Terveellinen aamiainen -valokuvissa mua pännii yks asia

Riesa se on pienikin riesa, jos ketjun aiheeseen viittaat. :D
Ehkä nuo kauniit ruokakuvat niin poikkeaa mun kahvi+ruisleipä -ankeudesta aamuisin että mua ärsyttää moinen täydellisyys.
Mitäs vikaa kahvi-ruisleipäaamiaisessa on?
Jos haluat sen näyttävän enemmän hotelliaamiaiselta niin laitat kahvikupin viereen lasin tuoremehua, keität kananmunan, pidät hedelmäkoria ruokapöydällä ja mätät ruisleivän päälle vähän reilummin juustoa, leikkelettä ja salaattia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Mitäs vikaa kahvi-ruisleipäaamiaisessa on?
Jos haluat sen näyttävän enemmän hotelliaamiaiselta niin laitat kahvikupin viereen lasin tuoremehua, keität kananmunan, pidät hedelmäkoria ruokapöydällä ja mätät ruisleivän päälle vähän reilummin juustoa, leikkelettä ja salaattia.
Okei. Huomisaamuna nostan hedelmäkorin kahvin ja leivän viereen. Näytiks. :LOL:
 
vierailija
Nyt kun täällä aamupalasta sopivasti puhutaan, niin miten koostetaan proteiinipitoinen aamiainen lisäämättä eläinkunnan tuotteita? En ole vege, mutta en myöskään haluaisi olla tarvita joka aterialle lihaa tai edes maito-munatuotteita.
 
vierailija
Voitko vaatia että kaikkien tulee olla fiksuja?
Eivät kaikki ole.
Paula selvästi on pakkomielteinen eikä ajattele selkeästi.
Huomenta sullekin! Olin jo menossa pois, mutta pakko mun on vastata, kun otat aiheen esille. Mulla on monia syitä, mutta niistä ei saa puhua tämän porukan mielestä.
Tässä yksi niistä.
Koita pärjätä! Aattelen selkeästi näin - itsekin ilman vitamiinivalmisteita ym:
Olihan aika hälyyttävää, kun mies kävi ajokortin vuoksi lääkärissä, ei meinannut tohtori uskoa, ettei ole mitään lääkkeitä käytössä! Oli tivannut vielä ettei voi olla totta yms. Onhan hullua, jos kaikilla muilla asiakkailla on jokin lääkitys?

Telkkariakaan ei voi katsoa, kun lääkemainoksia tulee jatkuvasti - tai no, katson muutamat ohjelmat kuitenkin, mutta eilen piti polttaa monenmonta "herkkua", mitä saatiin tuomisena... järkyttävää, mitä ihmiset suostuu syömään ja vielä maksaa niistä...
 
vierailija
Eipä tuossa aamiaisessa mitään _syötävää_ varsinaisesti edes ole. Sokerista hiilarimättöä vain.

"Hotelliaamupalaa" tuskin kukaan tekee kotona, ainakaan kovin usein. Meillä tehdään, jos heti aamupalan jälkeen on tiedossa pitkä automatka tai jokin muu vastaava, jolloin tuntuu turhalta pysähtyä 45 km päässä kotoa huoltoasemalle syömään, kun aamupala oli liian kevyt ja nälkä iski jo.

Ja meidän "hotelliaamupalaan" kuuluu pekoni, kananmuna (paistettuna, keitettynä, kokkelina.... tai raakana suoraan suuhun :D jos ehditään), ruisleipää, juustoa, leikkelettä, kahvia ja smoothie, johon laitetaan luonnonjugurttia, maustamatonta rahkaa, itse poimittuja mansikoita ja mustikoita ja banaania. Se, että tällainen mättö syödään pari kertaa vuodessa, ei nosta kolesterolitasoa eikä kerrytä kiloja, joten niistä on turha alkaa valittamaan.
 

Yhteistyössä