Te keillä on tavallinen kunnollinen mies

  • Viestiketjun aloittaja Missä vika
  • Ensimmäinen viesti
Missä vika
Te keitä on siunattu tavallisella kunnon miehellä, olisi muutama kysymys:
Missä olette tavanneet miehenne? Minkä ikäisiä olitte? Minkälaisia olette itse?

Onkohan minulla enää toivoa. Edellinen suhteeni oli katastrofi, jonka tajusin liian myöhään ja se varjostaa nyt elämääni. Tai on pilannut elämäni. Saamatta jäi suurperhe ja omakotitalo kultaisella noutajalla. Olen tavallinen, normaalipainoinen ja ihan ok:n näköinen. Sinkkuutta kestänyt pian viisi vuotta. En tosin vietä viikonloppujani baarissa, siinäkö vika mahtaa olla...
Alan olla todella paskana tästä tosiasiasta. Pakko tilittää tänne kun en kehtaa kellekään ääneen sanoa.
 
9mmmm
Te keitä on siunattu tavallisella kunnon miehellä, olisi muutama kysymys:
Missä olette tavanneet miehenne? Minkä ikäisiä olitte? Minkälaisia olette itse?

Onkohan minulla enää toivoa. Edellinen suhteeni oli katastrofi, jonka tajusin liian myöhään ja se varjostaa nyt elämääni. Tai on pilannut elämäni. Saamatta jäi suurperhe ja omakotitalo kultaisella noutajalla. Olen tavallinen, normaalipainoinen ja ihan ok:n näköinen. Sinkkuutta kestänyt pian viisi vuotta. En tosin vietä viikonloppujani baarissa, siinäkö vika mahtaa olla...
Alan olla todella paskana tästä tosiasiasta. Pakko tilittää tänne kun en kehtaa kellekään ääneen sanoa.
No siis vaikka toisepäin tein. Niin joskus mä vaan kirjotin esim yhelle kauppiattarelle kirjeen ja selitin siinä stooria ja kysyin haluukko mun numeron noh sitten viestiteltiin. Oltiin erilaisia mut sillain kuitenkin tutustuttiin aika kätevästi vieseiilä ja oli hetki mukava turisa uuden tyypin kaa. Niin perjaatteessa miks ei vois toimia toistepäin heität jotain ihmistä vaik kirjeellä ok voi nolottaa mut mitä sit saat kuiteski mielenrauhaa siis jos jonkun kiinnostavan tyypin tapaat?
 
vierailija
Mä koen, että mulla on ihan tavallinen mies. :) seurustelun kannalta voidaan sanoa, että tavattiin baarissa 10 vuotta sitten kun minä olin 19 ja mies 24. Tiedettiin kuitenkin toinen toisemme jo pidemmältä ajalta, koska mieheni kuului veljeni kaveriporukkaan.

Älä luovu toivosta, aivan takuulla vielä löydät kumppanisi! Sen tavallisenkin miehen löytää baarissa tai missä tahansa muuallakin. Kannattaa kuitenkin muistaa että sen todellisen helmen löytäminen vaatii usein sitä, että oikeasti antaa toiselle mahdollisuuden ja rauhassa katsoo pinnan alle ohi ujouden tai rujouden. :)
 
vierailija
Mulla on ihan perus mies, mieheni on 31-vuotias ja mä ite oon 30- vuotias.

Baarissa tavattiin, tai oikeestaan yökerhossa ja mieheni norkoili tiskillä. Ite menin siihen tiskille meheni taakse seisomaan ja odottamaan vuorooni. Mieheni kääntykin hyvin nopeesti ja sano, että mee vaan siihen, kun en ollu tilaamassa. Kiitin ja tilasinkin aikamoisen määrän kerralla, kun tilasin samalla mun kahelle kaverille. Mieheni rupes kommentoimaan, että oks paljon rahaa ja mä aukasin lompakon, että ei mulla ny kauheesti ole rahaa ja katottiin mun lompakkoon. Käteistä siis en yleensä kuljeta mukana. Mieheni alkoi kommentoimaan juomien määrästä, mitä tilasin ja sano, että taitaa olla aikamoinen jano, kun tollasen määrän tilasit. naurahdin ja sanoin, että juu, rupes janottaa ja päätin sit kunnolla sammuttaa janon. Sit vaan selitin, että kaks kaverii oottaa pöydässä ja samalla hain tässä itellenikin. Siinä sit koko ilta oltiin yhessä, käytiin tupakalla kaksin ja juttua riitti.

Seuraavana päivänä juttu jatku kahvittelun merkeissä ja siitäpä se lähtikin. Nyt ollaan yhessä oltu likimain 8-vuotta ja kohta vuosi naimisissa.
 
