**Tässä vähän mallikuvia lapsista**

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25788761]Voi katkeruuden karvas vesi, te olette jo naurettavia noine takopyhine lipsautuksinenne!

Ottakaapa vaikka nyt ihan H&M: kuvasto esiin. Ei siellä KAUNIITA lapsia montaakaan ole. Persoonallisia on paljon. (tai vaikkapa M&I:n nettisivut. Montako kaunista lasta näätte? )
Edellä Rieputarallaa kirjoitti, että lapsen kasvoilla on merkitystä, ei vaatteilla. Mutta kun se asia on juuri päinvastoin. Malli myy VAATETTA ei itseään.

Erikoisen näköisiä Milanna sun tytöt. Uskon hyvinkin, että heillä voi olla mahdollisuuksia mallimarkkinoilla. Siellä menestyy jollain lailla erikoisen näköiset lapset ja sinulla sellaisia on kaksin kappalein. Nuo tukat ovat hyvinkin myyviä ja erikoisia.
Ole ylpeä tyttäristäsi ja viittaa kintaalla näille kateellisille mammoille joilla ei ole mitään muuta tekemistä kuin arvostella sinun tekemisiäsi mistä tahansa asiasta tai toimintatavasta.
Ihan sama mitä teet, joillekin olet kuin punainen vaate. Mitä tahansa kirjoitat, aina joku haukkuu.[/QUOTE]

Kiitos=)


Tämä pomo, sen mallitoimiston pomo, oli kans siitä mieltä että heillä on hyväät mahdollisuudet menestyä alalla, kun vielä niin rohkeasti menivät kameraan eteen:D. Tämän pomon kans voin keskustella mistä vaan oikeasti, koska itsekin olin sen toimistoon kautta 3 vuotta töissä, kun olin 16v:D aloitin.... Mutta me silti vielä kokeillaan yhden toisenkin kautta, koska jokaisessa toimistossa on erit asiakkaat ja me myös haluamme ja menemme mallikurseille, se on heille aika hyödyllistä ja hauska... toinen studio on Turussa, kun emme Helsinkiin halua joka kerta mennä mallikurseille, mutta siellä on meijän toinen studio:D
 
VeLa
Ja vielä ihmetellään ja päivitellään lasten kiusauskeissejä. Ei uskois että sivistysvaltiossa elelemme. Näitä palstoja kun olen lukenut, alkaa inho olla kohtuullisen kova tietynlaisia ihmisiä kohtaan. Ymmärrän että joku purkaa omaa paskaansa toisia haukkumalla ja ivaamalla mutta se vain osoittaa näiden kyseisten olioiden pikkusieluisuuden. Pahaa oloa voi purkaa myös niin ettei loukkaa muita. Ilkeydelle ja tyhmyydelle vaikeampi tehdä mitään. Surullista.
 
VeLa
Ja vielä ihmetellään ja päivitellään lasten kiusauskeissejä. Ei uskois että sivistysvaltiossa elelemme. Näitä palstoja kun olen lukenut, alkaa inho olla kohtuullisen kova tietynlaisia ihmisiä kohtaan. Ymmärrän että joku purkaa omaa paskaansa toisia haukkumalla ja ivaamalla mutta se vain osoittaa näiden kyseisten olioiden pikkusieluisuuden. Pahaa oloa voi purkaa myös niin ettei loukkaa muita. Ilkeydelle ja tyhmyydelle vaikeampi tehdä mitään. Surullista.
 
Venakko Milanna
Ja vielä ihmetellään ja päivitellään lasten kiusauskeissejä. Ei uskois että sivistysvaltiossa elelemme. Näitä palstoja kun olen lukenut, alkaa inho olla kohtuullisen kova tietynlaisia ihmisiä kohtaan. Ymmärrän että joku purkaa omaa paskaansa toisia haukkumalla ja ivaamalla mutta se vain osoittaa näiden kyseisten olioiden pikkusieluisuuden. Pahaa oloa voi purkaa myös niin ettei loukkaa muita. Ilkeydelle ja tyhmyydelle vaikeampi tehdä mitään. Surullista.
:heart:
 
