**Tässä vähän mallikuvia lapsista**

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25780557]No mutta miksi laitat lapsistasi kuvia?

Sulla ei ole mitään käsitystä mistään ja olet ihan hukassa, kun viet MALLIKUVAUKSEEN tuon näköiset lapset! Tavallistakin tavallisempia. Ei voi edes erityisen söpöiksi sanoa saatika kuvauksellisiksi.[/QUOTE]

No miks et kestää, kun mä vastan takaisin ja sanon oman mielipiden?
 
[QUOTE="vieras";25780557]
Sulla ei ole mitään käsitystä mistään ja olet ihan hukassa, kun viet MALLIKUVAUKSEEN tuon näköiset lapset! Tavallistakin tavallisempia. Ei voi edes erityisen söpöiksi sanoa saatika kuvauksellisiksi.[/QUOTE]
Mäkin vein, kun pyysivät lähettämieni koekuvien perusteella.

Kai ne haluaa ihan tavallisia, lapsen näköisiä lapsia kuvauksiin, eikä mitään amerikkalaistyylisiä lapsimissejä tai muuta spesiaalia.
 
Venakko Milanna
Onneks mun tytär on kaunis ja oikea malli. Ollut jo 5 vuotta. Hänellä upeita, tunteikkaita kuvia. Ei lapsesi ole kuvauksellisia. Silmissä ei näy ilme. Sori...
Miks sori?:)

ei mua kiinnosta mitä muut sano, meilä omia sunnitelmia ja tiedämme mitä kenestä tulee, vaikka mitä kakka saan niskaan täällä, ei se vaan meijän todelliseen elämään vaikuttaa, vaikka kuinka yritätte pilkata
 
"äippä"
Onhan kaikkien äitien mielestä omat lapset maailman kauneimpia.. Mutta kannattaisi kuitenkin miettiä, missä asioissa lastaan kannustaa. Tulee mieleen nämä Idols-kokelaat, joillte äiti on aina sanonut että "kyllä sä pentti oon paras laulaja koko maailmassa" ja sitten kun ne tulee ohjelmaan niin niille kerrotaan Totuus. Ei tarvitse julmasti sanoa, ettei sinun ulkonäkösi riitä malliksi saakka, mutta voi ohjata johonkin kivaan tekemiseen jossa oikeasti pärjää. Minusta nämä tytöt ovat ihan nättejä lapsia, mutta ei tällaiset lapset mistään mitään keikkaa saa.. :( Suosittelisin kannustamaan johonkin muuhun tekemiseen. Voisit esimerkiksi miettiä jotain jossa lapsesi saisivat käyttää itse omaa luovuuttaan ja älyään. Kameran edessä pällistely keskivertoulkonäöllä ei mielestäni ole kovin järkevää... Vaikkakin ehkä ihan hauskaa.
 
"äippä"
Miks sori?:)

ei mua kiinnosta mitä muut sano, meilä omia sunnitelmia ja tiedämme mitä kenestä tulee, vaikka mitä kakka saan niskaan täällä, ei se vaan meijän todelliseen elämään vaikuttaa, vaikka kuinka yritätte pilkata
Tämä on vielä surullisempaa, että "tiedätte mitä kenestäkin tulee". Oletko kysynyt lapsilta mitä ne itse haluaa olla? Tää kuulostaa mun mielestä jo vähän julmalta.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="äippä";25780613]Onhan kaikkien äitien mielestä omat lapset maailman kauneimpia.. Mutta kannattaisi kuitenkin miettiä, missä asioissa lastaan kannustaa. Tulee mieleen nämä Idols-kokelaat, joillte äiti on aina sanonut että "kyllä sä pentti oon paras laulaja koko maailmassa" ja sitten kun ne tulee ohjelmaan niin niille kerrotaan Totuus. Ei tarvitse julmasti sanoa, ettei sinun ulkonäkösi riitä malliksi saakka, mutta voi ohjata johonkin kivaan tekemiseen jossa oikeasti pärjää. Minusta nämä tytöt ovat ihan nättejä lapsia, mutta ei tällaiset lapset mistään mitään keikkaa saa.. :( Suosittelisin kannustamaan johonkin muuhun tekemiseen. Voisit esimerkiksi miettiä jotain jossa lapsesi saisivat käyttää itse omaa luovuuttaan ja älyään. Kameran edessä pällistely keskivertoulkonäöllä ei mielestäni ole kovin järkevää... Vaikkakin ehkä ihan hauskaa.[/QUOTE]


Hyvää kun niin ajattelet ja niin kuin sanoin jo, että onneks meijän oikeassa elämässä asiat toisinpäin:)


