Tein tänään ratkaisun!

Ei se Milannan tuleva exmies taida töissä luuhata. Jos aiemminkin on kierretty strippibaareja, niin mikä estää "työmatkoilla" edelleen tämän harrastuksen jatkamista. Yleensä tissibaareissa käyvät miehet käyttävät muitakin naisten tarjoamia palveluita... Milannahan tämän asian tietää.
Voi että. Lue mun astaus Peyotille :). Sellaisissa paikoissa se ei ole ikinä käynyt kuin mun kanssa vain, mun takia se lähtenyt sinne. En tutustunutkaan hänen kanssa siellä vaan puhelimessa ja selvästi sen kerroin jo täällä joskus. Kyllä tiedän missä se liiku ja kuinka paljon tekee töitä, hän on aikamoinen narkomaani työn suhteen joka halua aina enemmän. Hänellä itsellä ei edes ole minkälaista muuta elämä kuin työt. En vitsi sellaista enää katsoa, se riitti.
 
"jenni"
Tää on selvä peli.Huomaatte varmaan,kuinka Milanna selittää asioita.Jos on jotain mitä ehdotamme väärin,niin hän oikaisee ja kommentoi asian oikean laidan.Mutta kun sanotaan lapsen olevan meksikolaisen ja että lähtee sinne tai että mies jättänykki hänet,niin vastausta ja selitystä ei kuulu.Ei oikaise asiaa,vaan toteaa joko Aha,tai että ei halua koomentoida.
Paistaa niiiiiin läpi tää homma.Puhuu itsensä pussiin.
 
omavaltias
Kauheetaois olla 4 lapsen yh ja pennut eri ukoille, ketä kiinnostaa tuommonen, ehkä joku ulkomaalainen pitsanpaistaj huolii sut.
sun jutut on muutenkin kauhean tylsiä ja lapsellisia.
älä väännä enää yhtään penskaa kärsimään sun kotileikeistä.
 
[QUOTE="jenni";30202240]Tää on selvä peli.Huomaatte varmaan,kuinka Milanna selittää asioita.Jos on jotain mitä ehdotamme väärin,niin hän oikaisee ja kommentoi asian oikean laidan.Mutta kun sanotaan lapsen olevan meksikolaisen ja että lähtee sinne tai että mies jättänykki hänet,niin vastausta ja selitystä ei kuulu.Ei oikaise asiaa,vaan toteaa joko Aha,tai että ei halua koomentoida.
Paistaa niiiiiin läpi tää homma.Puhuu itsensä pussiin.[/QUOTE]

1) Jos oma mies olisi minua potkimassa, niin a) Se ei voi tätä tehdä kun asunto on myös mun nimillä ja silloin olisin viennyt puolet. 2) Jos olisin halunnut Meksikoon niin kuin täällä joku keksi, olisin ollut siellä jo aikoja sitten, toisalta miksi ei nytkään? Ainakin toistaiseksi sinne en ole menossa, mutta ei ole myös mikään pahin vaihtoehto jos vaikka teen sellaisen ratkaisun, kun luulen ettei tälläiset asiat pitäisi olla teidän murhe. Mä selitin miksi ero ja miksi sellainen päätös on tullut, niin turhaan täällä tedä oma draama asiasta :)
 
[QUOTE="Sirkkeli";30202242]Joo, ihan oikein erota tuossa tapauksessa. Mutta se ei ole oikein, jos lapset joutuu samantien tapaamaan uuden isäpuolen.[/QUOTE]

Mitä sitten vaikka saman tien? Vaikka en sano että noin mulle käy, mutta aika turhaa myös odottaa jotain tai pitkittää asioita, liian lyhyt elämä on siihen.
 
