Teinien vanhemmat, mihin aikaan voitte harrastaa seksiä ku teinit ei nuku ajoissa ikinä?

  • Viestiketjun aloittaja "kesäloma"
  • Ensimmäinen viesti
"Hömelö"
[QUOTE="kesäloma";30007906]Meinaa hermot mennä![/QUOTE]

Ei ole teiniä meidän taloudessa, mutta kenties aikasin aamulla? Sillon kun teini on yökylässä kavereilla? Tai päiväsaikaan kun lapsi on ulkona?
 
vieeras
Tooosi myöhään yöllä kun teini (toivottavasti) nukkuu tai sitten aamulla jos pienempi ei herää aikaisin. Tai silloin kun molemmat ovat jossain kavereilla (yö)kylässä. Paljon enemmän nuo isommat lapset rajoittaa kuin aikanaan pienenä.
 
V.ieras
Kertokaa nyt, miten ne teini-ikäiset häiritsee vanhempien seksielämää? Että tiedän sitten varautua..

Meillä seksiä puuhataan omassa makkarissa, ovi kiinni. Pidetään äänet minimissä, sänkykään ei natise.
Vaistoaako ne teinit silti mitä siellä makkarissa tapahtuu? Ja jos tajuavat, mitä haittaa siitä muka on? Eikö se ole ihan normaalia, että pariskunnat harrastaa seksiä... Tuskin se niille teineillekään yllätyksenä tulee.
 
vier ass
Kertokaa nyt, miten ne teini-ikäiset häiritsee vanhempien seksielämää? Että tiedän sitten varautua..

Meillä seksiä puuhataan omassa makkarissa, ovi kiinni. Pidetään äänet minimissä, sänkykään ei natise.
Vaistoaako ne teinit silti mitä siellä makkarissa tapahtuu? Ja jos tajuavat, mitä haittaa siitä muka on? Eikö se ole ihan normaalia, että pariskunnat harrastaa seksiä... Tuskin se niille teineillekään yllätyksenä tulee.
Vaikka olen jo yli 40 v niin muistan kyllä omasta teini-iästäni, että kyllä sen huomaa/kuulee/vaistoaa. Ja mun huone oli ihan eri päässä taloa.

Ja teinien mielestä vanhempien seksi on jotain maksimaalisen noloa.

Mun lapset ei ole vielä teinejä, mutta näkisin, että silloin kun ne on pois kotoa, kavereilla, harrastuksissa tms.

Kenen kaikkien makkarin ovessa edes on lukko?
 
V.ieras
Vaikka olen jo yli 40 v niin muistan kyllä omasta teini-iästäni, että kyllä sen huomaa/kuulee/vaistoaa. Ja mun huone oli ihan eri päässä taloa.

Ja teinien mielestä vanhempien seksi on jotain maksimaalisen noloa.

Mun lapset ei ole vielä teinejä, mutta näkisin, että silloin kun ne on pois kotoa, kavereilla, harrastuksissa tms.

Kenen kaikkien makkarin ovessa edes on lukko?
Seksi kumminkin on luonnollinen asia. Miksi sitä pitää hävetä?

Vanhin lapsistani on teini-iässä vasta 7 vuoden päästä, eikä ole käynyt mielessäkään, että jossain vaiheessa mun pitää alkaa miettimään koska voisin harrastaa seksiä omassa kodissani, lasteni isän kanssa.

Eikö siinä seksielämäkin latistu, jos pitää lasten lukujärjestysten ja harrastusmenojen mukaan säännellä petipuuhiaan.
 
vierassssssss
Seksi kumminkin on luonnollinen asia. Miksi sitä pitää hävetä?

Vanhin lapsistani on teini-iässä vasta 7 vuoden päästä, eikä ole käynyt mielessäkään, että jossain vaiheessa mun pitää alkaa miettimään koska voisin harrastaa seksiä omassa kodissani, lasteni isän kanssa.

Eikö siinä seksielämäkin latistu, jos pitää lasten lukujärjestysten ja harrastusmenojen mukaan säännellä petipuuhiaan.
kuule jo pikkusisaruksen syntyminen on teinille übernoloa, koska silloin _kaikki_ tajuu että niillä on ollut seksiä. Katsos parikymppiset jotenkin kuvittelee, että yli 30-vuotiailla ei ole enää seksiä, koska ne on niinku jotenkin lähes kuolleita, tai ainakin jää kohta eläkkeelle. Samoin lihavilla ei ole mitään haluja saati saantia.