Ja miten mä kuulun tänne eli minusta malli? Tiedätkö että olin ollut mallina 3 vuotta, vaikka palstan perusteella olen vaikka mitä :LOL: ja malliks mua otettiin heti, silloin vielä kroppa oli huippukunnossa 16-19veenä
 
Venakko Milanna
[QUOTE="äippä";25780634]Tämä on vielä surullisempaa, että "tiedätte mitä kenestäkin tulee". Oletko kysynyt lapsilta mitä ne itse haluaa olla? Tää kuulostaa mun mielestä jo vähän julmalta.[/QUOTE]

Pitääkö sun huolehtia enemmän omista asioista ja lapsista...=)

Tottakai mun pitää elää sun pään mukaan:D apua...
 
"vieras"
[QUOTE="äippä";25780613]Onhan kaikkien äitien mielestä omat lapset maailman kauneimpia.. Mutta kannattaisi kuitenkin miettiä, missä asioissa lastaan kannustaa. Tulee mieleen nämä Idols-kokelaat, joillte äiti on aina sanonut että "kyllä sä pentti oon paras laulaja koko maailmassa" ja sitten kun ne tulee ohjelmaan niin niille kerrotaan Totuus. Ei tarvitse julmasti sanoa, ettei sinun ulkonäkösi riitä malliksi saakka, mutta voi ohjata johonkin kivaan tekemiseen jossa oikeasti pärjää. Minusta nämä tytöt ovat ihan nättejä lapsia, mutta ei tällaiset lapset mistään mitään keikkaa saa.. :( Suosittelisin kannustamaan johonkin muuhun tekemiseen. Voisit esimerkiksi miettiä jotain jossa lapsesi saisivat käyttää itse omaa luovuuttaan ja älyään. Kameran edessä pällistely keskivertoulkonäöllä ei mielestäni ole kovin järkevää... Vaikkakin ehkä ihan hauskaa.[/QUOTE]

Juuri näin. Kyllä nämä lapsimallijutut yleensä enemmän äidin omien haaveiden toteuttamista kuin lasten toiveita.


Kannustaminen johonkin urheilu/musiikki/taideharrastukseen voisi olla hyväksi, jos mallihommia tulee niin se on sitten bonusta ja toteutetaan jos lapset itse todella haluavat.
 
sori vaan...
Laitoin sori siksi etten tahdo pahoittaa mieltäsi ! Ei kaikista lapsista tule malleja tms suurta. Kannustaisit lapsesi muuhun toimintaan. Älä haaskaa rahojasi (tai miehesi rahoja) kalliisiin mallikouluihin kun ei niistä hyötyä ole. Jos lapsi oikeasti on malliainesta hän ei tarvitse kouluja siihen :) Mallikoulut ovat rahanriivintää. Sinähän olet tanssija. Ehkäpä lapsesikin osaisi tanssia. Tai soittaa jotain soitinta :) Tuo on kyllä tässä tapauksessa hyvä paikka opettaa pettymyksistä. Tosin ehkä liian rankkaa...
 
[QUOTE="äippä";25780613]Voisit esimerkiksi miettiä jotain jossa lapsesi saisivat käyttää itse omaa luovuuttaan ja älyään. Kameran edessä pällistely keskivertoulkonäöllä ei mielestäni ole kovin järkevää... Vaikkakin ehkä ihan hauskaa.[/QUOTE]
Miksi ihmeessä pikkulasten harrastusten pitäisikään olla järkeviä? Prinsessaleikit, pukeutuminen, meikkaaminen, kameran edessä oleminen voi olla lapsen mielestä tosi hauskaa. Ja se hauskuus on mun mielestä tärkeintä kun kyse on suht pienistä lapsista :)
Sitäpaitsi, ei mallina olo tai mallin leikkiminen poissulje myös niitä mukamas-järkeviä, luovuutta ja älyä vaativia & kehittäviä juttuja.
Tuskin Milanna tyttärilleen luo mitään järisyttäviä ulkonäköpaineita & on jo ihan satavarma että tytöistä tulee kansainvälisiä huippumalleja ja siksi heidän ei tarvitse kouluakaan käydä tai mitään muuta opetella.
 
  • Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
"vieras"
[QUOTE="äippä";25780634]Tämä on vielä surullisempaa, että "tiedätte mitä kenestäkin tulee". Oletko kysynyt lapsilta mitä ne itse haluaa olla? Tää kuulostaa mun mielestä jo vähän julmalta.[/QUOTE]
Saavat kuulemma alkaa vaikka strippareiksi jos haluavat. :|
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
---
Laitoin sori siksi etten tahdo pahoittaa mieltäsi ! Ei kaikista lapsista tule malleja tms suurta. Kannustaisit lapsesi muuhun toimintaan. Älä haaskaa rahojasi (tai miehesi rahoja) kalliisiin mallikouluihin kun ei niistä hyötyä ole. Jos lapsi oikeasti on malliainesta hän ei tarvitse kouluja siihen :) Mallikoulut ovat rahanriivintää. Sinähän olet tanssija. Ehkäpä lapsesikin osaisi tanssia. Tai soittaa jotain soitinta :) Tuo on kyllä tässä tapauksessa hyvä paikka opettaa pettymyksistä. Tosin ehkä liian rankkaa...
Suomessa kun katsoo mainopksia, oli ne sitten lehti-, tv- tai ihan mitä vaan mainoksia ei lapset ole mitenkään erityisen kauniita vaan ihan tavallisia lapsia.

Kuten joku sanoikin aiemmin, ei Suomessa ole mitään lapsimissimeininkiä.
 
Venakko Milanna
Laitoin sori siksi etten tahdo pahoittaa mieltäsi ! Ei kaikista lapsista tule malleja tms suurta. Kannustaisit lapsesi muuhun toimintaan. Älä haaskaa rahojasi (tai miehesi rahoja) kalliisiin mallikouluihin kun ei niistä hyötyä ole. Jos lapsi oikeasti on malliainesta hän ei tarvitse kouluja siihen :) Mallikoulut ovat rahanriivintää. Sinähän olet tanssija. Ehkäpä lapsesikin osaisi tanssia. Tai soittaa jotain soitinta :) Tuo on kyllä tässä tapauksessa hyvä paikka opettaa pettymyksistä. Tosin ehkä liian rankkaa...
mun mieltä tämä palsta ei edes pystyy pahoittaa:D mulla on olemassa suodatin, enkä oikeassa elämässä mietin muita tai mitä kuka ajattelee. Elän kuin haluan, myös lapset....

Miehn ja mun rahoja ovat yhteisiä:) ja käyttämme niitä mihin haluamme:)....
Olin ollut tanssija, mutta lapsia ei kiinnosta oikein tanssiminen, vaikka haluan heitä tai halusin kans johonkin tanssimaan, se on kiva liikunta, mutta ei heille näköjään, kun ei halua
 
Venakko Milanna
Miksi ihmeessä pikkulasten harrastusten pitäisikään olla järkeviä? Prinsessaleikit, pukeutuminen, meikkaaminen, kameran edessä oleminen voi olla lapsen mielestä tosi hauskaa. Ja se hauskuus on mun mielestä tärkeintä kun kyse on suht pienistä lapsista :)
Sitäpaitsi, ei mallina olo tai mallin leikkiminen poissulje myös niitä mukamas-järkeviä, luovuutta ja älyä vaativia & kehittäviä juttuja.
Tuskin Milanna tyttärilleen luo mitään järisyttäviä ulkonäköpaineita & on jo ihan satavarma että tytöistä tulee kansainvälisiä huippumalleja ja siksi heidän ei tarvitse kouluakaan käydä tai mitään muuta opetella.
:heart:
 
[QUOTE="vieras";25780694]Saavat kuulemma alkaa vaikka strippareiksi jos haluavat. :|[/QUOTE]
Hyvä :). Lasten pitää saada olla sitä mitä haluavat olla. Vaikka se olisikin ristiriidassa sen suhteen, mitä me vanhemmat lapsistamme haluamme.
 
Venakko Milanna
Vielä Vittuilijoille:D


Meijän lapset oli kyllä niin kehuttu hiusten takia, että meitä pyydettiin tulla... Katotaan miten menee. Mutta heidän mielestä meillä on hyvää alku, just erikoisuus tukassa ja lapset tykkää kamerasta, vaikka alku oli vaikea, mutta sitten he alkoivat itte. Ensimmäsitä kerta kuulema todellakin hyvin meni:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Calm in the storm
"vieras"
mun mieltä tämä palsta ei edes pystyy pahoittaa:D mulla on olemassa suodatin, enkä oikeassa elämässä mietin muita tai mitä kuka ajattelee. Elän kuin haluan, myös lapset....

Miehn ja mun rahoja ovat yhteisiä:) ja käyttämme niitä mihin haluamme:)....
Olin ollut tanssija, mutta lapsia ei kiinnosta oikein tanssiminen, vaikka haluan heitä tai halusin kans johonkin tanssimaan, se on kiva liikunta, mutta ei heille näköjään, kun ei halua
Sulla nimenomaan ei ole mitään suodatinta päätellen, mitä kaikkea tännekin palstalle laitat.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood

Yhteistyössä