Te, joiden lapsilla on isä, mitä isät saavat isänpäivälahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti
"hmmm"
Meillä esikoinen oli askarrellut mukin, itse en tiedä minkä näköinen se on kun se on paketoitu valmiiksi koulussa.
Enkä tiedä mitä nuorempi antaa, kun se on kirjekuoressa.

Itse sorruin ostamaan hänelle lämpöisän aamutakin. Ajattelin vielä sukkia ja boxereita käydä ostamassa, mikäli ehdin. :)

Meillä syödään todennäköisesti jäätelökakkua sitten sunnuntaina. Riippuu ehdinkö kaiken tämän kiireen keskellä käydä kunnolla kaupassa enää.
 
"vieras"
Meillä lapsi on vielä niin pieni, ettei itse osaa mitään ostaa tai tehdä, joten lapsen puolesta ostin Pahkasika kirjan, jotta saapi hihitellä itsekseen kun on hetki omaa aikaa. Ajateltiin tehdä myös hyvä aamupala sunnuntai aamuksi, kakku on vielä mietinnässä, jaksanko tehdä vai en...
 
Oma "lehmä" ojassa
kaksi Isompaa on tehneet koulussa ja eskarissa lahjat/kortit.

Mä hommaan meille uudeen sängyn uuteen kotiin (vanhassa en suostu enää nukkumaan) eli mies saa sängyn lahjaksi saa olla myös joululahjakin on sen verran kallis hankinta. Mies saa valita oman patjansa millasen haluaa. Mä valiten kehikon.
 
Jokaisella lapsella on isä, jossain.. ;)

Mutta joo, meidän junnu ei osaa vielä mitään ite tehdä, mua laiskottaa ja isäntä on kaiken hyvän lisäks metällä aamu varhaisesta iltapäivään, joten meillä ei isänpäivää juhlita, ostin mä ukolle keittokirjan ihan kettuiluna lahjaks..Mut saa nähä koska sen annan.. :D
 
"vieras"
Lasten puolesta oon ostanut boksereita ja hajusteita eli semmosta mille on tällä hetkellä tarvetta. Lapset tehneet kortit kotona ja eskarissa. Minä kokkaan jotain spesiaalia =)
 
"nina"
Saa lapsen kuvalla varustetun mukin (töihin kahvimukiksi, ihan toivoi sellaista) ja lupauksen, että lähen maksajaksi kenkäostoksille. Niitä ei ilman miestä uskalla osta... Meillä on eka isänpäivä :)

Niin, ja aamiainen viedään sänkyyn.
 
Mä en itse ymmärrä äitienpäivä ja isänpäivä lahjoja, enkä halua lähteä sille kaupalliselle pakko-ostaa-joku-lahja-linjalle, vaan ajattelin viedä lapsen isän (avopuolisoni) syömään ja askarrella lapsen kanssa kortin.

Itse toivon saavani äitienpäivänä piknikin.
 
-
Ei meilläkään ole puolisoilla tapana muistaa toista isän/äidinpäivänä. Se on lasten tehtävä. Lapset ovat tehneet päiväkodissa kortit ja kumpikin halusi antaa lahjaksi sukat ja kirjan. Itse valitsivat iloisen väliset sukat ja minä opastin kirjojen valinnassa.

Puolisot voivat erikoishuomioida toisiaan sitten vaikka ystävänpäivänä tai syntymäpäivänä.
 

Yhteistyössä