Parasta vaan kun hoitaa lapset ulos talosta. Helpoiten se käy kun antaa rahaa ja käskee mennä shoppailemaan. Ja joku harrastus, missä on usein leirejä.

TOTTA VITUSSA se latistaa seksielämää. Mutta iän myötä ei enää tarvii saada joka päivä. Eikä edes joka viikko. Harvemmin, mutta parempaa. Niin ja on ne pikaisetkin aikas hyviä. :p
 
V.ieras
kuule jo pikkusisaruksen syntyminen on teinille übernoloa, koska silloin _kaikki_ tajuu että niillä on ollut seksiä. Katsos parikymppiset jotenkin kuvittelee, että yli 30-vuotiailla ei ole enää seksiä, koska ne on niinku jotenkin lähes kuolleita, tai ainakin jää kohta eläkkeelle. Samoin lihavilla ei ole mitään haluja saati saantia.

Parasta vaan kun hoitaa lapset ulos talosta. Helpoiten se käy kun antaa rahaa ja käskee mennä shoppailemaan. Ja joku harrastus, missä on usein leirejä.

TOTTA VITUSSA se latistaa seksielämää. Mutta iän myötä ei enää tarvii saada joka päivä. Eikä edes joka viikko. Harvemmin, mutta parempaa. Niin ja on ne pikaisetkin aikas hyviä. :p
Mä todella toivon, että meidän perheessä tilanne ei ole kuvailemasi kaltainen seitsemän vuoden kuluttua.

Meillä muuten lapsilla on ikäeroa 6vuotta, joten meillähän pitäisi seksielämän sitten olla täysin kuollutta. Noup, ei käy!
 
Meillä se lukko ovessa on semmonen, että tavisovesta irrotettu se kahvan yläpuolella oleva kilpi ja käytetään ruuvimeisseliä sulkemaan siellä oleva lukko. Ei kummempaa, ei maksanut ees mitään.

On meillä asiasta noussut teinien kesken pieni haloo, mutta ollaan selitetty, että kuuluu parisuhteeseen aikuisten välillä.
 
sariev
Mä todella toivon, että meidän perheessä tilanne ei ole kuvailemasi kaltainen seitsemän vuoden kuluttua.

Meillä muuten lapsilla on ikäeroa 6vuotta, joten meillähän pitäisi seksielämän sitten olla täysin kuollutta. Noup, ei käy!
Eli sulle on ihan sama että kuuleeko lapset teidän paneskelun. (kyllä ne kuulee)

Älä sit ylläty jos ne a) ahdistuu siitä ja b) kertoo koulussa.
 
Eli sulle on ihan sama että kuuleeko lapset teidän paneskelun. (kyllä ne kuulee)

Älä sit ylläty jos ne a) ahdistuu siitä ja b) kertoo koulussa.
Ai teillä lakkaa seksi, koska se teineistä noloa? Meillä voitu jutella, suosittelen teilläkin puhumaan yksityisyyden tarpeesta yms. Teini saattaa masturboida ja hänkin kaipaa omaa rauhaa siihen ja tietoa, että se normaalia.
 
V.ieras
Eli sulle on ihan sama että kuuleeko lapset teidän paneskelun. (kyllä ne kuulee)

Älä sit ylläty jos ne a) ahdistuu siitä ja b) kertoo koulussa.
Toivon lapsillani olevan niinkin terve suhtautuminen elämään, että vanhempien seksielämä ei hetkauta, tai ei ainakaan ahdista. Sille kikattelu varmaan jossain iässä kuuluu asiaan.

Ja meillä puhutaan avoimesti asioista. Seksistäkään en ole ajatellut tehdä mitään tabua.
 
ei ne koko ajan kotona ole
Ai teillä lakkaa seksi, koska se teineistä noloa? Meillä voitu jutella, suosittelen teilläkin puhumaan yksityisyyden tarpeesta yms. Teini saattaa masturboida ja hänkin kaipaa omaa rauhaa siihen ja tietoa, että se normaalia.
Ei tietenkään lopu, vaan sitä harrastetaan silloin kun jälkikasvu ei ole paikalla. Ei mun tee edes mieli jos teidän että joku kuuntelee siinä parin metrin päässä, varsinkin jos se on oma lapsi. yähhhh.

