Terolut mimmit

Luis: Joo täytyypä alkaa testaileen uudelleen josko sen ovulaation sitten bongais :) Mulla kyllä aina ollu toooodella pitkät kierrot.. saattanu olla että kerran vuodessa tulee, terot ollu välillä apuna. Noh, mulla on tosiaan parin viikon päästä sinne lääkärillle aikaa niin sielläpä ne selviää missä vaiheessa nuo kierrot on :)

Tiuhti: Siis ei voi olla totta! Ihan oikeesti että jotkut ihmiset on törkeitä. Eikai sillä ajankohdalla väliä kunhan lapsi on toivottu ja syntyy terveenä... Huh huh.. Joo me ei olla sanottu kenellekkään meidän vauva yrityksistä juuri sen takia että ei ala kyselyt yms. Paitti no tietty anoppi ja minun isä kyselee n. kuukauden välein että joko? Sekin on niin rasittavaa...
 
Mun on pakko jakaa teille viimeyönä näkemäni hölmö uni!
Olin keittäny ison kattilan kaurapuuroa (en koskaan keitä kaurapuuroa) ja ajattelin tehä testin. Laitoin sen testin sinne kaurapuurokattilaan kannen alle!!! Hetken se siellä oli ja näytti kahta viivaa:LOL: Vielä miehen kanssa sitä tutkailtiin ja viivat siinä oli. Vähänkö olin onnellinen:heart:

Et joo...jotenki koomista. En ole koskaan nähnyt unta mistään raskauteen viittaavasta ennen tätä! Pitäsköhän vähentää palstalla roikkumista ja ajatella todellakin jotain muuta:D

Tsemiä kaikille, kaurapuuron voimalla etiäpäin:p
 
No niin, plussahan sieltä pärähti tänä aamuna.
Kai se on uskottava :)
Soitin neuvolaan varatakseni ajan ja siellä totesivat, että kuukautisten mukaan olet viikolla 8 raskaana. Kovasti se mua nauratti. Jännä, että se arvio tehdään aina sen mukaan, vaikka kuinka yritin sanoa, että ovulaatiosta on 14 pvää. No ultrassa se kuulema sitten määritellään uudelleen.
Jos sinne asti pääsen.

Kiitos kaikille tuesta. En koskaan teroluteihin asti "joutunut".
Nyt jotenkin ajattelen, että tällä palstalla olon jälkeen osaan arvostaa tätä viivaa vieläkin enemmän.
Tästä viivasta alkaa nyt rakkaus, joka on kuitenkin menettämisenpelkoa täynnä. Ehkä joku päivä uskon, että se on totta.

Virtuaalihalauksia kaikille!
 
PALJON ONNEA HaLi80!:flower:

Itsellä olis tänään kp15 ja pitäis terot aloittaa...mut vähä kahden vaiheilla et otanko. Ovista ei oo kyllä tullut bongattua, vaikka tikkuja on ahkerasti käytetty. Miettiny sellasta että olisko siitä haittaa jos kattois yhden terottoman kierron. Seurais että tapahtusko mitää.
 
Ekasta terokierrosta olisi viimeinen tabletti tänään otettu. Tiputtelu alkoi kuitenkin jo eilen ja tänään jo voisi sanoa vuodon alkaneeksi. Eli kiertopäivä kertyi vain 23. Onko muilla ollu tämmöstä liian aikaista vuoto-ongelmaa terojen kanssa ja miten yleensä on toimittu? Mietin, että pitäiskö seuraavassa kierrossa ottaa terot myöhemmin esim. kp 20 alkaen..
 
Stiina: Mulla alko kans ekan ja tokan kuurin aikana jo vuoto. Molemmissa oli vissiin kolme vielä syömättä, kun jo alkas tiputella. Kolmannenkierron aikana vuoto alko sit vasta kp28. Jos sullaki tapahtus jotain vastaavaa...:)
 
miss_piggy
Tiuhti: Kyllä voit pitää terottoman kierronkin.

