksi :heart:
Ihan siisti paikka Bates Motel on. Minä ja mieheni siivotaan huoneet ja kylpytilat joka vieraan jälkeen. Meillä on sen verran vähän huoneita, ettei ole tarvinnut palkata ulkopuolisia apulaisia. =)
 
HUI kamala, ootteks te kunnossa? :O
Ollaan, ei mitään hätää :) Tossa kun Samuli piti tuota panttivankia niin mä nappasin nopeesti sen viimeisen maidon (toi hupakko tuossa kuvassa oli juuri sitä ottamassa, mutta onneks Samuli huomas tilanteen ajoissa) ja nappasin tuon kuvan ja sitten me juostiin kassoille :) Tää menee jo ihan rutiinilla, ollaan oltu samanlaisissa tilanteissa joskus ennenkin tällasten pyhien aikaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26027532:
Onko teillä minkä verran sellaisia vieraita jotka tulee toistekin vai käykö vieraat yleensä vaan kerran..?
Enpä taida nyt muistaa yhtään vierasta, joka olisi tullut useamman kerran. Yleensä ihmiset ovat ohikulkumatkalla, kerran täällä kävi mm. nunnaluostarista paennut nunna. Mielenkiintoisia elämäntarinoita kyllä kohtaa.
 
rakastunu <3
Enpä taida nyt muistaa yhtään vierasta, joka olisi tullut useamman kerran. Yleensä ihmiset ovat ohikulkumatkalla, kerran täällä kävi mm. nunnaluostarista paennut nunna. Mielenkiintoisia elämäntarinoita kyllä kohtaa.
Me taidetaan ottaa ihan jokakesäiseks tuo, mies on niin onnessaan tuosta lomasta :D se alko samantien miettiin mitä se pakkaa mukaan :D



me niin vähän käydään lomalla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
"harmaana"
Enpä taida nyt muistaa yhtään vierasta, joka olisi tullut useamman kerran. Yleensä ihmiset ovat ohikulkumatkalla, kerran täällä kävi mm. nunnaluostarista paennut nunna. Mielenkiintoisia elämäntarinoita kyllä kohtaa.
Meilläkään harvoin kukaan viihtyy, me ollaan jo ties kuinka mones perhe joka palkattiin pitämään huolta hotellista :(
Omituista, kuulin jotain huhuja että perheen isä oli tullut hulluksi tai jotain.

Siitä tulikin mieleeni, että ette vastanneet tohon mun miehen masennus-kysymykseen. Mistä se vois johtua? Onko syytä huoleen?

 
[QUOTE="harmaana";26028174]Meilläkään harvoin kukaan viihtyy, me ollaan jo ties kuinka mones perhe joka palkattiin pitämään huolta hotellista :(
Omituista, kuulin jotain huhuja että perheen isä oli tullut hulluksi tai jotain.

Siitä tulikin mieleeni, että ette vastanneet tohon mun miehen masennus-kysymykseen. Mistä se vois johtua? Onko syytä huoleen?

[/QUOTE]

Ehkä tuo miehesi on vain masentunut, kirjailijat usein masentuvat, kun se työ on niin puuduttavaa. Koita viedä mies vaikka elokuvateatteriin tai jonnekin ravintolaillalliselle. Kai siellä jossain joku kylänpahanen on? Toivottavasti lumi ei ole saartanut teitä sinne hotelliin.
 
"harmaana"
Ehkä tuo miehesi on vain masentunut, kirjailijat usein masentuvat, kun se työ on niin puuduttavaa. Koita viedä mies vaikka elokuvateatteriin tai jonnekin ravintolaillalliselle. Kai siellä jossain joku kylänpahanen on? Toivottavasti lumi ei ole saartanut teitä sinne hotelliin.
Olen harkinnut jopa eroa, toisaalta olen luvannut pysyä miehen rinnalla myötä ja vastoinkäymisissä.

Lunta on ehkä vähän liikaa joten ajattelin jotain muuta viihdykettä kullalle

 

Yhteistyössä