tarrakenkien "kuoleutuneet" tarrat

öö
Osta uuet kengät! Noita tarroja on ikävä lähtee uusiin. Joissakin vaan pitää, joissain ei. Olen huomannu että mitä halvempi kenkä, sen huonompi tarra. Jos se on uutena sellanen et meinaa koko pohjatarraki irrota jotta saapi irti, ni sit on todennäkösempää et pitää jatkossaki.
Eläinkarva ja hiekka on pahimmat tarrojen viholliset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Osta uuet kengät! Noita tarroja on ikävä lähtee uusiin. Joissakin vaan pitää, joissain ei. Olen huomannu että mitä halvempi kenkä, sen huonompi tarra. Jos se on uutena sellanen et meinaa koko pohjatarraki irrota jotta saapi irti, ni sit on todennäkösempää et pitää jatkossaki.
Eläinkarva ja hiekka on pahimmat tarrojen viholliset.
Nuo maksoi 80 euroa syksyllä, siksi ihmettelen, että on jo tarrat nyt noin huonot. :headwall: ärrrrsyttää.
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Osta uuet kengät! Noita tarroja on ikävä lähtee uusiin. Joissakin vaan pitää, joissain ei. Olen huomannu että mitä halvempi kenkä, sen huonompi tarra. Jos se on uutena sellanen et meinaa koko pohjatarraki irrota jotta saapi irti, ni sit on todennäkösempää et pitää jatkossaki.
Eläinkarva ja hiekka on pahimmat tarrojen viholliset.
Voi hyvä luoja sentään. Osta uudet kengät. Eikö tosiaan tule mieleen, että voisi viedä suutarille vaihdattamaan tarrat hintaan noin 5 euroa? Että kaatikselle pitäisi viskata muuten kelvolliset?

Itse ompelin juuri pojan talvikenkiin uudet, kun se tarrapinta oli jostain syystä mennyt pilalle. Helppoa kuin heinänteko ja nopeaa.
 
vieras
joo ,kaveri oli vienyt kalliit kengät suutarille.kaverinsa haki ne kun niistä oli tarrat mennyt ja maksoi 15 e.kuitti oli hukkunut.kaveri toi kengät,ne ei PYSYNYTKÄÄN KIINNI!!!nyt vei uudelleen ,ottivat 20e ja nyt pysyi.mutta ajatelkaa 35 e meni korjaukseen..ite ole ostanut perustarralenkkarit halpiskaupasta ja menneet kevään,kesän ,syksyn..ja 5,90 olen selvinnyt=)
 
ex tarrailija
Vahingosta viisastuneena ostin sellaiset pikanauhoilla kiinnitettävät nauhalenkkarit molemmille lapsille täksi kevääksi. Nyt ei mene kengät huonoksi hiekasta eikä muustakaan vaan menee yhdet kengät koko kesän.
 
vieras
Mie oon vaihtanu lasten sandaaleihin itse tarranauhat. Tai ei sitä tarvinnu vaihtaa kuin se toinen puoli. Tarranauha on halpaa, leikkelin vähän ja ompelin käsin samosta rei´istä kuin missä edelllinen ommel meni :)
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo ,kaveri oli vienyt kalliit kengät suutarille.kaverinsa haki ne kun niistä oli tarrat mennyt ja maksoi 15 e.kuitti oli hukkunut.kaveri toi kengät,ne ei PYSYNYTKÄÄN KIINNI!!!nyt vei uudelleen ,ottivat 20e ja nyt pysyi.mutta ajatelkaa 35 e meni korjaukseen..ite ole ostanut perustarralenkkarit halpiskaupasta ja menneet kevään,kesän ,syksyn..ja 5,90 olen selvinnyt=)
No kyllä olisi kaverillasi ollut palautteen annon paikka sinne suutarille...Itse en olisi kyllä koskaan maksanut 15 euroa, saati sitten 20 euroa uudelleen laittamisesta...

Itse satun arvostamaan lapsellani hyvälaatuisia kenkiä enkä mitään 5,90 halpalenkkareita. Joten ostan kalliimmat ja korjautan, jos niihin tulee jotain vikaa. Tai vien takaisin kauppaan.
 

Yhteistyössä