Tavattiin kaverin perheen kotona. Mieheni on kaverini setä. Mulla vaan oli heti joku sellainen tuntuma, vaikka ei vielä moneen vuoteen alettu styylaamaan. Aina kun näin hänet, tuli outo tunne.
Noh, tässä sitä ollaan :love:
 
aloittajatässä
Siinäpä se, olen töissä miesvaltaisessa paikassa ja vapaa-ajat vietän urheilukentillä.
Sielläpä vaan miehet ovat väärää ikäluokkaa tai naimisissa. Helpompaa varmaankin nuorempana löytää joku kun nyt kun ikää on jo 30+

Kiitos kaikille positiivisesti kommentoineille.
 
Vihdoin onnellinen
Baarissa. Olimme toisemme tienneet jo vuosia, mutta ei oltu edes tuttavia. Täällä pienellä paikkakunnalla tietää monia ihmisiä ulkonäöltä ja ehkä nimeltä. "Virallisesti" tavatessamme mä olin 33v. ja mies 47v. Nyt neljä vuotta myöhemmin naimisissa ja yritämme yhteistä lasta. Mulla ennestään yksi lapsi ja miehellä kolme.

Eikä tarvitse tulla soittamaan suutaan miehen iästä ja siitä, että on liian vanha isäksi. Mies on fyysisesti paremmassa kunnossa kuin moni muu nuorempi mies. Lisäksi mies on kyllä osallistuva eli mahdollisen vauvan hoito ei jää yksin mun vastuulle.
 
Minun tarina
10v sitten alettiin netin kautta kirjoittelemaan tai olla suomi24 treffipalsta. Minä olin tuolloin 36v ja mies 34v
Kirjoitettiin n 3kk ja tavattiin. Mies kertoi silloin, että on vielä naimisissa, mutta eroamassa. Silloinen vaimo asui jo periaatteessa muualla.
Miehellä kolme pientä lasta 2-6 vuotiaan. Minulla 6 ja 8 vuotiaan.
Vuoden asuttiin erillään ja muutettiin yhteen. Nyt meillä 2 yhteistä lasta 6 jav4 vuotiaat. Odotan nyt kolmatta yhteistä lastemme.

Takana minulla kaksi uuvuttaa ja väkivaltaista suhdetta ja olin varma, että hyviä miehiä ei enää minun ikäiselle löydy. Edellisestä erosta oli kulunut 8v kunnes tapasin tämän ns normaalin miehen

Nyt ole onnellinen ja edelleen rakastunut. Tiedän myös varmasti, että minua rakastetaan
 
vierailija
Baarissa. Olimme toisemme tienneet jo vuosia, mutta ei oltu edes tuttavia. Täällä pienellä paikkakunnalla tietää monia ihmisiä ulkonäöltä ja ehkä nimeltä. "Virallisesti" tavatessamme mä olin 33v. ja mies 47v. Nyt neljä vuotta myöhemmin naimisissa ja yritämme yhteistä lasta. Mulla ennestään yksi lapsi ja miehellä kolme.

Eikä tarvitse tulla soittamaan suutaan miehen iästä ja siitä, että on liian vanha isäksi. Mies on fyysisesti paremmassa kunnossa kuin moni muu nuorempi mies. Lisäksi mies on kyllä osallistuva eli mahdollisen vauvan hoito ei jää yksin mun vastuulle.
Ihan hyvä ikä! Toivottavasti tärppää pian ☺
 
vierailija
Omani olen tavannut yläasteella. Se lienee myöhäistä sinun tapauksessa ☺

Kaveriporukassa on pari joka on tavannut avoimen yliopiston iltaluennolla. Toiselle järjestettiin treffit kun eivät itse tajunneet sitä tehdä. Luokittelen meidät kakki tavallisiksi.
 
vierailija
Kansanopistossa. Mies oli nelikymppinen, itse parikymppinen. Nyt olen neljäkymmentä ja meillä on kaksi lasta. Emme menneet heti yhteen, yhteiseloa on takana nyt 10 vuotta.
 
Yläasteella kun mä olin kasilla. Mies oli/on mun veljen kavereita. On hyvä mies, loistava isä ja täysin höpsähtänyt vaari.

Nyt ollaan piirun verran alle viiskymppisiä ja elellään taas kaksin kun lapset on lähteneet
 
vierailija
Opiskeltiin samassa yliopistossa ja tavattiin opiskelijabileissä, mies oli kaverin kaveri. Oltiin 23 kummatkin. Ja kyllä on hyvä mies, ehkä vähän tylsä, mutta ei vois ihanampaa isää ja turvallisempaa, hyvin tienaavaa miestä olla.

Aika hauskaa, että monet on tavanneet baarissa. Se kai on kuitenkin se yleisin paikka....
 

Yhteistyössä