**Tässä vähän mallikuvia lapsista**

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
höhöhöh
Minusta on outoa, että Venakko haukkuu muita hulluiksi ja mielisairaiksi, mutta vetää heti herneen nenään, jos joku muu sanoo jotain häntä vastaan. Ja sitten vielä kehtaa väittää, että ei välitä.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja höhöhöh;25801062:
Minusta on outoa, että Venakko haukkuu muita hulluiksi ja mielisairaiksi, mutta vetää heti herneen nenään, jos joku muu sanoo jotain häntä vastaan. Ja sitten vielä kehtaa väittää, että ei välitä.
eikö kiva saada siitä mitä tilaa... etkö kestää jos mäkin avaan suutani
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25801196]Hauskat kuvat. Ottakaa säännöllinen aikuisen valvoma hammaspesu kehiin[/QUOTE]

kyllä olen melkein aina paikalla. Tosella ongelmana on että liian nopeasti hampaat alkoivat vaihtua ja monet hampaat nyt heilu:) yhtäaika
 
eikö kiva saada siitä mitä tilaa... etkö kestää jos mäkin avaan suutani
Missä kohtaa mä tilasin kysymällä kysymyksen sulta mielentilatutkimuksen?
Mä ymmärtäisin,että haukut mua,jos olisin sua haukkunut..mitä en ole tehnyt..

Ja mä en todellakaan ole sun stalkkeris.. :D
Pidin sun jutuista ennen..mutta olen jättänyt pikku hiljaa avaamatta useimmat sun aloitukset,koska sen jo valmiiksi tietää mitä ne sisältää tai mihin ne johtaa..
Aivan,kuin nauttisit siitä,että saat ihmiset kimppuusi täällä.
Otat nekin kommentit pahalla joita ei pahalla ole tarkoitettu,haukut sitten ihmiset ja hetken päästä surkuttelet,kun sua joku on haukkunut...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25802304:
Missä kohtaa mä tilasin kysymällä kysymyksen sulta mielentilatutkimuksen?
Mä ymmärtäisin,että haukut mua,jos olisin sua haukkunut..mitä en ole tehnyt..

Ja mä en todellakaan ole sun stalkkeris.. :D
Pidin sun jutuista ennen..mutta olen jättänyt pikku hiljaa avaamatta useimmat sun aloitukset,koska sen jo valmiiksi tietää mitä ne sisältää tai mihin ne johtaa..
Aivan,kuin nauttisit siitä,että saat ihmiset kimppuusi täällä.
Otat nekin kommentit pahalla joita ei pahalla ole tarkoitettu,haukut sitten ihmiset ja hetken päästä surkuttelet,kun sua joku on haukkunut...
Entä jos et avaisi enää ollenkaan? Tai jättäisit edes kommentoimatta? Oliko sinulla edes itse aloitukseen mitään sanottavaa, vai halusitko vain tulla haastamaan taas riitaa?
 
hehehe
[QUOTE="valokuvaaja";25781143]Eipä ole tuo räpsijä koulunpenkillä paljoa homehtunut. Kukaan joka tuntee mitään ammattiylpeyttä ei päästäis tommosia käsistään edes koemielessä.[/QUOTE]

Valokuvaajan ammattiin ei tosiaan tarvita mitään koulutusta. :D Mutta joo, laadullisesti nuo kuvat on huonoja, mutta tätähän tää nykyään on kun kaikki haluaa julkkiksiksi niin kuka vaan jolla on kamera voi päättää hyötyä näistä pyrkyreistä ja alkaa rahastamaan surkeilla "mallikuvilla" jotka ovat "ammattilaisen" ottamia. Eri asia on sitten oikeat kuvaajat joita lehdet ja mallitoimistot käyttää...
 
Venakko Milanna
Valokuvaajan ammattiin ei tosiaan tarvita mitään koulutusta. :D Mutta joo, laadullisesti nuo kuvat on huonoja, mutta tätähän tää nykyään on kun kaikki haluaa julkkiksiksi niin kuka vaan jolla on kamera voi päättää hyötyä näistä pyrkyreistä ja alkaa rahastamaan surkeilla "mallikuvilla" jotka ovat "ammattilaisen" ottamia. Eri asia on sitten oikeat kuvaajat joita lehdet ja mallitoimistot käyttää...
sorry mutta nämä kuvia oli mallitoimistossa tehty ja ne on koekuvia ja näitä on 127 kpl
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25802304:
Missä kohtaa mä tilasin kysymällä kysymyksen sulta mielentilatutkimuksen?
Mä ymmärtäisin,että haukut mua,jos olisin sua haukkunut..mitä en ole tehnyt..

