**Tässä vähän mallikuvia lapsista**

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
rietas
[QUOTE="meriska";25789246]Mä pidän kyllä kaikkia niitä äitejä vastuuttomina jotka nettiin laittaa lastensa kuvia ja olen sen myös sanonut![/QUOTE]

Entäpä mielipiteesi niistä aikuisista ihmisistä, jotka haukkuvat lasten ulkonäköä näiden kuvien perusteella?
 
"Miisa"
Ammattilaisen kuvia?! Jepjep!
Miksi ne ei ole kuvaajan sivuilla, niinkuin yleensä?
Meijän lasten kuvat laitettiin kyllä ammatilaisen siuville, ja sain antaa sivuntiedot niille joille halusin.

Ei mitenkään erikoisia kuvia kyllä. Samanlaisia saa otettua ihan kotona.
 
"mielipide"
En pidä normaalina KETÄÄN, joka laittaa lapsensa kuvan keskustelupalstalle. En venakkoa, enkä teitä muitakaan jotka lastenne kuvia levitätte. Niinkuin joku sanoi; kerran netissä =ikuisesti netissä. Onko järkevää oikeasti? Tajuatteko miten kuvat saattaa levitä mihin tahansa ja lapsenne sitten isona saattaa törmätä sattumalta niihin, onko se reilua taikka mukavaa???Tai terveellistä lapsen/ihmisen itsetunnolle?

Minä ainakin VIHAISIN äitiä, jos paljastuisi että oma äiti olisi laittanut nettiin kuvia. HUH huh!!
Miettikää hieman. Vaikka olisitte itse narsisteja, niin voitteko YHTÄÄN ajatella lastenne parasta???
 
"äiti"
Meidän lapset suuttuu jo siitä, jos olen laittanut FB:iin kuvat heistä. Siis esim. perhepotretin tai vastaavan. Eivät varmasti haluaisi, että joku hyeenalauma Kaksplussan kaltaisella palstalla näkisi kuvat ja ruotisi niitä. Ei elämä sentään!
 
"abc"
En kyllä ymmärrä, miten uskallat laittaa lapsesi kuvat TÄNNE arvosteltavaksi, kun aina tosiaan saat kakkaa niskaan. Minustakin tavallisia sieviä lapsia, mut ihanan paksut hiukset. Ja jos jonkun kuvan nettiin laitat, vaikka vaan hetkeksi, niin pois sitä et sieltä saa. Itse en lapsistani kuvia laita, koska olen sitä mieltä, että saavat itse päättää kun kasvavat, haluavatko kuvia nettiin vai ei. Ajattele, jos ne kasvettuaan sattuvat joskus tähänkin ketjuun törmäämään. Vanhojakin asioita netistä löytyy, kuten erään kaverini johonkin kunnan tenavatähtikisaan osallistumisesta kuvattu video....ei ollut kovin iloinen siihen sattumalta törmättyään.
 
-
Ihmettelen samaa, että millainen ihminen laittaa lastensa kuvat arvosteltavaksi nettiin?
Toiseksi olen tässä tovin seurannut Venakon juttuja ja sanomisia ja reagoimista kaikkeen, jossa häntä vähääkään kritisoidaan. Tuntuu, että hänellä ei ole kovinkaan realistista käsitystä itsestään tai nykymaailmasta. Suosittelisin syvää itsensä tutkiskelua ehkäpä jonkun terapeutin tai muun avustuksella.
Tarkoitukseni ei ole loukata tai olla ilkeä... Venakko vaan tuntuu itse vetävän mattoa jalkojensa alta jatkuvalla syötöllä ja valittaa täällä sen jälkeen miten häntä kiusataan ja paskaa vaan sataa niskaan.
Kaikki ei tietenkään voi olla penaalin terävimpiä kyniä, mutta jos edes vähän vois yritää terottaa...
 
Venakko Milanna
Sellainen ihminen kuin mä laita kuvia nettiin;)

En ole hysteerinen sen suhteen ja ajatelkaa rauhassa mitä haluatte. Huom. vaan että koko netti on täynnä lasten kuvia. Sekä me haetaan just julkisuutta, pitääkö mun käydä mallikoulussa ja pitää ne kuvat vain itselle:D hehe
 
"Sone"
[QUOTE="mielipide";25789606]En pidä normaalina KETÄÄN, joka laittaa lapsensa kuvan keskustelupalstalle. En venakkoa, enkä teitä muitakaan jotka lastenne kuvia levitätte. Niinkuin joku sanoi; kerran netissä =ikuisesti netissä. Onko järkevää oikeasti? Tajuatteko miten kuvat saattaa levitä mihin tahansa ja lapsenne sitten isona saattaa törmätä sattumalta niihin, onko se reilua taikka mukavaa???Tai terveellistä lapsen/ihmisen itsetunnolle?

Minä ainakin VIHAISIN äitiä, jos paljastuisi että oma äiti olisi laittanut nettiin kuvia. HUH huh!!
Miettikää hieman. Vaikka olisitte itse narsisteja, niin voitteko YHTÄÄN ajatella lastenne parasta???[/QUOTE]

Niinpä. Tosin yksittäinen kuva lapsesta ilman mitään lisäinfoa vielä juuri ja juuri menee. Mutta kun tässä tapauksessa on vähän "too much information". Kun tiedämme mm. kyseisen äidin "ammatista" ja pimpsan terveydestä alkaen ja yhtä jos toista, muista kuvioista nyt puhumattakaan.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Sone";25790547]Niinpä. Tosin yksittäinen kuva lapsesta ilman mitään lisäinfoa vielä juuri ja juuri menee. Mutta kun tässä tapauksessa on vähän "too much information". Kun tiedämme mm. kyseisen äidin "ammatista" ja pimpsan terveydestä alkaen ja yhtä jos toista, muista kuvioista nyt puhumattakaan.[/QUOTE]

Ai niin vielä ei pelkästään alapää ongelmia, myös yläpää;)

kun kukas mä olin palstan perusteella, mut en kovin terve ainakaan
 
"vieras"
[QUOTE="Miisa";25789306]Ammattilaisen kuvia?! Jepjep!
Miksi ne ei ole kuvaajan sivuilla, niinkuin yleensä?
Meijän lasten kuvat laitettiin kyllä ammatilaisen siuville, ja sain antaa sivuntiedot niille joille halusin.

Ei mitenkään erikoisia kuvia kyllä. Samanlaisia saa otettua ihan kotona.[/QUOTE]
Ja - vaikka ovatkin jotain koekuvia - ammattilaisen ottamissa missä tahansa kuvissa näkyy kuvaajan nimi/firma.
 
"vieras"
[QUOTE="Sone";25790547]Niinpä. Tosin yksittäinen kuva lapsesta ilman mitään lisäinfoa vielä juuri ja juuri menee. Mutta kun tässä tapauksessa on vähän "too much information". Kun tiedämme mm. kyseisen äidin "ammatista" ja pimpsan terveydestä alkaen ja yhtä jos toista, muista kuvioista nyt puhumattakaan.[/QUOTE]
Venakon hysteerinen alapäähygienia johtuu siitä, että sitä römpsää on käytetty kyseenalaisesti ja nyt haluaa vimmatulla pesemisellä "puhdistautua". Samoin toimii raiskattu ihminen.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25790811]Venakon hysteerinen alapäähygienia johtuu siitä, että sitä römpsää on käytetty kyseenalaisesti ja nyt haluaa vimmatulla pesemisellä "puhdistautua". Samoin toimii raiskattu ihminen.[/QUOTE]näköjään on traumoja 2 sta miehestä:D
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä