**Tässä vähän mallikuvia lapsista**

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ovatko nämä nyt ne kuvat jotka otettiin Helsingin reissulla mallitoimistoon? Sanoit jossain keskustelussa etteivät lapsen koulu- tai päiväkoti kuvat kelpaa mallitoimistolle koekuviksi. Voi olla että mallitoimisto haluaa nähdä miten lapsi toimii/käyttäytyy kameran edessä mutta todellakaan nämä kuvat eivät ole mitenkään laadultaan erikosia ja parempia kuin pk/koulukuvat. Eli jos mallitoimisto on kiinnostunut lapsesta, varmasti kutsuvat kyllä koekuvaukseen ihan niiden omien kuvienkin perusteella, ei tarvotse mennä otattamaan kuvia vain sen takia. Päällä olevilla vaatteilla taas ei ole mitään merkitystä sille mitä toimisto lasten kuvauksellisuudesta ajattelee.
 
Venakko Milanna
2 kerta päivässä hammasharjalla ne pesee. Hammasalääkärissä viimeks kävimme 2vkoa sitten, jus esikoisen takia, miks hampaista tuli keltaiset. Niin siks että ne vaihtu nopeasti, 2 hammasta vaihtui ja muut lähtee pois, siks ne on keltaiset. Tiedoksi vaan sullekin tietämätön hammashoitaja:)

mutta just kakka olen odotanutkin:D jeee ja sain
 
diojfoszdfko
Iloiset kuvat ja söpöjä tyttöjä. Vaikkei tytöistä välttämättä malleja isona tulisikaan, niin mallikurssilla ja kameran edessä oppii rohkeutta, itseluottamusta ja sosiaalisia taitoja :)
 
Venakko Milanna
Ihana muuten tuo punainen takki toisella neidillä :).
Toi punainen takki tai oikeasti mekko, on joku Turkulainen yritys teki:D se on vähän sellainen arvokas, muistakseni 150 e maksoi. Mutta tykkään kans... ehkä ainoa normaali vaateita. Muuta vaateet kamalia:D tai en tiedä miks kuvaja halusi ne, se sanoi vaan että ei liika värejä tai bling blingia saa jostain syystä kun ne on koekuvia, pitää olla peruskuvia:rolleyes:
 
hammashoitaja
2 kerta päivässä hammasharjalla ne pesee. Hammasalääkärissä viimeks kävimme 2vkoa sitten, jus esikoisen takia, miks hampaista tuli keltaiset. Niin siks että ne vaihtu nopeasti, 2 hammasta vaihtui ja muut lähtee pois, siks ne on keltaiset. Tiedoksi vaan sullekin tietämätön hammashoitaja:)

mutta just kakka olen odotanutkin:D jeee ja sain
Keltainen väri ei tarkoita sitä, että hampaat olisivat likaiset, enkä tarkoittanut kommentissani sitä. Puhuin punaisista ja pullottavista ikenistä, jotka ovat ientulehduksen merkki.

Tuonikäiset lapset eivät osaa harjata hampaitaan tarpeeksi huolellisesti itse, heidän käden motoriikka ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi kehittynyttä. Aikuisen tulee auttaa harjauksessa.
 
Venakko Milanna
Keltainen väri ei tarkoita sitä, että hampaat olisivat likaiset, enkä tarkoittanut kommentissani sitä. Puhuin punaisista ja pullottavista ikenistä, jotka ovat ientulehduksen merkki.

Tuonikäiset lapset eivät osaa harjata hampaitaan tarpeeksi huolellisesti itse, heidän käden motoriikka ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi kehittynyttä. Aikuisen tulee auttaa harjauksessa.
No sitten olimme tumpelo hammaslääkärillä, pitää valitus tehdä....

niin ja kyllä ne harjaa itse, mutta olen myös autamassa, hyvin heillä käsi käy sähköhammasharjan kanssa
 
Toi punainen takki tai oikeasti mekko, on joku Turkulainen yritys teki:D se on vähän sellainen arvokas, muistakseni 150 e maksoi. Mutta tykkään kans... ehkä ainoa normaali vaateita. Muuta vaateet kamalia:D tai en tiedä miks kuvaja halusi ne, se sanoi vaan että ei liika värejä tai bling blingia saa jostain syystä kun ne on koekuvia, pitää olla peruskuvia:rolleyes:
Mulle on yks hailee, maksoiko vaate 1,50, 15, 150 vai 1500 euroa :D.

Sehän on ihan tunnettu sääntö, että lapsikuvissa suositaan yksivärisiä vaatteita, koska niissä lapsi pääsee parhaiten ikään kuin esille. Väreistäkin oli jotakin sääntöä, ettei liian tummaa tai hailakkaa.

Varmasti nuo vaatteet on valittu siksi, että ne on tosiaan selkeitä perusvaatteita. Tarkoitushan on, että lapset pääsevät kuvissa oikeuksiinsa, vaatteilla ei niin väliä.
 
juf
Tytöilläsi on ilmeisesti kiharat hiukset normaalisti? Mä oon aina kade kaikille, joilla luonnonkiharat hiukset. Ne on niin kauniit, eivätkä ikinä mee lättänänä päätä myöten. :D Kivoja kuvia!
 

Yhteistyössä