"Tarvitsen naista yhä enemmän sellaisiin asioihin, joihin nainen on tarkoitettu, kuten pitämään miestä hyvänä ja olemaan haluttava."

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
"Jokaisella on oikeus mielipiteen- ja sananvapauteen;
tähän sisältyy oikeus häiritsemättä pitää mielipiteensä sekä
oikeus rajoista riippumatta hankkia, vastaanottaa ja
levittää tietoja kaikkien tiedotusvälineiden kautta."

YK:n ihmisoikeuksien yleismaailmallisen
julistuksen 19. artikla.
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Ihku mies... hehe... onkohan sillä tyttäriä? Entä millainen vaimo? Aika alistettu ainakin.
Nainenko on alistettu, jos on hoikka, käyttää korkkareita ja joskus vaikka silittää miehensä paitoja ja tekee muita tekoja, jotta pitää miestä hyvänä?

Koko keskustelu Audi miehen kommenteista on älytön, kun ihmiset ja media vääristelee hänen sanomisiaan. Lukutaito tuntuu olevan suurimmalta osalta hukassa. Mies on sovinisti, jos omaa vaatimuksia naiselleen mutta naisten mielestä se on vain tasa-arvoa, että tehdään vaatimuksia miehelle. Mutta mies ei saisi vaatia mitään. Miesten alistamista :attn:
Kannattaa vähän tutustua eka aiheeseen, ennen kuin kommentoi.
Nimenomaan, suosittelisin sinuakin lukemaan ne Kiesin kommentit.


Ootko hieman yksinkertainen kenties? En mä kommentoisi mitään, ellen olisi niitä lukenut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Ihku mies... hehe... onkohan sillä tyttäriä? Entä millainen vaimo? Aika alistettu ainakin.
Nainenko on alistettu, jos on hoikka, käyttää korkkareita ja joskus vaikka silittää miehensä paitoja ja tekee muita tekoja, jotta pitää miestä hyvänä?

Koko keskustelu Audi miehen kommenteista on älytön, kun ihmiset ja media vääristelee hänen sanomisiaan. Lukutaito tuntuu olevan suurimmalta osalta hukassa. Mies on sovinisti, jos omaa vaatimuksia naiselleen mutta naisten mielestä se on vain tasa-arvoa, että tehdään vaatimuksia miehelle. Mutta mies ei saisi vaatia mitään. Miesten alistamista :attn:
Kannattaa vähän tutustua eka aiheeseen, ennen kuin kommentoi.
Nimenomaan, suosittelisin sinuakin lukemaan ne Kiesin kommentit.


Ootko hieman yksinkertainen kenties? En mä kommentoisi mitään, ellen olisi niitä lukenut.
No, ilmeisesti olet itse sen verran yksinkertainen, ettet ymmärrä selvää suomenkieltä kuten suurin osa tekstin lukijoista, tykkäät vääristellä toisen sanomisia ja olet sitä mieltä, että miehillä ei ole oikeutta vaatia naiselta mitään mutta naisilla on oikeus vaatia mieheltä. Mahtavaa "tasa-arvoa".
 
o
Lukekaa Powell & Graves: Men & Women in management. Tieteellistä tutkimusta siitä, onko naissukupuoli huonompi johtajana. Pähkinänkuoressa: ei ole huonompi. Monilla osa-alueilla naiset pärjäävät paremminkin johtajina.
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Ihku mies... hehe... onkohan sillä tyttäriä? Entä millainen vaimo? Aika alistettu ainakin.
Nainenko on alistettu, jos on hoikka, käyttää korkkareita ja joskus vaikka silittää miehensä paitoja ja tekee muita tekoja, jotta pitää miestä hyvänä?

