Tahtoo olla raskaana

Mä en olis ikinä ikinä uskonut, että kun olen yli 30v, niin haluan vielä lapsen ( ja mieskin haluaa ) . toivon niin, että olis tärpännyt ja pikkuriikkinen olis tulossa. Jos edellinen raskaus olisi jatkunut, niin olisin nyt viikoilla 20 ja risat :( . lievää lauantai angstia tässä poden. muilla samoja fiiliksiä näin "vanhalla" iällä :)
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
4km
40 huomattavasti lähempänä kuin 30 ja sama kaipaus, tuskaa!! Jotenkin voisi ajatella että sitä lieventää kun noita lapsukaisia on jo siunaantunut mutta toisaalta se, että tietää kuinka ihanaa äitiys kaiken arjen paskan keskellä on tekee kaipuusta entistä syvempää.
 
"vieras"
Ite lähes 30v ja täälläkin varovaisesti toivon että olis tärpänny nyt, edellisestä keskenmenosta toipuneena. Kolme kuukautta sitten keskenmeno, laskettu aika olisi ollut 20.8.
Toivotaan että meillä nyt tärppäis ja päästäis loppuun asti ilman murheita:)
 
jotenkin aina ajatteli, että eihän se keskenmeno minua kosketa. kun silloin nuorena ne lapset tuli niin helposti ja ilman huolia olin kokoajan. nyt oli sellainen tunne, että kaikki ei ole hyvin. oli kovia vihlaisuja ja muutenkin tuntui, että mahassa ei enää kasva ketään. vauva oli siis kuollut 10vkon paikkeilla, mutta istukka jatkoi omaa kasvuaan viikolla 12. ultraan mennessä osasin jotenkin odottaa huonoja uutisia, mutta oli se silti järkytys. nyt toiveikkaana odottelen, josko tärppäisi, mutta samalla pieni pelko siitä, että meneekö kaikki kuitenkaan hyvin. pahoitteluni muillekkin km kokeneille ja tsemppiä kaikkien yrityksiin ja haaveisiin.
Tuplat olis aika pelottavat :saint: .
 
"vieras"
Tiedän tunteen, meille on tulossa neljän ja täytän 31v kuukausi siitä kun (toivottavasti kun) vauva syntyy. Et just ehdin omaan takarajaani ;). Keskenmeno oli alku talvesta ja se todella aiheuttaa pelkoja, varsinkin kun raskaus ihan alussa (9+1) mutta ei auta murehtia, kun se ei sillä parane. 9kk oli yritystä.
 

Yhteistyössä