Tein tänään ratkaisun!

Anteeksi mutta mikä autismi? Kenellä? :O Huh, ei ainakaan mun lapsilla. Mitkä miehen lapset asuvat meidän kanssa? Yks jo asuu jopa poikaystävän kanssa aikoja sitten kun on yli 20v. Tsisuuus! ;D Mä en voi enää kun nauraa nämä tarinoita. Kerrotteko te omasta elämästä vai jostain draama sarjasta?

Vieras: Tänään yhden lähden katsomaan asunnon, että en tiedä vielä, mutta ennen lapsen syntymä kuitenkin haluan etsiä asunnon ja sisusta sekä tehdä sen kunttoon. Kun ei mulla enää ole kun 6vkoa synnytykseen. :)
 
Nin ja mies tietoinen jo. En mä sen enempää halunnut keskustella, se todenäköisesti niin kuin ymmärsi tulee tänään. Ainakin yhteinen projekti meillä jää (yritys) mitä hoidetaan yhdessä. Mutta mieltä en muuta. Myös kun joku väittä että mun kanssa vain se käy aina töissä. Vaikka x vaimonkin kanssa se oli ulkomaailla jopa koko vuos, se käynyt hänen x vaimolle, minulle ei käy. Mä en halua samassa tilannessa nyt olla. On hienoa kun hän rakasta tehdä työt, mutta yli on yli.... Tarvitsenko mä enempää selittää? Tai samoja asioita? Luulin jo mun aloituksista on tullut selvä mistä on kysymys.
 
vieeras
Alkuperäinen kirjoittaja hö;30203734:
Hyvinhän sulla on asiat, on äitisi apuna ja varmasti valmiina jo uusi isä lapsillesi. Et joudu lainkaan yh-ksi.
Uusi mies jo katsottuna ja jahka tämä penska saadaan puskettua maailmaan, niin eikun uutta vaan sille uudelle miehelle ;)
 
"SoHapPy"
Pidän itseäni onnekkaana ja onnellisena. Saman miehen kanssa olen ollut yhdessä 17 vuotta ja lapsiakin on kolme. Parisuhde ja perhe-elämä voi hyvin. =)

Ei kyllä tuntuisi lasten kannalta kivalta jos pitäisi aina vain luoda uusia suhteita ja tunnesiteitä uusiin isä- tai äitipuoliin ja mahdollisiin sisaruspuoliin.

Toisaalta taas...Huono ja toimimaton parisuhde sekin jättää lapsiin jälkensä.
 
zyynn
En halunnut ikinä mitään exästä (hänelle jäi kaikki) enkä halua mitään ko miehestä. Jos lähden niin lähden vain omien kanssa :). Mä osan ihan hyvinkin omiakin tehdä.
Ensin lypsettiin älvärimies parilla lapsella. Nyt lypsetään seuraava muutamalla lapsella. Kolmantena tumma meksikotohtori?
Aina voi aloittaa työt Tukiaisen showssa.
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
mooney
No eikö se mies sen takia tee hurjasti töitä jotta teillä olisi se hurjan hyvä elintaso mikä on? etkö arvosta sitä ponnistusta tai ettekö pysty millään tavalla keskustelemaan jonkilaisesta kompromissista? Vai pakeneeko se mies jotain, menee töihin jotta ei ole pakko olla kotona...?
200e päivässä taksiin ja tonni viikossa ruokaan.... Ja ihmettelee miksi mies ei viihdy kotona. Kannattaisi vihdoin alkaa käyttämään ehkäisyä. Tollanen lauma tulee kalliiksi veronmaksajille.
 
Mikä noista on keksitty tarina?
No mikä täällä on sellainen mitä pitää paikansa?
Autismi? Omaisuus haluan? Isot hänen lapset asuvat täällä? Tri. Tuhero? Mies ei ole kotona kun vaimo vain tuhlaa? Äiti jopa meillä asuu? Talon asiat? Oikeasti mistä edes moinen kakka? Luulen aika pahaa olo pitäisi taas taustalla ihmisillä olla, kun keksivät tarinoita ja ehkä omasta elämästä osittain ne on kerätty. Mä en olisi voinnut kenestä mennä sanomaan mitään palstan perustella tai jos en olisi asunut ko hlö:n kanssa ja olisin oikeasti näkynyt jotain sellaista. Tämä on pikkasen sairasta ja myös ihmettelen ettei taas joku mieti pitempää että joku voi nosta syytettäkin valheista jos halua.
 
Tähän kun en voi vastata. Nämä miksi kysymykset on ihan turhia. Kyllä yksinhuoltajana on parempi elämäntilanne tulee olemaan, uskon ainakin niin :). Enkä tiedä edes olenko kauan yksinhuoltajanakin.
eiköhän se sun oma baabuska ole se varsinainen yksinhuoltaja sun lapsilles, näin olen hyvin lyhyenkin (muutaman vuoden) palstaluennan perusteella päätellyt. ja sut "tuntien" on pimsatohtori/joku muu dollarihymy ollut kiikarissa jo pidemmän aikaa. hirveä myötähäpeä sun tulevan uuden exäsi takia, melkein. en kirjoita ilkeyttäni, vaan ihan mielipiteitäni. olet juuri itärajan takaa tulleen naisen perikuva, oma napa, laput silmillä ja raha, raha, raha. onnea seuraavan expuolison etsintään, Milanna. Lapsi lapselta se aina hiukan vaikeutuu, mutta kyllä se siitä, niin kauan, kuin oma mama jaksaa kakarasi hoitaa. tsemppiä :) muista, ettei sinunkaan äitisi jaksa ikuisesti.
 
dölk0pm
No mikä täällä on sellainen mitä pitää paikansa?
Autismi? Omaisuus haluan? Isot hänen lapset asuvat täällä? Tri. Tuhero? Mies ei ole kotona kun vaimo vain tuhlaa? Äiti jopa meillä asuu? Talon asiat? Oikeasti mistä edes moinen kakka? Luulen aika pahaa olo pitäisi taas taustalla ihmisillä olla, kun keksivät tarinoita ja ehkä omasta elämästä osittain ne on kerätty. Mä en olisi voinnut kenestä mennä sanomaan mitään palstan perustella tai jos en olisi asunut ko hlö:n kanssa ja olisin oikeasti näkynyt jotain sellaista. Tämä on pikkasen sairasta ja myös ihmettelen ettei taas joku mieti pitempää että joku voi nosta syytettäkin valheista jos halua.
Eikös tätä keskustelua olekaan käyty anonyymisti?
 

Yhteistyössä