Ei oikeasti ole kovinkaan vaikeaa järjestää kahdenkeskistä aikaa. Se vaan ei ole illalla. Ei meillä nyttenkään ole seksiä iltaisin, koska toinen on aamuihminen ja toinen yöeläin (minä). Sitten kun mun alkaa tehdä mieli, niin tuo ukko on vedellyt hirsiä jo pari tuntia...
 
V.ieras
Ei tietenkään lopu, vaan sitä harrastetaan silloin kun jälkikasvu ei ole paikalla. Ei mun tee edes mieli jos teidän että joku kuuntelee siinä parin metrin päässä, varsinkin jos se on oma lapsi. yähhhh.

Ei oikeasti ole kovinkaan vaikeaa järjestää kahdenkeskistä aikaa. Se vaan ei ole illalla. Ei meillä nyttenkään ole seksiä iltaisin, koska toinen on aamuihminen ja toinen yöeläin (minä). Sitten kun mun alkaa tehdä mieli, niin tuo ukko on vedellyt hirsiä jo pari tuntia...
Eli jos vaikka keskiviikkona tekee mieli seksiä mutta lapset on kotona, odotatte ties kuinka monta päivää, että saatte olla kaksin? Hullua!
 
ei ne koko ajan...
Eli jos vaikka keskiviikkona tekee mieli seksiä mutta lapset on kotona, odotatte ties kuinka monta päivää, että saatte olla kaksin? Hullua!
Niin, katsos aikuiset voi tehdä niin. Ei se ole hullua, vaan viisasta.
Ehkä me, yli 40-vuotiaat, ei olla sitä minä-minä-heti-mulle-kaikki-tänne-nyt -sukupolvea. Kyllä se paranee kun ajatusta vähän kypsyttelee...

Paneskeliko sun vanhemmat niin että sinä kuulit ja/tai huomasit? Miltä tuntui?
Jos et huomannut niin he eivät silloin harrastaneet seksiä lasten kotona ollessa. Mieti sitä.
 
a,p
en halua harrastaa sitä sillei et teinit on hereillä toisessa huoneessa. Haluan nauttia siitä mieheni kanssa ihan kahden. Ja meidän ovi on vaan liukuovi joka on muutenkin tosi kökkö, asumme tilapäisesti tällei.

Meillä pienin herää jo aamulla kuuden maissa, ei onnistu silloinkaan :(

Tähän aikaan alkaa olla jo hiljaista,, tosin itselle alkaa uni maistua myöskin..
 
V.ieras
Niin, katsos aikuiset voi tehdä niin. Ei se ole hullua, vaan viisasta.
Ehkä me, yli 40-vuotiaat, ei olla sitä minä-minä-heti-mulle-kaikki-tänne-nyt -sukupolvea. Kyllä se paranee kun ajatusta vähän kypsyttelee...

Paneskeliko sun vanhemmat niin että sinä kuulit ja/tai huomasit? Miltä tuntui?
Jos et huomannut niin he eivät silloin harrastaneet seksiä lasten kotona ollessa. Mieti sitä.
Kyllä mun vanhemmat harrasti seksiä, huomasihan sen. Mutta en muista, että se olisi mua sen kummemmin ihmetyttänyt/nolottanut/ällöttänyt.
 
  • Tykkää
Reactions: leijona76
V.ieras
kohta sossukin tuntee teidän lapset. EI NYT VAAN OLE NORMAALIA paneskella lasten nähden taikka kuullen.
No enpä usko että sossua kiinnostaa hiljaisesti harrastettu seksi vanhempien makkarissa :D muutenhan siellä olisi asiakkaina puolet suomesta.

Ja oven meillä saa kyllä lukkoon, että mitään lasten silmille sopimatonta ei pääse näkymään.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
mikäoliongelma
Yöllähän kaikilla on oman kamarin ovi kiinni ja sehän riittää, ja saahan sinne oven taakse päivälläkin mennä jos haluaa. Teini tietää että aikuiset harrastaa seksiä ja aikuiset tietää että teineistä se vanhempi varmaankin joskus harrastaa seksiä ja nuorempi lienee löytänyt masturboinnin riemut. On puhuttu ihan avoimesti jo aikoja sitten.

No problem :)
 

Yhteistyössä