Teinien vanhemmat, mihin aikaan voitte harrastaa seksiä ku teinit ei nuku ajoissa ikinä?

  • Viestiketjun aloittaja "kesäloma"
  • Ensimmäinen viesti
Eiväthän teini-ikäisten vanhemmat harrasta seksiä lainkaan, kuten ei myöskään vauvaikäisten. Lasten ollessa leikki-iässä mahtuu vanhempien elämään pieni seksin mahdollistava kausi. Tämä vaihe sijoittuu yleensä siihen vaiheeseen, kun lapset ovat jättäneet päiväunet pois ja iltainen nukkumaanmeno aikaistuu. Usein lapset myös nukkuvat jo eri huoneessa kuin vanhempansa.


Tämän syyn vuoksi, lapsia ei kannata hankkkia useita, muuten seksi jää, eikä liian suurilla ikäeroilla. Jos lapsia on kaksi, vaikkapa siinä noin 4-ja 6- vuotiaat, voi hyvällä tuurilla saada harrastaa seksiä useamman vuoden ajan iltaisin. Mutta kun vanhempi lähestyy siinä kahdettatoista ikävuottaan, alkaa olla aika taas siirtyä selibaatiiin. Näin se menee.


Varma tieto.:saint:
 
mut hei
aina voi järjestää aikuisten viikonlopun 2 krt vuodessa, kyllä normaali ihminen sillä pärjää ja osaa himojansa hillitä!
Tarpeeksi kun kotkottaa keittiönnurkkauksessa niin jo sopivasti unohtaa parisuhteen eikä ees tee mieli. Win-win.
 
vvvvvvvvvvvvvvvvvvv
[QUOTE="noo";30011054]Ottamatta nyt kantaa muuhun (mulla ei ole teinejä, eikä edes lapsia, kun vasta haaveilen omistani), on tuo minusta aika erikoista, ettei ekaan puoleen vuoteen harrasta seksiä. Olitteko hyvin nuoria, vai eikö teitä vaan kiinnostanut? Jos saa udella?[/QUOTE]

saa udella. Oltiin melkein 30. Miehellä yksi aiempi seurustelusuhde ja minulla useita. Mies se siinä jarrutteli, halusi kai varmistaa, että olen luotettava. Mä siis lasken seurusteluksi siitä saakka kun ensimmäisen sähköpostin lähetin, sitten tapailtiin kaupungilla jne.
 
dabhna
Vaikka olen jo yli 40 v niin muistan kyllä omasta teini-iästäni, että kyllä sen huomaa/kuulee/vaistoaa. Ja mun huone oli ihan eri päässä taloa.

Ja teinien mielestä vanhempien seksi on jotain maksimaalisen noloa.

Mun lapset ei ole vielä teinejä, mutta näkisin, että silloin kun ne on pois kotoa, kavereilla, harrastuksissa tms.

Kenen kaikkien makkarin ovessa edes on lukko?
Siellä tehdään nyt syntiä..
 
Naiskenyelevat Vanhemmat
Me paneskellaan silloin kun huvittaa. Makuuhuoneessa, suihkussa, saunassa tai vaikka keittiössä lasten nukkuessa / ollessa jossakin varo-matkan päässä.

Täällä varmasn kikkahattutädit kuvittelevat ihmisten viettävän ikuista selibaattia vaikka 30 -vuotta, kunnes jokainen kakara on saateltu maailmalle.

Kyllä se seksi kuuluu tasapainoiseen elämään ja parisuhteeseen. Ihmekkäänkös sitten kun erotaan toisistaan erkaantuneina ja syrjähyppyjen jälkeen, kun asian ois voinu hoitaa säännöllisellä naimisella. :) :)
 
"mei"
En lukenut koko ketjua.
Mutta siis valot pois ja makuuhuoneen ovi kiinni.. Eikö se riitä? lapsille on hyvä opettaa että sinne makuuhuoneeseen ei tulla omin luvin (kuin ehkä hätätapauksessa).

Meillä harrastetaan seksiä 2 kertaa viikossa, ja kyllä teinit yleensä valveilla ovat. Olemme omassa makuuhuoneessa ja pidämme pienempää ääntä.
 
"mei"
Ehkä minun ongelma sitten on keskittymiskyky eikä estoisuus? Koska sekään ei kuulosta houkuttelevalta seksiltä, että kesken pitäisi lähteä selvittämään riitaa tai vaihtamaan dvd:tä.
Ehkä ratkaisu on vaan harrastaa seksiä yöaikaan. Ei nyt ainakaan päivällä, jolloin tosiaan talossa on liikaa elämää. Itse en pystyisi.
Meillä pienet menevät nukkumaan viim.klo 21 ja vanhin jää valvomaan. Osaa olla omassa huoneessa, ei ole koskaan poukkoillut yöaikaan meidän makariin.
Hyvin rentona pystytään kyllä olemaan. Mulle on tärkeintä se että valot on pois. Jos joku tuleekin sisään huoneeseen,ei näe mitään.
 
"dödö"
Joku tuossa puhu et on ihan normaalia harrastaa seksii kun teinit on paikala. Niin onkin, mutta pahinpia muistoja mitä lapsille (tututuilleni, itslleni) om jäänyt vanhemmista on monesti kuulla tai nähdä heidän harrastavan seksiä. Mitä tiedän nuorten/lasten kokemuksia niin ollu tosi inhottavia ja ahdistavia. Ei niiinkää noloa, vaan todella repiviä kokemuksia.
 
"dödö"
Olen nyt raskaana ekalle lapselleni. Aion harrastaa kyllä seksiä myös spontaanisti kotona, mutta aion pitää huolta että lapseni ei kuule tai nää sellasta koskaan. Ymmärrän että vahinkoja sattuu mutta yrittää niin hyvin ku voi pitää huolen siitä että vanhempien seksi on salaista :)
 
"o.O"
[QUOTE="dödö";30480116]Olen nyt raskaana ekalle lapselleni. Aion harrastaa kyllä seksiä myös spontaanisti kotona, mutta aion pitää huolta että lapseni ei kuule tai nää sellasta koskaan. Ymmärrän että vahinkoja sattuu mutta yrittää niin hyvin ku voi pitää huolen siitä että vanhempien seksi on salaista :)[/QUOTE]

Kuinka vanha sun lapsi on, jos olet raskaana hänelle? Jos hän on 16v, niin sinä olet varmaankin n. 35. Kannattaa pitää kiirettä, jos meinaat lapsesi kanssa tehdä montakin lasta!
Sitä vaan ihmettelen, että jos olet raskaana lapsellesi, niin kuinka pidät huolta siitä, ettei hän kuule/näe, kun harrastat seksiä?
 

Yhteistyössä