Ja mä en todellakaan ole sun stalkkeris.. :D
Pidin sun jutuista ennen..mutta olen jättänyt pikku hiljaa avaamatta useimmat sun aloitukset,koska sen jo valmiiksi tietää mitä ne sisältää tai mihin ne johtaa..
Aivan,kuin nauttisit siitä,että saat ihmiset kimppuusi täällä.
Otat nekin kommentit pahalla joita ei pahalla ole tarkoitettu,haukut sitten ihmiset ja hetken päästä surkuttelet,kun sua joku on haukkunut...
No mitä hlevetti sä täällä sitten teet. Hastaat riidan ja pidät sen jälkeen itseä täysin normaalina? Huoh. Sekä mun aloitus oli täysin normaali, tiedoksi vaan
 
No mitä hlevetti sä täällä sitten teet. Hastaat riidan ja pidät sen jälkeen itseä täysin normaalina? Huoh. Sekä mun aloitus oli täysin normaali, tiedoksi vaan
Sulle kysymyksen esittäminen on riidan haastamista? :D
Sinähän se rupesit mua stalkkeriksi nimittelemään sekä tekemään mielentilatutkimusta ja päädyit siihen tulokseen,et mulla on päässä vikaa..
Sä pahoitat mieles,kun sua haukutaan,mutta silti haukut itse täällä ihmisiä jotka eivät sua ole nimitellyt..
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25804145:
Sulle kysymyksen esittäminen on riidan haastamista? :D
Sinähän se rupesit mua stalkkeriksi nimittelemään sekä tekemään mielentilatutkimusta ja päädyit siihen tulokseen,et mulla on päässä vikaa..
Sä pahoitat mieles,kun sua haukutaan,mutta silti haukut itse täällä ihmisiä jotka eivät sua ole nimitellyt..
Oujee ja taas stalkkeri täällä. Etkö itse huoma, joka kerta kun mä sulle vastan, oot vastamassa takas?:O
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25804145:
Sulle kysymyksen esittäminen on riidan haastamista? :D
Sinähän se rupesit mua stalkkeriksi nimittelemään sekä tekemään mielentilatutkimusta ja päädyit siihen tulokseen,et mulla on päässä vikaa..
Sä pahoitat mieles,kun sua haukutaan,mutta silti haukut itse täällä ihmisiä jotka eivät sua ole nimitellyt..
Sinäkin mokoma, et älyä lopettaa tuota vouhkaamistasi. Olet joko tyhmä tai muuten viallinen.
 
[QUOTE="vieras";25804159]Sinäkin mokoma, et älyä lopettaa tuota vouhkaamistasi. Olet joko tyhmä tai muuten viallinen.[/QUOTE]

Tottakai..mites se olikaan ei oo kaikki palikat kohallaan..vai kuinkas se Milanna mut määritteli.. ;) :D
 
hehehe
sorry mutta nämä kuvia oli mallitoimistossa tehty ja ne on koekuvia ja näitä on 127 kpl
Tottakai on, mutta mallitoimistojakin on niin eri tasoisia... Mieheni on ammattikuvaaja, ja hän oli näistä kuvista sitä mieltä että jopa mä (maailman huonoin kuvaaja) ottaisin parempia omalla kännykkäkamerallani, ja se meinaa siis todella huonoa laatua. Toivottavasti tosiaan ette näistä maksaneet. Lapset on kyllä suloisia, mutta vaikka kuvat ois kuinka koekuvia niin kyllähän niiden kuitenkin pitäs olla tarkkoja, ei tärähtäneitä ja kunnolla valaistuja...
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25804207:
Ai nyt sinä alat saarnata jo ihmisille siitä paljon he aikaansa viettävät koneella? :D
Jos nyt sattuu tämä ketju etusivulla näkymään niin eipä se paljon stalkkerointia kaipaa,että huomaa siihen tulleen lisää kommentteja. :D
ei jumalauta. Kyllä oot harvinaisen tyhmä. Sorry vaan. Mutta en enää komentoi, kun sellaisia kuin sä nautivat, kun hastaavat ensiks riita ja se henkilö menee mukaan... sairasta
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25804207:
Ai nyt sinä alat saarnata jo ihmisille siitä paljon he aikaansa viettävät koneella? :D
Jos nyt sattuu tämä ketju etusivulla näkymään niin eipä se paljon stalkkerointia kaipaa,että huomaa siihen tulleen lisää kommentteja. :D
LOPETA!! Vänkäät kuin 2-vuotias. Älä avaa Milannan ketjuja kun ne ovat sulle kuin punainen vaate härälle.
 

Yhteistyössä