Taidan olla ainoa koko Suomessa, joka ei jaksa/halua maata auringossa?

  • Viestiketjun aloittaja kalkkilaivan kapteeni
  • Ensimmäinen viesti
kalkkilaivan kapteeni
Tuttavat pitävät kummajaisena, mutta minä en vaan jaksa istua porottavassa kuumuudessa. On toki mukavaa, että on lämmin, mutta muutoin olen kyllä enempi syksyihminen :)
 
liikkuja
mutta ulkoilen ja liikun paljon kesällä ja olen jo kesäkuun alussa yleensä jo todella ruskea/pisamilla jne. Ei mun keski-ikäinen ihoni millään enää kestäisi auringossa makoilua, nytkin saa suojata tosi hyvin, ettei tule ikävyyksiä.
 
Kun näki,miten auringon otto vaikutti oman äidin ihoon-rypistyi siinä 40-vuotiaana,kun rusina :snotty:
Ja tietenkin mietityttää ihosyöpä ym. haittavaikutukset.. Ei tee mieli enää grillata itteensä,niinkun nuorempana =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja liikkuja:
mutta ulkoilen ja liikun paljon kesällä ja olen jo kesäkuun alussa yleensä jo todella ruskea/pisamilla jne. Ei mun keski-ikäinen ihoni millään enää kestäisi auringossa makoilua, nytkin saa suojata tosi hyvin, ettei tule ikävyyksiä.
Mä en edes rusketu kauniisti :(
Olen joko vaalea tai sitten tomaatti. Kumpainenkin vähemmän kaunistavaa :D
 
Täälläkin yksi varjoissa mieluummin liikkuva=)
Sen verran on tullut verenperintönä punapigmenttiä, ettei hipiä oikeen aurinkoa palamatta kestä enkä muutenkaan tykkää paahtavasta auringosta.
Kesäillat on kyllä aivan ihania..
 
papukaijan ruokottomat puheet
Et ole ainoa!

Tykkään kyllä kesästä, mutta en kuitenkaan mihinkään porottavaan kuumuuteen mene makoilemaan! (Istuminen kohtuuden rajoissa ok.)

Mieluummin kävelen vaikka metsäpolulla kuin makoilen jossain...
 
lily-carmilla
voin maata rannalla tai istua terassilla suorassa aurigonpaisteessa ehkä 30 min. mutta sitten alan etsiytyä varjoon.. liika on liikaa :) en rusketu, palan vain . jos saisin valita en liikkuisi ollenkaan päiväsaikaan :D
 

Yhteistyössä