"Vierailee"
Kaikki, jotka ovat olleet tässä keskustelussa jotenkin eri mieltä siitä, kannattaako näitä lapsia laittaa mallikuvauksiin, leimataan heti kateellisiksi. Luulen että asia on juuri toisin päin. Suurin osa äideistä ei edes halua lapsiaan minkään maailman malleiksi. Sen verran raaka ja pinnallinen se maailma on, ainakin sitten isona. Ja lapsille myös halutaan vähän kehittävämpiä harrastuksia kuin kameran edessä keikistely tai ylipäätään ulkonäön korostaminen. Minusta huolestuttavinta tässä kaikessa on, että ilmeisesti keskustelun aloittajalla ei ole minkäänlaista vastuullisuutta siitä, että hän levittelee omista lapsistaan kuvia julkisille foorumeille, joista kuka tahansa voi kopioida ne omaan tarkoitukseen. Miksi?? Ehkä vain saadakseen ihailua lapsilleen (ja itselleen) lasten turvallisuuden kustannuksella. Minä en ymmärrä mihin kaikkeen vanhemmat rupeavat saadakseen lapsistaan kuuluisia.
 
Bookkaaja
Mallitoimiston työntekijä selventää; kuka tahansa voi tuoda minkä tahansa näköisen lapsensa koekuviin ja mallikursseille, mitään ulkonäkörajotteita ei ole. Persoonallisen näköisiä haetaan aina ja uskon että kuopustasi tullaankin bookkaamaan mainoksiin ja lehtikuviin ;)
 
Mun mielestä nää lapset on todellakin persoonallisen näköisiä, mitä lapsimalleilta haetaankin. Ei lapsimallien pidäkään olla mitenkään meikattuejen olioiden näköisiä, vaan kuvaksellisia nättejä lapsia! munkin lapsi on todella kaunis, mutta kuvissa näyttää pikeminkin hannibalilta kun kauniilta lapselta, ihan niinkun minäkin!!!!
mä tiedän, että oon kaunis ja seksikäs, mutta valokuvissa.. joo ei onnistu! kaikki ei ole kuvauksellisia!
siinä se pontti onkin malleilla, kuvauksellisuus. harvoilla on sen lisäksi kauniit kasvos. mun milestä savannan lapset on kuvauksellisuuden lisäkisi tosi nättejä!!

ja uskon, että saavat kuitenkin itse valita alansa! :)
 
rietas
[QUOTE="Vierailee";25788862]Sen verran raaka ja pinnallinen se maailma on, ainakin sitten isona. Ja lapsille myös halutaan vähän kehittävämpiä harrastuksia kuin kameran edessä keikistely tai ylipäätään ulkonäön korostaminen.[/QUOTE]

Kuka tässä on ulkonäköä korostanut ja ollut raaka? Joo, ne muutamat mammat, jotka tässä ketjussa arvostelevat lasten ulkonäköä melko rumasti. Eiköhän se vika ole siellä päässä?
 
"muumimamma"
Lapset antavat vaikutelman elämästä jota yrittämäl yritetään tehdä paremmaksi. Hoikemmasta lapsesta voisi mallia ehkä ajatella mutta pyöreämmästä ei ollenkaan. Lapsellasi on pesemättömät hampaat jotka huomaa jo ikenien kunnosta. Keskittyisit lapsiin enemmän, nolaat vain itsesi kun tänne tulet kuvia julkaisemaan. Mitä lapsesi isompana ajattelee kun olet arvioinut heidän yksityisyyden aivan väärin ja mahdollisesti voivat kärsiä sinun teoistasi?
 
"Napsu"
Toivottavasti he ovat samanlaisia kuin mä ja todenäköisesti ovatkin:D. Mua oikeasti naurattaa ne komentit. Koska en voi muuta sanoa ja totea taas että maailma on täynnä sairaita päästä ja kateellisia, tylsistyneitä ihmisiä:)


Peache kiitos muuten sulle:heart:
Lapsia haukutaan julkisesti ja äitiä vaan naurattaa!!? Surullista, että äiti haluaa altistaa tieten tahtoen lapsensa "sairaalla maailmalle" ja julkiselle kritiikille.
 
poistakaa ketju!
Poistakaa nyt modet hyvät koko ketju. Jos tuo aloittaja haluaa itsestään kuvia levitellä nettiin ja kertoa nimensä kuin tissien kuppi koon mutta suojelkaa nyt edes tämän alaikäisiä lapsia!
Lapsesi tuskin tietää että kuvansa on keskustelupalstoilla ja ties ketkä sitä imuroi :(
 
rietas
[QUOTE="Napsu";25789182]Lapsia haukutaan julkisesti ja äitiä vaan naurattaa!!? Surullista, että äiti haluaa altistaa tieten tahtoen lapsensa "sairaalla maailmalle" ja julkiselle kritiikille.[/QUOTE]

Minusta taas surullisempaa on tämä asenne, että on ikään kuin kiusatun vika että häntä kiusataan.