Koko keskustelu Audi miehen kommenteista on älytön, kun ihmiset ja media vääristelee hänen sanomisiaan. Lukutaito tuntuu olevan suurimmalta osalta hukassa. Mies on sovinisti, jos omaa vaatimuksia naiselleen mutta naisten mielestä se on vain tasa-arvoa, että tehdään vaatimuksia miehelle. Mutta mies ei saisi vaatia mitään. Miesten alistamista :attn:
Kannattaa vähän tutustua eka aiheeseen, ennen kuin kommentoi.
Nimenomaan, suosittelisin sinuakin lukemaan ne Kiesin kommentit.


Ootko hieman yksinkertainen kenties? En mä kommentoisi mitään, ellen olisi niitä lukenut.
No, ilmeisesti olet itse sen verran yksinkertainen, ettet ymmärrä selvää suomenkieltä kuten suurin osa tekstin lukijoista, tykkäät vääristellä toisen sanomisia ja olet sitä mieltä, että miehillä ei ole oikeutta vaatia naiselta mitään mutta naisilla on oikeus vaatia mieheltä. Mahtavaa "tasa-arvoa".

Kiesi on sovinisti, hänen puheistaan nousi kohu, hän erosi. Etkö ymmärrä asioita? Nyt en enää jaksa noin yksinkertaisen ihmisen kanssa asiasta keskustella, sori vaan. :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Lukekaa Powell & Graves: Men & Women in management. Tieteellistä tutkimusta siitä, onko naissukupuoli huonompi johtajana. Pähkinänkuoressa: ei ole huonompi. Monilla osa-alueilla naiset pärjäävät paremminkin johtajina.
Ja monilla osa-alueilla naiset pärjäävät miestä huonommin johtajina.

Myöntäväthän naiset sen itsekin kun eivät äänestä naisia eduskuntaan.
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Lukekaa Powell & Graves: Men & Women in management. Tieteellistä tutkimusta siitä, onko naissukupuoli huonompi johtajana. Pähkinänkuoressa: ei ole huonompi. Monilla osa-alueilla naiset pärjäävät paremminkin johtajina.
Ja monilla osa-alueilla naiset pärjäävät miestä huonommin johtajina.

Myöntäväthän naiset sen itsekin kun eivät äänestä naisia eduskuntaan.

Mä kyllä luulen että johtajana naisen tulee olla luonteeltaan (ja aivoiltaan?) enempi tasainen, eikä liian tunteellinen... mikään hormonihirviö ei pärjäisi.

Miehet on monesti parempia johtajia, koska eivät ehkä niin paljon annan häiritä henkilökemioiden, mutta tämä on vain mun kuvitelmaa. Mä en oo mikään naisvihaajakaan, mutten myöskään hyväksy pätkän vertaa sovinismiakaan.

 
eskofani
Kokeilkaa itse:

Mitä naiset vastaisivat samoihin kysymyksiin? Olisivatko vastaukset olennaisesti korrektimpia kuin Kiesin vastaukset?
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/talous/esko-kiesi-ja-johdattelevat-kysymykset-nain-naiset-miehista-ja-autoista

Vastaus: Eivät!

 
Kysymykset mun mielestä alunperinkin outoja ja johdattelevia, ja mediassa ne on usein irroitettu asiayhteydestä. Ihan eri mieltä olen kuin Kiesi, ja mun mielestä hän saa olla asioista mitä mieltä halua. Minä en hänen paitojaan silittäisi, mutta näköjään joku silittää, selvästi hän kuitenkin haluaa suhteeltaan muutakin kuin paitojen silittämistä. Musta on kummallista, että koko jutusta nousi niin iso kohu. Jos kaupan kassa laukoisi tuollaisia mielipiteitä niin ei siitä kukaan kiinnostuisi.
 
Hah
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
...
Musta on kummallista, että koko jutusta nousi niin iso kohu. Jos kaupan kassa laukoisi tuollaisia mielipiteitä niin ei siitä kukaan kiinnostuisi.
Hah! Kaupan kassat ovat naisia, eivätkä naiset sellaisten puheista niinkään välitä.
Kiesi on mies, ja miehenpä puheisiin naiset kovin tarkasti - ja tarvittaessa ylikin - reagoivat.
 

Yhteistyössä