Ite söin nyt tässä kierrossa terot vasta kp 18-27, eli tänään otin vimpan, kun... jos se vaikuttaa siihen että tuleeko ovista vai ei, niin ajattelin että mahdollinen ovis ois näin kerenny ainaki tulla.
Enää ois vaan yhteen kiertoon jäljellä teroja, sit ne loppuu...katon yhden luomukierron ajan sitte minkälainen kierto on ja tuleeko menkkoja, jos ei mitään tapahdu niin lääkäriin lompsis.

Stiina: Mulla ei oo kyllä ollu noin lyhyt kierto, yleensä se on ollut 26-31 päivää...Tuo 31 päivääkin oli sillon ku yhdesti siirsin terojen aloitusta viikolla, sillon alkoi vuotaa jo ku oli vielä pari pilsua ottamatta, mutta kierroksi tuli silloin 31. Muutoin se on ollu se 26-27. Saa nähdä miten tässä kierrossa nyt käy..parin päivän sisään pitäis alkaa menkat jos alkaa.

R-testit näyttää kyllä negaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti87
miss_piggy
Mulla on täällä ollu eilen ja tänään erikoisia mahajuilintoja, oli pakko ostaa Pregcheck ja testata, mutta negaa näytti :( Menkoista vaan ei oo mitään tuntemuksia ja nyt on kp 28..
 
miss_piggy
Tiuhti: Voi ei.... Piditkö nyt siis sen terottoman kierron? Sulla on nyt kyllä jostain syystä kroppa ihan sekasin. :hug:
Onko ihan kunnon vuoto ettei vaan mitään välivuotoa tms? Todella kummallista :O

Kokeile ostaa noita Gelee Royaleita luontaistuotekaupasta, pitäis auttaa hormonitoimintaanki, ite oon niitä nyt syöny noin kuukauden verran.. hankala sanoa onko ollu apua vai ei kylläkään tässä vaiheessa, mutta toivon että saisivat ovulaation aikaan ja jotain muutaki positiivista.
 
Joo miss_miggy terotonta kiertoa suunnittelin pitäväni, enkä alottanu kuuria. Ei oo koskaa mitää välivuotoja ennen ainakaa ollu...mutta mistä sen tietää jos tää on nyt sitä. Ihan menkkaolo ja vähä väsynyt. Pyyhittäessä tulee reilusti verta, mutta siteeseen asti ei vielä tullut. Vois varmaan hakee sitä Gelee Royaleita. Ei se varmaan enää huonommaksi tilannetta tee.
Näinkö mä väärin toiselta listalta vai olitko sä saanu roskishaamun????:popcorn:
 
Tää on niiii helvetin turhauttavaa touhua :(

Täällä meinattiin kääntää kokonaan uusi lehti elämässä. Oon nyt lomautuksella ja töihin en enää takasin meinannu mennä, se on sellanen stressipesä ku voi vaan olla. Enkä usko että se ainakaan auttaa meidän raskaaksi tuloa, päinvastoin. Joten ajatuksena on perustaa oma firma/toiminimi tai joku :D. Onhan siinä riskinsä, mutta mä en näe enää oikeestaan muuta vaihtoehtoa. Tietty vois mennä johonkin muuhun firmaan töihin, oon hakenukkin (ei vaan ole kuulunu mitään). Mietityttää vaan se, kun perheessä olis sitten kaksi yksityisyrittäjää :). Mutta jotain mun on kumminkin tehtävä, koska tää stressitaso mika on koko ajan päällä, nii ei nykytilanteessa helpota kyllä yhtään .(

En oikein vois mennä mun miehellekkään töihin, koska jos työt jossain vaiheessa vähenee ja joutuu miut poistamaan palkkalistoilta niin työkkärissä katsovat mut myös yksityisyrittäjäksi, vaikka tekisin hälle esim. ilmasix töitä |O.

Joten ollaan vakavasti mietitty myös mulle yrittäjyyttä :). Mä voisin sit tehä miehelle töitä ja laskuttaa sitä :D, kuinka kätevää :LOL:

Laskin tossa just että viime kierto oli 36 päivää. Noilla kierroilla ollaan menty aika lailla nyt koko ajan. Eikä taaskaan tarvinnu ottaa teroja apuun, mikä on todella hyvä juttu. Koko ajan niitä tuolla kaapissa on varuilta jos kierrot pitkittyy. Mies on sitä mieltä että ei sais laskeskella mittään päiviä :). Pikkusen oon laskeskellu mahdollista ovis ajankohtaa näillä kierroilla. Tietää sitten suurin piirtein ajoittaa pupuilut oikeille päiville.