Miten sinä estät lastesi altistumisen sairaalle maailmalle ja julkiselle kritiikille? Ette poistu koskaan kotoa?
 
rietas
[QUOTE="meriska";25789201]Mutta melko varmasti tulevat näkemään koska äitinsä teki sen mahdolliseksi:([/QUOTE]

Voi jumalauta. Rumaa puhuvat, lapsia haukkuvat aikuiset ihmisethän tässä ne väärintekijät on!!! Oikeesti: kuinka ilkeä ja paha pitää aikuisen olla että ruotii lasten ulkonäköä ikävään ja jopa herjaavaan sävyyn?
 
voi juma
[QUOTE="vieras";25789207]


Enpä usko että lapsiasi naurattaa:( Olisit ajatellut kaksi kertaa ennenkuin lastesi kuvat laitoit nettiin????[/QUOTE]

Ainoat lasten kuvatko ne täällä ovat?

Kuvapinojahan täällä riittää.
 
niinpä Milanna
Toivottavasti he ovat samanlaisia kuin mä ja todenäköisesti ovatkin:D. Mua oikeasti naurattaa ne komentit. Koska en voi muuta sanoa ja totea taas että maailma on täynnä sairaita päästä ja kateellisia, tylsistyneitä ihmisiä:)


Peache kiitos muuten sulle:heart:
Ja sinähän olet ainut terve tässä porukassa? Kun laitat näitä kuvia tänne niin altistat itsesi tälle sonnalle, joka tulee niskaan? Ja moni kommentoi tosissaan ja ovat lastesi puolella, vaikka et itse sitä huomaa! On lapsen suojelua varjella häntä medialta ja mielestäni olet ajattelematon laittaessasi lastesi kuvia julkisesti nettiin. Kuvista en kommentoi mitään. Siinä sulle ajattelemisen aihetta ihan tavalliselta palstan käyttäjältä, joka ei halua mitään pahaa sinulle eikä tyttärillesi.
 
"vieras"
Voi jumalauta. Rumaa puhuvat, lapsia haukkuvat aikuiset ihmisethän tässä ne väärintekijät on!!! Oikeesti: kuinka ilkeä ja paha pitää aikuisen olla että ruotii lasten ulkonäköä ikävään ja jopa herjaavaan sävyyn?
Tasan tarkkaan venakko tiesi etukäteen mitä tuleman pitää!!! Mutta ei minkäänlaista suojeluvaistoa lastensa puolesta, pakko oli laitta lastensa kuvat yleiselle keskustelupalstalle????
 
voi juma
[QUOTE="vieras";25789235]Tasan tarkkaan venakko tiesi etukäteen mitä tuleman pitää!!! Mutta ei minkäänlaista suojeluvaistoa lastensa puolesta, pakko oli laitta lastensa kuvat yleiselle keskustelupalstalle????[/QUOTE]

Ainoat lasten kuvatko ne täällä ovat?

Kuvapinojahan täällä riittää.
 
rietas
[QUOTE="vieras";25789235]Tasan tarkkaan venakko tiesi etukäteen mitä tuleman pitää!!! Mutta ei minkäänlaista suojeluvaistoa lastensa puolesta, pakko oli laitta lastensa kuvat yleiselle keskustelupalstalle????[/QUOTE]

Ei saatana, oletko sä tosiaan sitä mieltä, että kiusaaminen on kiusatun syy ja jos on mahdollisuus tulla kiusatuksi esim. ulkonäön takia, pitää pysyä pois ihmisten ilmoilta tai vaan kestää se piikittely?

Oletko muuten kaikille muillekin lastensa kuvia palstalla esitelleille käynyt pitämässä saman saarnan?
 

Yhteistyössä