Tehokas (käsikauppa?) lääke siitepölyn aiheuttamaan allergiseen kurkkukipuun/hengenahdistukseen?

Alkuperäinen kirjoittaja Njaa:
Kestine ollut käytössä, mulla ainakin toiminut todella hyvin!
Kurkkukipuun?
Itse juuri tuota sain, muttei siinä sanottu, että vaikuttaisi kurkkuunkin, vain silmä ja nenäoireisiin.
Saan kyllä vasta huomenna sen aloittaa, joten ´kokemusta ei vieä ole.
 
Njaa
Kyllä mulla Kestine vei kaikki oireet, mutta kurkkukipu ei mulla nyt se pahin olekaan. Mulle sitä määrättiin jo vuosia sitten, kun sitä ei saanut kuin reseptillä, koska mulla on rasitusastma ja sain siitepölyistä hengenahdistusta.

Sen minkä oon kantapään kautta oppinut, että allergialääkkeet tehoaa parhaiten kun ne aloittaa tarpeeksi ajoissa, eli noin kuukausi sitten...=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Njaa:
Kyllä mulla Kestine vei kaikki oireet, mutta kurkkukipu ei mulla nyt se pahin olekaan. Mulle sitä määrättiin jo vuosia sitten, kun sitä ei saanut kuin reseptillä, koska mulla on rasitusastma ja sain siitepölyistä hengenahdistusta.

Sen minkä oon kantapään kautta oppinut, että allergialääkkeet tehoaa parhaiten kun ne aloittaa tarpeeksi ajoissa, eli noin kuukausi sitten...=)
Ok, eli saattaisi siis auttaa!! No huomenna aloittelen.
Mulla kun aiempina vuosina vasta koivu on aiheuttanut oireita, niin en osannut vielä kuukausi sitten ajatellakaan tätä asiaa!
Nyt vasta olisin muuten alkanut lääkkeitä ottamaan....siihen koivuun...mutta näemmä leppäkin tekee jo oireita =/
 

Yhteistyössä