Te, joilla telemarkkinointikielto

  • Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"Robinson"
Te joilla maksullinen, muistakaa se peruuttaa ennen kun vuosi tulee täyteen jos ette halua turhasta enää maksaa. Muuten laskuttavat sen automaattisesti. Robinson on ilmainen ja ei ainakaan huonompi kun maksullinen palvelu, väittäisin sen olevan jopa parempi.
 
Kaikissa kieltopalveluissa on sellainen ongelma, että niitä noudattavat vain telemarkkinointiliittoon kuuluvat yritykset sekä sellaiset yritykset, jotka omasta tahdostaan liittyvät kieltopalveluiden piiriin jos harjoittavat puhelimitse tapahtuvaa markkinointia osana toimintaansa. Näitä ovat siis kaikki puhelinoperaattorit, sähköntuottajat jne. Eli jos yritys ei itse liity tähän ryhmään, jota kiellot koskevat, soittelu jatkuu. Itse olen huomannut, että kieltopalvelu lopettaa nämä A-lehdet ja telemarkkinoitiyritysten soitot, mutta silti soitellaan sijoitusneuvontapalveluista, pankkipalveluista (ei oma pankki!), liittymänvaihdoista, sähkösopimuksista jne. Että sellaista.

Vinkki: jos haluatte edullisemman liittymän, vaihtakaa operaattoria. Samana päivänä uusi palveluntarjoaja otta yhteyttä entiseen operaattoriinne pyytääkseen liittymäsopimustanne haltuunsa. Ja kas, heti tämän jälkeen edellinen operaattori soittaa: "olemme kuulleet, että olet vaihtamassa toiselle operaattorille. minkälaisen tarjouksen sait sieltä?" Ja sitten kannattaa aina laittaa vähän alakanttiin ja sanoa, että sain vaikka kympillä kuussa puolen vuoden rajoittamattoman netin, 3000 minuuttia puhetta ja saman verran viestejä. Tähän sitten asiakkuudestasi kilpaileva operaattori tekee vielä paremman tarjouksen (näin on käynyt kahdesti!) ja sanoo: "Pysyisitkö meidän asiakkaanamme, jos tarjoaisimme sinulle samat edut hintaan 8,90?"

Hauskaa on, että alunperin tehdessäni liittymäsopoimusta tai päivittäessäni sitä ei tuollaisista hinnoista ollut todellakaan mahdollista edes keskustella. Mutta kummasti hinnoissa onkin säätövaraa, kun operaattorinvaihto uhkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä