**Tässä vähän mallikuvia lapsista**

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"Zap"
näitä on yhteensä 127, niin laitoin muutamia vaan, koe kuvia....

ja varma niin kuin aina saan kakka niskaan=)

Aijaa.com - 9680426.jpg

Ei minään viduiluna, vaan ihan oikeana asiana. Onko tyttäresi näköä tutkittu? Hänellä on samanlainen karsastus kuin pojallani, joka aiheuttaa stereonäön puutetta ja sitä kautta katsellessa silmän vuorottelua. Tämä johtaa siihen, että vahvempi silmä vahvistuu ja aivot alkavat hylkiä heikompaa silmää. Mikäli asiaa ei korjata, toinen silmä sokeutuu, vaikka terve onkin (aivot eivät käsittele heikon silmän lähettämiä signaaleja).
 
Fap
[QUOTE="Zap";26384968]Ei minään viduiluna, vaan ihan oikeana asiana. Onko tyttäresi näköä tutkittu? Hänellä on samanlainen karsastus kuin pojallani, joka aiheuttaa stereonäön puutetta ja sitä kautta katsellessa silmän vuorottelua. Tämä johtaa siihen, että vahvempi silmä vahvistuu ja aivot alkavat hylkiä heikompaa silmää. Mikäli asiaa ei korjata, toinen silmä sokeutuu, vaikka terve onkin (aivot eivät käsittele heikon silmän lähettämiä signaaleja).[/QUOTE]

Ei Venakko tuollaiset asiat kiinnosta!
 
Venakko Milanna
Pakko senkin nosta:D

TE ETTE USKO jostka haukuitte mun lapsia rumaksi

Niin mun RUMAT, keltaiset hampaat, lihavat tai laihat kamalat lapset pääsivät töihin ja 2 työkeikka odottaa:D HAHA
 
aser
Onpa kiva, että vihdoin hyväksytään malleiksi sellaisia "normaaleja" ihmisiä (lapsia tässä tapauksessa)

Oon aina ihmetellu miks mallit (jopa lapsi mallit) on niin... no, tietyn näkösiä. Mutta jos sinun lapsesi ovat saaneet työkeikkoja niin hyyyvä. Inhoon sitä kun aina kaikissa mainoksissa yms muissa on "täydellisiä" lapsia.

Älä käsitä väärin, en väitä että lapsesi ovat rumia :D Mutta he ovat "normaalin" näköisiä :)
 
Venakko Milanna
Onpa kiva, että vihdoin hyväksytään malleiksi sellaisia "normaaleja" ihmisiä (lapsia tässä tapauksessa)

Oon aina ihmetellu miks mallit (jopa lapsi mallit) on niin... no, tietyn näkösiä. Mutta jos sinun lapsesi ovat saaneet työkeikkoja niin hyyyvä. Inhoon sitä kun aina kaikissa mainoksissa yms muissa on "täydellisiä" lapsia.

Älä käsitä väärin, en väitä että lapsesi ovat rumia :D Mutta he ovat "normaalin" näköisiä :)

et varma usko, mutta mun lapset just pääsi siks kun eivät ole normaaleja:) vaan kuulema kauniit pirteet ja tukka loistava, todella erikoiset managerinkin mielestä ja yks juttu mihin je pääse kuva jotain vanah aika ja tyyli vaatteet, en tarkaan tiedä vielä
 
"Jelly"
No kyllä hyviin tapoihin kuuluukin kehua lapsia, tottakai.
Eikä vittuiluna tämä, kaikki lapset on omalla tavallaan nättejä ja herkkiä.
Ihan tavallisen näköisiä lapsukaisia ovat, älä nyt ota kohteliaisuuksia niin vakavasti, että alat leijumaan.
 
"vieras"
[QUOTE="Zap";26384968]Ei minään viduiluna, vaan ihan oikeana asiana. Onko tyttäresi näköä tutkittu? Hänellä on samanlainen karsastus kuin pojallani, joka aiheuttaa stereonäön puutetta ja sitä kautta katsellessa silmän vuorottelua. Tämä johtaa siihen, että vahvempi silmä vahvistuu ja aivot alkavat hylkiä heikompaa silmää. Mikäli asiaa ei korjata, toinen silmä sokeutuu, vaikka terve onkin (aivot eivät käsittele heikon silmän lähettämiä signaaleja).[/QUOTE]

Huom Milanna! Ootko huomannu tämän kommentin?
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Jelly";26977316]No kyllä hyviin tapoihin kuuluukin kehua lapsia, tottakai.
Eikä vittuiluna tämä, kaikki lapset on omalla tavallaan nättejä ja herkkiä.
Ihan tavallisen näköisiä lapsukaisia ovat, älä nyt ota kohteliaisuuksia niin vakavasti, että alat leijumaan.[/QUOTE]

Jos lapset olisivat se mitä sun mielestä ne on, ei kukaan olisi vitsinyt töihin ota:whistle:
 

Yhteistyössä