HaLi80 tuo on älytöntä että laskevat neuvolassa ekasta kp:stä. Varsinkin jos on tarkka tieto millon on ovis ollu. Mullakin sillon huhti-toukokuun vaihteessa testi näytti 2-3 viikkoa, minkä tiesin aika lailla oikeaksi. Neuvolassa siitä huolimatta laittovat varhaisultraan pari viikkoa etuajassa. Ja se oli raastavaa käydä siellä kun gyne totes että kyllä täällä jotain on, mutta ei saa selvää. Laitto sitten uuden ajan parin viikon päähän, sit löyty vahva syke. Ja sittenhän se menikin viikolla 9 kesken.

miss_piggy :hug:
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy :hug: Voimia!
Fossiili Ompa erikoista että jos meet miehelles töihin niin sutkin lasketaan sen jälkeen yksityisyrittäjäksi... Eikö yrittäjyyttä pitäisi tukea kaikelta osalta ja yrittäjien perheitä kans. On tää kaikki tehty niin vaikeeksi, vaikka kyse olis vaan siitä että töitä haluttais tehdä.: /
Mulla laskettiin esikoisen laskettuaika kans melki kaks viikkoa aikasemmaksi aluksi, kun halusivat laskea kierron 28 päivällä. Itse tiesin että kierron oli pakko olla reippaasti päälle 40 sillä kierrolla, olin tikuttanu siihen asti eikä ovista ollut havaittavissa. Ultrissa sitte ihmeteltiin ettei lapsi vastaa viikkoja. Kummako tuo sitte oli. Itse kun tiesin tilanteen niin asia ei huolettanu.

Kyllä täs visssiin Kp2 on menossa, kun vuoto on yltyny todella kovaksi. Ei terojen jälkeen näin suurta vuotoa oo lähellekkää ollu. Mistä tätä vuotoa näin riittääki, vaikka edellisestä tyhjennyksestä ei oo juuri mitää aikaa.:kieh:
 
miss_piggy
Jotenki en nyt ees hirveästi järkyttyny/pettyny ku osasin tätä oottaa. Erikoista vaan kun ei ollu mitään oloja...

Niin ja mullehan vois sitte päivittää myös että terolut 6...

Aion kyllä tulevassakin kierrossa syödä vasta kp 18 lähtien noita teroja, jos ovuloisinkin myöhemmin.....Toisaalta musta tuntuu että mulla ei ovulaatiota tapahdu ollenkaan.
 
Tiuhti87 juu, mäkään en oikein ymmärrä tota logiikkaa, mutta näillä mennään. Ymmärsin miehen puheista että tuohon lakiin olis tulossa jonkinlaisia muutoksia. Ja mun nyt pitää vielä varmistaa tuo homma ihan kokonaan, että kui se menee- Luulisin että siinä vois olla joku ns. koeaika, että jos homma ei pelaakkaan nii pääsis sit niihin normaaleihin liitonmaksuihin. Tässä on paljon muutakin selvitettävää yrityksen perustamisen suhteen jne. Toisaalta aika jännittävät fiilikset on :). Mies on mulle jo vuoden päivät puhunu että alkaisin tekkee omia hommia. Alalta on kumminkin n. 10 vuoden kokemus, että en ihan koulun penkiltä oo lähteny :D
 
Ovulaatioajankohta alkaa olla lähellä ja tässä kierrossa en sitten terolutia syökään. Ihmettelen edelleen, että minulle määrättiin terolut vain yhden kierron ajaksi. Noh, lääkärin mukaan tässä terolutin jälkeisessä kierrossa voisi raskautua. Epäilen suuresti, kun ei se terolut auttanut yhtään vuotoihin ainakaan siinä kierrossa, missä sitä söin. Kuukautisetkin kestivät 22 päivää!
 

Yhteistyössä