:'( Tarttis saada..

  • Viestiketjun aloittaja "Epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti
lakimiehenalku
Siis paritus on kiellettyä ja rangaistavaa.
Se että joku myy hierontaa tai seksiä omassa asunnossaan ei ole laitonta eikä kiellettyä.
Mites se edes eroaisi naisesta joka ottaa baarissa avstaan drinksuja ja sitten jatkoille...

Kukkahattumummojen paheksunta tietty tulee ja vaimojen joiden miehet siellä käypi.

Varsin suosittua taitaa nykyisin olla myös hierontapalvelu johon ei kuulu varsinaista seksiä...
lienee 50-100e per kerta.
 
[QUOTE="Epätoivoinen";30120905]En todellakaan kävele näillä helteillä 8km töihin kun joudun työnkin puolesta kokoajan liikkumaan jalan, kintut ovat muutenkin turvoksissa työpäivän päätteeksi. Tilanne vois olla ihan toinen jos ei ois näin kuuma. ja ei tarvitse lyödä lyötyä alituinen.[/QUOTE]


Itse vain kun on vuosia elänyt alle sosiaalitukien, niin tulee ihmeteltyä monia asioita.
 
Huutelen puskista
Näin kovilla helteillä panttipulloja löytää aika helposti. Käy katsomassa nuorison suosimat pussikaljapaikat, rannat, puistot yms. Pari euroa kun saat niistä, voit ostaa esim. makaronia ja kauraryynejä.

Tarvisiko joku kaveri tai sukulainen lapsenlikkaa nyt viikonloppuna? Pientä rahallista korvausta vastaan kannattaisi mennä.
 
"jokuvaan"
Miten työssäkäyvän rahatilanne voi olla noin huono? :( Ehkä kannattaisi jatkossa tehdä vähän taloudellisia suunnitelmia ja seurata menoja... Ruuassakin voi säästää tosi paljon kun tekee paljon itse.
 
vieras-
Siis paritus on kiellettyä ja rangaistavaa.
Se että joku myy hierontaa tai seksiä omassa asunnossaan ei ole laitonta eikä kiellettyä.
Mites se edes eroaisi naisesta joka ottaa baarissa avstaan drinksuja ja sitten jatkoille...

Kukkahattumummojen paheksunta tietty tulee ja vaimojen joiden miehet siellä käypi.

Varsin suosittua taitaa nykyisin olla myös hierontapalvelu johon ei kuulu varsinaista seksiä...
lienee 50-100e per kerta.
Jos ei ole oma asunto, siis omistus, niin vuokranantaja voi saada syytteen parituksesta.
 
Läjähti
Anna mä veikkaan, olet ylipainoinen tytsy. Mitä ihmettä sä tääl teet jos sul ei ole lapsia ja ei näemmä miestäkään, ku et siltä voi lainata. Nyt raha asiat kuntoon,aika se pivo sinne kännykkään ja seurailet lompsassa tilannetta
 
"Epätoivoinen"
Voin mä sun mieliksi ylipainoinen olla, painan hurjat 58kg :eek: ! Ja mulla ei täyty työtunnit, kelalle oon laittanut pari viikkoa sitten asumistukihakemuksen mutta vastausta ei oo vielä kuulunut. Kaippa sitä voisi kokeilla antaa seuraa sitä tarvitseville, mutta baariin minua ei saa. Joten miten löydän nämä yksinäiset miehet ?
 
Kannattaisi ehkä herätä rahapulatilanteisiin jo ennen kuin tilillä on 0e. Sossukaan ei oo niin nopee, että samana päivänä rahaa saisi. Ruoka-avustusta siellä ehkä jossain jaetaan? Mut ota yhteyttä sossuun, niin todennäköisesti saat sieltä tukea, kunnes sulle on asumistuki myönnetty, mutta saattavat periä sen sitten takaisin kun sen tuen saat, koska saat sen silloin myös takautuvasti. Kelassa on tällä hetkellä hirveet ruuhkat kaikissa hakemuksissa, että helposti voi mennä 3kk ennen kuin sen tuen saat. Voisithan myös pyytää palkkaennakkoa, kun kerran töissä olet? Ja neuvottele pankin kanssa tuosta opintolainan maksusta. Siihenkin saattaa saada helpotusta.
 

Yhteistyössä