Takkahuone alkais olemaan valmis:) (sis. kuvia)

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
Viihtyisin vallan mainiosti =) ja ei kyllä pistä yhtään silmään mitkään puupinnat päinvastoin. sisustuskuvia jaksaa aina ja aina katsoa uudestaan ja uudestaan =)
juu, ei muakaan noi häiritse. mut jos tuolla olis räsymatto ja keinutuoli ni se ois varmaan mainio. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Missä te istutte? Vai enkö vaan tajunnut... Missä tuijotellaan takkatulta kullan kainalossa....
Ihan kivan oloista, ei vaan mun oloista yhtään.

Se on aina paras fiilis kun saa valmiiksi jonkun!!
Onnea! :flower:
ei kai siin istuskella. tuolhan on talja takkatulen ääressä. :D nii ja tuol ei oo valmista ja multa puuttuu vähä huonekaluja ku mies ei antanu mun laittaa sinne kaikkia ku laittaa tänää noit listoi.
 
www
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Missä te istutte? Vai enkö vaan tajunnut... Missä tuijotellaan takkatulta kullan kainalossa....
Ihan kivan oloista, ei vaan mun oloista yhtään.

Se on aina paras fiilis kun saa valmiiksi jonkun!!
Onnea! :flower:
ei kai siin istuskella. tuolhan on talja takkatulen ääressä. :D nii ja tuol ei oo valmista ja multa puuttuu vähä huonekaluja ku mies ei antanu mun laittaa sinne kaikkia ku laittaa tänää noit listoi.
No eipä tonne hirveesti mahdukaan...
 
mutsi
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja saw:
Takkahuone? Musta toi ei ole varsinainen huone, tosi pieni.
meil on joo tällänen varsinainen pieni luukku. harmi sentään. :(
Mä en ymmärrä näitä arvosteluja??? Toihan on TakkaHuone ja eikä edes kovin pienikään. Meillä on puolet pienempi TAKKAHUONE, ja on ihan huone mun mielestä sekin.

Nätti on, kelpais ainakin mulle!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Missä te istutte? Vai enkö vaan tajunnut... Missä tuijotellaan takkatulta kullan kainalossa....
Ihan kivan oloista, ei vaan mun oloista yhtään.

Se on aina paras fiilis kun saa valmiiksi jonkun!!
Onnea! :flower:
ei kai siin istuskella. tuolhan on talja takkatulen ääressä. :D nii ja tuol ei oo valmista ja multa puuttuu vähä huonekaluja ku mies ei antanu mun laittaa sinne kaikkia ku laittaa tänää noit listoi.
Ai jaa...läpikulkutakkahuone?
Nooh, kukin tyylinsä ja halunsa mukaan. Aika pieni tuo huone, ei sinne kovin isoa soffaa juur mahdukaan.
Ja kaipa sitä nuorena viittii pelkän taljan päällä makoilla!!
;)
Näin vanha (35 v) jo vaatii sitä pehmeetä peffan alle!!! :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Muuhun en ota kantaa mutta takan edustan laatoituksen ja laminaatin välinen saumaus olisi kannattanut tehdä jollain tummemmalla värillä sillä tuo valkoinen paljastaa laatoituksen virheet varsin selkeästi.
eiku siihen tulee lista. :) siis tosiaan tänää laitetaan. ois varmaan pitäny laittaa sit vasta kuvaa ku on kokonaan valmis. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja www:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Missä te istutte? Vai enkö vaan tajunnut... Missä tuijotellaan takkatulta kullan kainalossa....
Ihan kivan oloista, ei vaan mun oloista yhtään.

Se on aina paras fiilis kun saa valmiiksi jonkun!!
Onnea! :flower:
ei kai siin istuskella. tuolhan on talja takkatulen ääressä. :D nii ja tuol ei oo valmista ja multa puuttuu vähä huonekaluja ku mies ei antanu mun laittaa sinne kaikkia ku laittaa tänää noit listoi.
No eipä tonne hirveesti mahdukaan...
no ei kyl mahdukkaan. taidan unohtaa koko jutun. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Muuhun en ota kantaa mutta takan edustan laatoituksen ja laminaatin välinen saumaus olisi kannattanut tehdä jollain tummemmalla värillä sillä tuo valkoinen paljastaa laatoituksen virheet varsin selkeästi.
eiku siihen tulee lista. :) siis tosiaan tänää laitetaan. ois varmaan pitäny laittaa sit vasta kuvaa ku on kokonaan valmis. :xmas:
Jep, kirjoitukseni jälkeen ajattelinkin että tottahan siihen tulee vielä messinkilista =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Missä te istutte? Vai enkö vaan tajunnut... Missä tuijotellaan takkatulta kullan kainalossa....
Ihan kivan oloista, ei vaan mun oloista yhtään.