[QUOTE="MillaMagia";30202259]Olen samaa mieltä, kukaan ei nuorene ja kannattaa takoa silloin kun rauta on kuumaa. Rohkea päätös ja hieno asia Milanna sinun kannalta.[/QUOTE]

Juu sama aina täällä sanonut että lapsia en voi vanhana tehdä enkä ura, kun monet äidit valitsevat joko uran tai lapset ja mä kaiken, koska se jaksaminen lähtee vain omasta pääkopasta. Enkä myöskään jotain odottaa jaksa, mutta myös niin paljon on opittu virheistä että toivon mukaan valitsen nyt sen oikean jos sen haluan. Sekä jonossa olevia pitäisi katsoa haha jos on jou sellainen heistä löytyy, mikä voisi olla tosissaan hyvää, jos ei niin potkut kaikille :D
 
"Sirkkeli"
Mitä sitten vaikka saman tien? Vaikka en sano että noin mulle käy, mutta aika turhaa myös odottaa jotain tai pitkittää asioita, liian lyhyt elämä on siihen.
Vaikka se eroaminen ja muuttaminen ei ole sulle henkisesti raskasta, niin lapsille se varmaankin on. Tosin sun lapset nyt ei ole vissiin tähänkään asti nähnyt paljoakaan kumpaakaan vanhemmistaan, että ehkä he ovatkin poikkeustapauksia tässä asiassa, ja ottavat kaikki muutokset avosylin vastaan.
 
[QUOTE="Sirkkeli";30202275]Vaikka se eroaminen ja muuttaminen ei ole sulle henkisesti raskasta, niin lapsille se varmaankin on. Tosin sun lapset nyt ei ole vissiin tähänkään asti nähnyt paljoakaan kumpaakaan vanhemmistaan, että ehkä he ovatkin poikkeustapauksia tässä asiassa, ja ottavat kaikki muutokset avosylin vastaan.[/QUOTE]

Luulen sama ettei lapsille ole ollenkaan vaikea jos ne eivät näe isiä kuin korkeintaan kerran kuukaudessa.
 
"MillaMagia"
Minusta Milanna tekee aivan oikean päätöksen ja kyllä äiti tietää kärsivätkö lapset vai ei. Voi käydäkin niin, että uusi mies on hyvin perhekeskeinen ja Milanna saa miehen ja lapset isän.
 
[QUOTE="MillaMagia";30202295]Minusta Milanna tekee aivan oikean päätöksen ja kyllä äiti tietää kärsivätkö lapset vai ei. Voi käydäkin niin, että uusi mies on hyvin perhekeskeinen ja Milanna saa miehen ja lapset isän.[/QUOTE]

Kiitos! Kyllä uskon myös teen oikein, äiti jopa tukena ettei kannattaa jäädä odottamaan jotain ihmeitä. Yleensä ihmiset eivät muutu ja mä en vitsi elää noin. Kyllä edes kerran viikossa olisi hyvää että isällä ja miehellä olisi aika vaimoon ja lapsiin. Tämä meni ihan hulluksi ja tälläiset temput ovat kaukana mun ajatusmaailmasta.
 
Cou Cou
Täällä muut valittavat omia paskoja miehiä ja sitä etteivät heidän miehet osallistu perhe-elämään. Siitä huolimatta kärsitte tässä parisuhteessa tekemättä asian suhteen mitään. Milanna ei valita palstalla, vaan tekee oikeat päätökset. Hyvää tulevaa ja uutta elämää Milanna!
 
ja myös sanoin että hänelle voi olla jopa on hyvää tehdä niin, ehkä se herää todellisuteen että ei voi olla vain näin niin kuin se elää. Mutta uskon takaisin en kuitenkaan halua, se on virhe, koska en usko että ihmistä voi muuta niin ja vielä yli 40:stä joka koko elämä on elännyt samalla tavalla. Tietysti alussa voi olla erilaista, mutta menee pari vuotta ja samassa pistessä ollaan....
 
Täällä muut valittavat omia paskoja miehiä ja sitä etteivät heidän miehet osallistu perhe-elämään. Siitä huolimatta kärsitte tässä parisuhteessa tekemättä asian suhteen mitään. Milanna ei valita palstalla, vaan tekee oikeat päätökset. Hyvää tulevaa ja uutta elämää Milanna!
Kiitos :). Kyllä ei valitamalla elämä parane eikä mies, ei myöskään rahaa tulee jos vain unelmoi, niin kuin täällä monesti luin miten katkerat naiset ovatkin toisille kenellä menee hyvin eivätkä vitsi oma persettä repiä sohvalta että saa samanlaista elämä. Valittaminen on turhaa ja aika kuluttava, itsesäälissä voi ryömiä vaikka koko elämän, osan minäkin sen, mutta kun en näe järkeä sen siihen tuhlata, kun on parempi tekemistä.
 

Yhteistyössä