Te keillä on tavallinen kunnollinen mies

  • Viestiketjun aloittaja Missä vika
  • Ensimmäinen viesti
Te keitä on siunattu tavallisella kunnon miehellä, olisi muutama kysymys:
Missä olette tavanneet miehenne? Minkä ikäisiä olitte? Minkälaisia olette itse?

Onkohan minulla enää toivoa. Edellinen suhteeni oli katastrofi, jonka tajusin liian myöhään ja se varjostaa nyt elämääni. Tai on pilannut elämäni. Saamatta jäi suurperhe ja omakotitalo kultaisella noutajalla. Olen tavallinen, normaalipainoinen ja ihan ok:n näköinen. Sinkkuutta kestänyt pian viisi vuotta. En tosin vietä viikonloppujani baarissa, siinäkö vika mahtaa olla...
Alan olla todella paskana tästä tosiasiasta. Pakko tilittää tänne kun en kehtaa kellekään ääneen sanoa.
Samassa harrastuksessa tavattiin, olin jo yli 30....
 
vierailija
Sulla on ihan söpö ja normaali. En nauraisi, vaikka ajattelisitkin sisälläsi asuvan tuollaisen söpön hahmon, toisin kuin naurattaa, kun joku 5-kymppinen laittaa tuollaisen kuvan kuin tuo toinen kirjoittaja.
Voi elämä sentään. Aloita vaikka lukemalla Rosie the Riveteristä, musta henkilöhahmona sopii loistavasti aikuisen naisen avatariksi.

Ja ap:lle! Koko ajan vakiintumisikä siirtyy sinne yli kolmeenkymppiin ja näkökanta siirtyy siihen, että nainen on haluttavimmillaan yli kolmekymppisenä, koska on yleensä jo sinut esim itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa. Joten rohkeasti vaan sen oikean etsintään, muista ottaa mukaan kunnon annos itsevarmuutta ja hymyä. :)
 
Sulla on ihan söpö ja normaali. En nauraisi, vaikka ajattelisitkin sisälläsi asuvan tuollaisen söpön hahmon, toisin kuin naurattaa, kun joku 5-kymppinen laittaa tuollaisen kuvan kuin tuo toinen kirjoittaja.
Toivottavasti osasin korjata tilanteen niin ettei sua enää ahdista.

Voit löysätä nutturaa ja kauhoa hiekat alapäästäsi
 
Te keitä on siunattu tavallisella kunnon miehellä, olisi muutama kysymys:
Missä olette tavanneet miehenne? Minkä ikäisiä olitte? Minkälaisia olette itse?

Onkohan minulla enää toivoa. Edellinen suhteeni oli katastrofi, jonka tajusin liian myöhään ja se varjostaa nyt elämääni. Tai on pilannut elämäni. Saamatta jäi suurperhe ja omakotitalo kultaisella noutajalla. Olen tavallinen, normaalipainoinen ja ihan ok:n näköinen. Sinkkuutta kestänyt pian viisi vuotta. En tosin vietä viikonloppujani baarissa, siinäkö vika mahtaa olla...
Alan olla todella paskana tästä tosiasiasta. Pakko tilittää tänne kun en kehtaa kellekään ääneen sanoa.
Tavallinen kunnon mies?
Mikä se sellanen on?

Ensinnäkään mä en ole eläessäni tavannut tavallista ihmistä. Kaikki on omituisia. Se tulee julki ennemmin tai myöhemmin.

Jos koet, että entinen suhteesi varjostaa edelleen elämääsi ja olet vakuuttunut, että se pilasi elämäsi, koska elämäsi ei hänen vuoksensa kulkenutkaan sinun valmiiksi kirjoittamasi käsikirjoituksen mukaan, olet kusessa.
Sinä valitsit miehen, jota nyt syytät "elämäsi pilaamisesta". Mitä jos alottaisit parisuhteen itsesi kanssa?
Mitä jos miettisit, mitä sinä tästä opit?
Toimitko sinä edellisessä suhteessa moitteetomasti?
Olisiko sinun aika oppia virheistäsi, nauttia elämästäsi ja olla tekemättä valmista käsikirjoitusta sille, mikä tekee sinut onnelliseksi ja mikä on tavoittelemisen arvoista?
Miksi oletat, että omakotitalo ja suurperhe tekisi sinut onnelliseksi?

Ihan suoraan sanottuna, mä en koskisi pitkällä tikullakaan ihmiseen, joka kertoo, että sen elämä on ihan pilalla, koska sen EX.
 
vierailija
Baarissa. Olimme toisemme tienneet jo vuosia, mutta ei oltu edes tuttavia. Täällä pienellä paikkakunnalla tietää monia ihmisiä ulkonäöltä ja ehkä nimeltä. "Virallisesti" tavatessamme mä olin 33v. ja mies 47v. Nyt neljä vuotta myöhemmin naimisissa ja yritämme yhteistä lasta. Mulla ennestään yksi lapsi ja miehellä kolme.

Eikä tarvitse tulla soittamaan suutaan miehen iästä ja siitä, että on liian vanha isäksi. Mies on fyysisesti paremmassa kunnossa kuin moni muu nuorempi mies. Lisäksi mies on kyllä osallistuva eli mahdollisen vauvan hoito ei jää yksin mun vastuulle.
No kyllä 51v on aivan liian vanha vauvan isäksi, se nyt on vaan fakta. Vaikka ois kuinka hyvässä kunnossa, niin nuoremmat sporttiset ja salskeat kolmikymppiset menevät edelle. 51v on jo pappaikäinen ollut KAUAN. Asia on sinulle selvästi arka, enkä ihmettele.
 

Yhteistyössä