Tehdäänkö ketju: Muut tykkää, minä en

"vieras"
Tällaiset ketjut. Ne ovat lapsellisia, enkä ymmärrä mikä niiden tarkoitus on. Onko niiden tarkoitus jotenkin korottaa vastaajien itsetuntoa vai mainostaa itseään ja omaa erinomaisuuttaan kun ei ole sortunut tykkäämään siitä, mistä "massa" tykkää - mitä se sitten tarkoittaakaan?
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Ihanaa kun löytyy joku muukin joka ei ei voi sietää cheekiä ja pmmp:tä. Näiden lisäks en kestä yhtään chisua, karmea vinkuja. Juontajista oon totaalisen kyllästynyt vappu pimiään, maria sidiin ja janne katajaan.

Kokki ja erityisesti kakkuohjelmia tulee ihan liikaa.

Kaikki marmeladikarkit :x
 
Lauri Tähkä , Cheek & Chisu
karjalanpaisti
muikut
voileipäkakku
muumimukit
twillight-mania & R.Pattisonin hehkutus. pidän kyllä vampyyrijutuista, mutta esim. veren vangeista & twilligtistä ei voi edes puhua samassa lauseessa!
kahvi. kuka hullu sitä lipittää maun vuoksi?! ja tarkoitan nyt ihan perus-pannukahvia, makulatet kyllä menevät
karaoke. useimmiten kammottavaa katsella & kuunnella..
 
Viimeksi muokattu:
Gjh
-Korpeen muuttaminen, kun tulee lapsia. "Kun lasten on niin tärkeä saada raitista ilmaa". Sitten lapset istuvat 8 tunnin päiväkotipäivän lisäksi 2 tuntia päivässä autossa, kun matkoihin menee niin kauan.
- Se, että naisen kuuluu tykätä vanhemmista miehistä. Miehen "täytyy" olla vähintään sen 2-4 vuotta vanhempi. Miksi täytyy?
- omistusasumisen yliarvostaminen. Ylipäätään sellainen ajattelu, että jos ei ole sapluunaa avioliitto-omakotitalo-lapset-auto, niin elämä olisi jotenkin keskeneräisempi, ja siitä pitäisi kysellä koko ajan että jokojokojoko teillä on sitä ja tätä. Miksei voi vain hyväksyä, että ihmisillä on eri tapoja elää?
 
Eep
Eläimet. En vihaa niitä, en vain välitä niistä. En saa "ihkupihkulutunenputunen"-kohtausta kun nään eläimiä tai niiden poikasia. (Ihmisvauvat taas saa mut ihan sekaisin, kun ne vaan on niin ihkupihkulutunenputusia)
Lapsuudenkodissani oli kaksikin koiraa ja siskoni koirasta pidin aikanaan ehkä jopa enemmän kuin omistani. Mutta omaan kotiini en eläintä halua.

Luonnon elukoista yksi kuvottavimmista on orava... Niitä ehkä vähän vihaan. Taino pelkään, ja siksi kai tuntuu että vihaan...
 
Lisää tuli mieleen ketjua lukiessa:

puhelin, etenkin kun se soi (kivempi sillon kun itse tarvitsee :D Muttei siinä ole kivaa puhua silloinkaan)

vauvat, ainakin muiden ihmisten (omia ei ole). En nyt niitä inhoakaan tms, mutta kuten joku sanoi edellä eläimistä, en todellakaan saa vauvoista mitään "ihkupihkulutunenputunen"kohtausta enkä todellakaan halua pitää kenenkään vauvaa sylissä, ne on outoja, kuumia ja painavia, enkä ymmärrä miksi sitä pitäisi haluta sylissään pitää. Kaikista eläimistä sitten saankin vähintään jonkinlaisen ihanuuskohtauksen.


Sille/niille jo(t)ka ihmetteli mikä järki tässä ketjussa on, niin ihan vaan ihmiselämän monimuotoisuutta tässä ihmetellään... Musta ainakin on mielenkiintoista kuulla mistä yleisesti pidetystä asiasta joku muu ei tykkää etenkin jos se on jotain yllättävää, plus näitä on ihan hauska miettiä, tämmöistä kepeätä itsetutkiskelua. Miten tästäkin nyt voi joku loukkaantua, älkää ny viitsikö turhanpäiten.... :kieh:
 
Ken guru
[QUOTE="vieras";29046399]Tällaiset ketjut. Ne ovat lapsellisia, enkä ymmärrä mikä niiden tarkoitus on. Onko niiden tarkoitus jotenkin korottaa vastaajien itsetuntoa vai mainostaa itseään ja omaa erinomaisuuttaan kun ei ole sortunut tykkäämään siitä, mistä "massa" tykkää - mitä se sitten tarkoittaakaan?[/QUOTE]

Woot? Omituinen näkökanta. Miksi sen pitäisi ketään vaivata jos joku kertoo mistä ei pidä. Pointti oli tässä se, että tietää kyllä että mainitsemistaan asioistaan suuri, ellei suurin osa pitää. Hauskaahan tämä vaan on. Relaa nyt hyvä ihminen vähän!! Tai älä lue ketjuja jos et pysy kasassa niiden vuoksi.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Ken guru
Itse pidän fazerin sinisestä, karjalanpaistista, oravista, kissoista koirista...

Eipä tullut mieleenkään loukkaantua siitä että joku ei näistä pidä. Hauskaa vaan kuulla että nämä on joillekin inhotuksia.

Vai menetkö "vieras" elämässä sen mukaan mitä muutkin tai tunnet jotenkin huonoa omaatuntoa tms?
 
"vieras"
Muut tykkää, minä en: Sydämien prinsessa Diana. Minun mielestäni hän oli alusta saakka vain julkisuutta hyväksikäyttävä neuroottinen ihminen, joka ei kasvanut aikuiseksi koskaan. En vain tajua hänen ylistystään, en.

Minä tykkään, muut ei: Jätskiannoksen (vanilijajätskiä sossättynä kaakaojauheeseen) syöminen ilman lusikkaa (sileillä) sipseillä. :D
 

Yhteistyössä