Se on aina paras fiilis kun saa valmiiksi jonkun!!
Onnea! :flower:
ei kai siin istuskella. tuolhan on talja takkatulen ääressä. :D nii ja tuol ei oo valmista ja multa puuttuu vähä huonekaluja ku mies ei antanu mun laittaa sinne kaikkia ku laittaa tänää noit listoi.
Ai jaa...läpikulkutakkahuone?
Nooh, kukin tyylinsä ja halunsa mukaan. Aika pieni tuo huone, ei sinne kovin isoa soffaa juur mahdukaan.
Ja kaipa sitä nuorena viittii pelkän taljan päällä makoilla!!
;)
Näin vanha (35 v) jo vaatii sitä pehmeetä peffan alle!!! :p
ei tota oikein voinu muuttaa ei-läpikulkutakkahuoneesta toisenlaiseksi.
ei tuohon nyt sohvaa olekkaan ihan tulossa. paitsi mahtuishan siihen sellanen 2 istuttava vuodesohva.
 
Turkilmas
Kivan näköistä mun mielestä :). Siirrät tuon mustan tason/rahin (?) tuonne seinustalle missä on lasten nojatuoli ja sittenhän sinne mahtuu mainiosti sohva/tuolit.

Ihan hassu se, joka väittää että tila on pieni, hyvän kokoinenhan tuo on käyttötarkoitukseensa :).

Tykkään kovasti tuosta tiiliseinästä takan takana ja tuo arkku tosiaan on kaunis. Hienosti ootte saaneet myös panelit kaunistettua :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kivan näköistä mun mielestä :). Siirrät tuon mustan tason/rahin (?) tuonne seinustalle missä on lasten nojatuoli ja sittenhän sinne mahtuu mainiosti sohva/tuolit.

Ihan hassu se, joka väittää että tila on pieni, hyvän kokoinenhan tuo on käyttötarkoitukseensa :).

Tykkään kovasti tuosta tiiliseinästä takan takana ja tuo arkku tosiaan on kaunis. Hienosti ootte saaneet myös panelit kaunistettua :flower:
joo. se on paha nyhjästä tyhjästä. et tää talo nyt on tämmänen ku on. monella on varmaan ideaa et laajentais sinne sun tänne, enimmäkseen sinne. mut ilmasta mikään ei ole. varsinkaan rakentaminen. |O
 
Ihan ok mielestäni. Tosin juuri tuo erilaisten puiden yhdistely ei miellytä omaa silmää, ja tuo tiilijuttu takan takana olisi sopinut myös takan toisellekin puolelle. Mutta varmasti on teidän mieleenne ja sehän on tärkeintä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sannuli88:
Ihan ok mielestäni. Tosin juuri tuo erilaisten puiden yhdistely ei miellytä omaa silmää, ja tuo tiilijuttu takan takana olisi sopinut myös takan toisellekin puolelle. Mutta varmasti on teidän mieleenne ja sehän on tärkeintä :)
mä olisin halunnu tota tiiliseinää koko ton muun seinän mitalta, mut 99e/m. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
:D Voit lisätä profiiliis " mie en saa soffaakaan takkahuoneeseen"!!!
;)
taidanpa tehä niin. pistän perään, ja mie en ossaa ees sisustaa. :D
Ja pöh!! Osaathan!
Jokainen sisustaa oman makunsa mukaan ja makuja on monia.
Pääasia että itse tykkäätte!!
Ja se että on valmis!! Sille nostan hattua, miellä kun tuppaa homma kuin homma jäämään kesken...
Osaks ainakin!!
:wave:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Sannuli88:
Ihan ok mielestäni. Tosin juuri tuo erilaisten puiden yhdistely ei miellytä omaa silmää, ja tuo tiilijuttu takan takana olisi sopinut myös takan toisellekin puolelle. Mutta varmasti on teidän mieleenne ja sehän on tärkeintä :)
mä olisin halunnu tota tiiliseinää koko ton muun seinän mitalta, mut 99e/m. :(
Meillä on muuten tuota samaa tiiliseinää (kummakos että siitä tykkäsin :D ). Tosin täytyy kääntää veistä haavassa ja kertoa että löydettiin sitä puolet halvemmalla :xmas:
 

Yhteistyössä