Tatuointi koholla

  • Viestiketjun aloittaja Allergiaa?
  • Ensimmäinen viesti
mites?
Täällä moni sanoo, etä on liian syvälle hakattu jos on koholla, ja siten siis huonon tekijän tekemä. Mites jos kuva ei oo koko ajan koholla vaan aina joskus? Meillä kolmella perheen jäsenellä tatuoiteja, kaikki samalta tekijältä ja vaan yhdellä kuvat on joskus kohollaan.
 
Professional Griefer
Liian syvälle hakattu? Mut tosiaan niitä värien valmistajiakin on niin eri sorttia, että jollekin perus mustankin variaatiolle voi olla allerginen.

Mulla on violettiin väriin joku herkkyys, nousee kuumassa näppylöitä ja rosoa niihin kohtiin. Onneks sitä väriä on ainoastaan käden sisäpuolella, eikä sitä muut siis huomaa jos nousee.
 
sama vieras
Täällä moni sanoo, etä on liian syvälle hakattu jos on koholla, ja siten siis huonon tekijän tekemä. Mites jos kuva ei oo koko ajan koholla vaan aina joskus? Meillä kolmella perheen jäsenellä tatuoiteja, kaikki samalta tekijältä ja vaan yhdellä kuvat on joskus kohollaan.
ei sen koko ajan koholla tarvi ollakkaan.mitä se todistaa että sama tekijä? Meinaat että jos jollekki tehny liian syvälle niin tekee aina ja kaikille. Ei vittu mitä järjenjuoksua!
 
"Marko"
Mun ääriviivat tehtiin keskiviikkona ja nyt se kutiaa. Mä yritän hillitä sitä rasvaamalla. Mun edellinen kuva oli pitkään koholla, mutta kyllä se siitä laskeutui.
 

Yhteistyössä